Killa Stef Gewist lid | quote: You may not sell, transfer or lend your account to anyone else, or permit anyone else to use your account We reserve the right to delete all your accounts, block your access to our website and services, and/or take further legal action if you violate any of these terms and conditions. MMM, je spreekt jezelf tegen bart en het heeft niet zulke leuke gevolgen -------------- *Edit: zakslaapsloerie, je hebt het wel goed, je mag er niet op trainen etc, want je mag geen dingen doen die niet niet toegestaan zijn, dus alleen dingen doen die niet toegestaan zijn staat er, dubbele ontkenning. 17-3-2003 21:19 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | quote: Daar voldoen wij aan, de account is eigendom van "Organisatie Clan The Killers", en als een lid het account gebruikt is dat dus "Organisatie Clan The Killers", en overtreden we de regel niet. Zolang iedereen maar zegt dat hij "Organisatie Clan The Killers" is, mag hij er dus op. Confused, aren't you? muhahahahaaaa 18-3-2003 15:34 | ||
Killa Stef Gewist lid | quote: Ik denk niet dat ze dat als excuus aanvaarden bij jagex, ze zijn ook niet blij als je macroet op doctors advies , wordt namelijk afgeraden om langdurig met de muis de klikken en dit zoveel mogelijk te automatiseren (macroen) ter voorkoming van rsi en nog een ziekte. 18-3-2003 17:10 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | ja maar das een dom excuus, maar blijft overtreding, en dit is zo uitleggen dat het niet meer een overtreding is 18-3-2003 18:43 | ||
Bar Vladimir Gewist lid | de ctk clan man is van clanthekillers dus als je erbij hoort dan mag je gewoon op ctk clan man maar hoe kan je controleeren dat niemand de acc en pass weg geeft en dat ctk clan man een soort ice word een gast waarvan heel rs de pass weet en dan ook 3 keer per maand word ge reaset 23-3-2003 18:31 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | nou we hebben de recov questions, als iemand hem hackt kunne we em toch terug krijgen. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 23-3-2003 19:10 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | waar heb je het nouuuuuu weer over 25-3-2003 22:19 | ||
Killa Stef Gewist lid | Als je shared zal het ventje onmenselijk lang online zijn, wat je ook zal zeggen, ventje zal uiteindelijk gewoon geband worden, je hoeft maar een lid uit de clan te trappen en hij kan het al doorgeven. 25-3-2003 22:23 |