Zoek in het forum!
NF 15
Hier zijn we dan terug met een gloednieuwe Newsflash! Je leest alles over RSR, moppen, grappige uitspraken, wat Bloodlover99 eet voordat hij gaat trainen, hoe de kamer van Sharon f eruit ziet en zoveel meer.

Kijk nu in het menu Handig/Leuk > Newsflash > 15.

Ik bedank het LB voor hun inzet en medewerking aan deze editie.

Veel leesplezier!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door GregorywRune Member (6.9) op 15-11-2006 22:38
Antwoorden:
Nickalicious

Gewist lid

quote:
Bloodlover99 zei: Jij wordt aangevallen omdat jij op de kwaliteit an de newsflash loopt te zeuren. Aangezien je zelf geen zak uitvoert en geen moeite doet om ook maar enige verbetering probeert te geven voor de NF, wordt jij van alle kanten aangevallen. Je bijdehante opmerkingen zijn uitermate irriterend, en vooral niet fijn voor de mensen die deze opmerkingen over zich heen krijgen.
Mag ik geen kritiek geven? Ik zeg dat ik hem niet zo denderend vindt, verder niks OK geen opbouwende kritiek maar hoe ik word aangevallen door jullie is eigenlijk uitermate triest en individuele verachting.
17-11-2006 21:56
Jules

Inactief

Je mag best kritiek geven, doe dat dan wel op een normale manier en niet alsof jij beter bent. Maarja, hoe jij overal post is eigenlijk nog triester Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-11-2006 15:58
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Posted with I-mode:
Daar geef ik je gelijk in Jules, het begint mij ook te ergeren..
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-11-2006 13:06
Maximasje

Gewist lid

omg, bloodlover&greg v.s. compunick, get ur tickets and popcorn here!
nee, jkin, de nf is opzich wel lachen, niks om op aan te merken Plaatje ga zo door
21-11-2006 00:58
Antwoord 31-34 van 34 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.