Zoek in het forum!
Up(je)
En dat op mijn verjaardag, dan geef ik nog een cadeautje weg ook. (ik lijk sinterklaas wel?) Anyways, vanaf vandaag heeft er een UP in het MAL team plaatsgevonden. Arnoud is vanaf vandaag een 8. Hij was gewoon erg goed bezig en nu kan hij gewoon dingen doen die af en toe gewoonweg nodig waren maar niet uitgevoerd konden worden. Nu kan hij dit dus zelf doen en hoeven wij niet meer ook dat gezever te horen.

Arnoud, have phun and make us proud!

De leaders
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Conclusie:
Het zal zo blijven, no matter what.

Do you think I care?

In reactie op bepaalde leden:
I just love the issues of love.
Gepost door JostyRetired Leader (R) op 13-12-2006 00:04
Antwoorden:
Necaris1

Gewist lid

Ik keek ff in nu online balk, en wat zag ik? A new rune memb is born! Plaatje Ik had het nieuws niet eerder gezien door het DM toernooi-announcememt. Plaatje
Gl met je powers Plaatje
Happy banning. Plaatje
13-12-2006 21:13
Tom For Sure

Steel Member (2.0)

Grats Arnoud, je hebt het wel verdient in mijn mening.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-12-2006 22:13
Happyland 31

Gewist lid

Verdiend vind ik,gratz ermeePlaatje
13-12-2006 22:15
Umbrella1024

Gewist lid

Ik vind het heel schattig hoor Greg, dat je me bant.

Bewijst maar weer eens dat er blijkbaar ergens een kern van waarheid in mijn verhaal zit.

Btw: Heb je met de andere leaders overlegd bij deze (IP-)ban? Ik geloof het namelijk niet.

Groeten! Ed
13-12-2006 23:21
Lancedh

Inactief

"Heb je met de andere leaders overlegd bij deze (IP-)ban? Ik geloof het namelijk niet."

wat maakt het uit ? je word niet gebanned zonder rede, dus die zullen ze(of hij) wel hebben ?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-12-2006 23:26
6warhammer6

Inactief

quote:
Umbrella1024 zei: Ik vind het heel schattig hoor Greg, dat je me bant.

Bewijst maar weer eens dat er blijkbaar ergens een kern van waarheid in mijn verhaal zit.

Btw: Heb je met de andere leaders overlegd bij deze (IP-)ban? Ik geloof het namelijk niet.

Groeten! Ed

Waar praat jij in focksnaam over? Plaatje
Bye bye.

De enige kern van waarheid is dat jij banned bent. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
13-12-2006 23:28
Josty

Retired Leader (R)

De kern van de ban is:
Eerlijke verkondiging van zijn mening die binnen de lijnen bleef en daarvoor te worden gestraft.

De kern van zijn teksten zijn voor mij net zo duidelijk als die kern van de ban voor jullie. Maar dat kan ik jullie niet aanrekenen, want dit is ook van voor jullie tijd...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Conclusie:
Het zal zo blijven, no matter what.

Do you think I care?

In reactie op bepaalde leden:
I just love the issues of love.
14-12-2006 00:50
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

Tis misschien wat irrelevant(weet vrij zeker van niet; ) Maar: Greg, je zanikt dat de twee van de drie leaders een CL verandering bij mij doen. Waarom doe je dan in je eentje een ip-ban bij iemand anders die enkel zijn mening geeft? Moet dit dan ook niet met zen allen besproken worden?

Bovendien kan ik me ook wat dingen herinneren die jij destijds individueel besloten hebt…

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-12-2006 08:10
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Tussen een cl up en ip ban is een groot verschil maar dat zal jij wel begrijpen. Btw, ik heb totaal niets tegen je up hoor, integendeel je doet het primaPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-12-2006 12:14
Antwoord 46-54 van 55 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 1

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.