Zoek in het forum!
Echt niet?
Hebben jullie nu allemaal serieus NIETS beters te doen met kerst dan RSR te browsen? Ik kom even langs om de achtergrond te bewonderen en er zijn zowaar mensen online...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gepost door MacGyverRetired Leader (R) op 26-12-2006 02:36
Antwoorden:
Flikkerman

Gewist lid

Ik heb geen familie meer..Alleen me moeder,vader en broer de rest heb ik al 5 jaar niet meer gezien dusja ^^.
26-12-2006 11:49
Stomme Kaas

Gewist lid

Ik heb van de kerst genoten maar tijden zijn verandert Plaatje.
Nu breng je je kerst achter de computer door.
Maar ik doe nog wel leuke dingen met me familie maar ook weer niet de hele dag.
En als "tussendoortje" ff op rsr inloggen doe ik graag.
26-12-2006 11:50
Jules

Inactief

Free postcount? Ik ga zometeen naar me oma. Gezellig Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-12-2006 11:54
Hamsterke42

Gewist lid

Ik heb gistre al bijna heel de dag bij m`n oma enzo gezeten Plaatje.
Daarom kwam ik ook niet naar het kerstmis event,
Maar vandaag ga ik gewoon met vrienden weg Plaatje.
26-12-2006 12:28
I Denvin I

Mith Member (4.0)

wij vieren kesrt 2 dagen ofzo,is volgens mij wel genoeg Plaatje
en zo vaak kom ik niet meer op rs/rsr haha Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-12-2006 12:34
Ck Bond

Gewist lid

Ik vier geen kerst.. Dus zit ik hier.
26-12-2006 12:40
Bloodgoat

Gewist lid

Beter hier dan weer naar m`n oma ofzo Plaatje
26-12-2006 13:12
Nickalicious

Gewist lid

quote:
Woodcut X zei:

507 posts.. AmagadPlaatje
je bent nog steeds dezelfde spammer als een jaar terug?
Allemaal van vroeger Plaatje.
26-12-2006 13:19
Glowball02

Rune Member (6.9)

Jawel hoor, gisteren ben ik enkel `s avonds laat op RSR geweest (de rest van de dag bij oma) en nu ook even, omdat de batterijen van mijn pasgekregen auto op afstandsbediening zijn aan het opladen Plaatje
Btw, vind je die achtergrond zo speciaal? Het is toch dezelfde als elk jaar?

P.S. Nog even mijn helderziendheid gebruiken: Binnen enkele dagen komt er een teller die aftelt tot nieuwjaar en als het eenmaal 2007 is, komt er vuurwerk!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
26-12-2006 15:21
Nighthell14

Inactief

Mwah de hele dag gezellig bij je neefjes te zijn lijkt me nou ook niets, trouwens wat kom jij hier dan doen Mac? Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-12-2006 16:05
Stomme Kaas

Gewist lid

Hij kwam de achtergrond bewonderen.
Lezen tony Plaatje.
26-12-2006 16:07
Den_temmy

Gewist lid

ik ga hier rustig blijven maar wil tog ff iets mededelen.
mss dat je dat niet weet maar in belgie(mss in NL ook) word er tegenwoordig meer kerstavond(24december) gevierd dan kerstdag zelf.
hier is het feest de 24ste savonds geweest en op de 25ste niks speciaal.
dat je hier rond half3snachts op rsr toekomt voorspelt ook al weinig goeds(wie zit er nu snachts achter zen pc als ie niet Addicted is:/
genoeg hierover, als dit bedoeld werd als grap vind ik het totaal niet gepast. Kerstmis is gewoon een dag zoals een ander en moet niet veranderd worden omdat een of andere onnozelaar dat zegt of iets geboren werd 2007jaar geleden.
kerstmis is eigenlijk dikke bullshit, mensen doen allemaal happy en zien elkaar amper in het jaar en doen dan als het kerstmis is of er niks gebeurd is en vieren samen feest.
laat iedereen doen wat ze zelf willen. Als jij kerstmis wilt vieren is dat goed voor jou maar dat je dan nog openlijk gaat verkondigen wat rsr zou moete doen vind ik erover.
vriendelijk getekend:belg1990
26-12-2006 16:53
Vincent20001

Gewist lid

Harde feiten, maar half 3 pcén is addicter dan ff komen kijken op rsr.....
26-12-2006 18:03
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Belg1990 zei: ik ga hier rustig blijven maar wil tog ff iets mededelen.
mss dat je dat niet weet maar in belgie(mss in NL ook) word er tegenwoordig meer kerstavond(24december) gevierd dan kerstdag zelf.
hier is het feest de 24ste savonds geweest en op de 25ste niks speciaal.
dat je hier rond half3snachts op rsr toekomt voorspelt ook al weinig goeds(wie zit er nu snachts achter zen pc als ie niet Addicted is:/
genoeg hierover, als dit bedoeld werd als grap vind ik het totaal niet gepast. Kerstmis is gewoon een dag zoals een ander en moet niet veranderd worden omdat een of andere onnozelaar dat zegt of iets geboren werd 2007jaar geleden.
kerstmis is eigenlijk dikke bullshit, mensen doen allemaal happy en zien elkaar amper in het jaar en doen dan als het kerstmis is of er niks gebeurd is en vieren samen feest.
laat iedereen doen wat ze zelf willen. Als jij kerstmis wilt vieren is dat goed voor jou maar dat je dan nog openlijk gaat verkondigen wat rsr zou moete doen vind ik erover.
vriendelijk getekend:belg1990

Je hebt 100% gelijk over kerstavond (24ste), dit wordt in België het meest gevierd. Toen zat ik dan aan tafel etc..
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-12-2006 18:15
Ijmuide 222

Inactief

Ach... ik was heel laat even online omdat mijn pa iets op de computer wou doen die haast nooit hier komt. Met kerst kwam hij even langs.

Veel familie is op vakantie, ik heb al heel veel gedaan met kerstmis. Om te ontspannen ga ik dus even op de computer na een vermoeiende dag. Daar is toch niets mis mee?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-12-2006 19:04
Antwoord 16-30 van 36 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 6

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.