Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [RA & RAR fusie]
RA & RAR fusie
Vanaf vandaag zijn RA & RAR samengevoegd, dit kwam in samenspraak met beide partijen. Deze fusie moet tot betere pk trips leiden en het leuke aan pken terug doen opwekken. Hopelijk een succesvolle samenwerking en vele leuke pk trips.

Nu even de cijfers:
De reqs voor RA zijn eigelijk de RAR reqs van vroeger dus, combat 75. Wil je RA joinen klik dan in het menu op Revolutions Army!

Groeten,
RA(R) Admins Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door GregorywRune Member (6.9) op 26-12-2006 00:07
Antwoorden:
I Denvin I

Mith Member (4.0)

dit zei ik al een jaar geleden?goede keuze imo
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-12-2006 12:38
Nighthell14

Inactief

Goede keuze maar de requirement voor een echte pk clan is hiervoor dan natuurlijk te laag maargoed Plaatje, ik zou het in het midden hebben gehouden op 80.

Wel beter want nu is er misschien meer opkomst op de trips en wordt er meer loot gewonnen ^_^.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-12-2006 16:07
Stupidwitch

Gewist lid

quote:
Compunick zei: Nu is RA nog veel noobie-er?

Ik heb jou nog nooit zien pken? en ook al is het sarcastisch ofzo dan nog, jij gaat zeker met full addy+ r scim pken ofniet dan?

@on topic,: Het zal ons goed doenPlaatje hierdoor krijgen we meer man op de trips en krijgen we ook sneller kills en minder snel dood.
26-12-2006 16:14
Cotoneaster

Inactief

quote:
Nighthell14 zei: Goede keuze maar de requirement voor een echte pk clan is hiervoor dan natuurlijk te laag maargoed Plaatje, ik zou het in het midden hebben gehouden op 80.

Wel beter want nu is er misschien meer opkomst op de trips en wordt er meer loot gewonnen ^_^.

Het zal naarmate de tijd stijgen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
[IMG]http://i44.tinypic.com/28sll06.png[/IMG]
26-12-2006 22:22
Just Ne Pker

Leader (9)

Goede beslissing. Hopelijk stijgt nu terug de kwaliteit Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
29-12-2006 12:07
Paulus55

Rune Member (6.9)

RA had 90 options op de pk, dus het was een goede beslissing Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-12-2006 01:11
Antwoord 16-21 van 21 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.