Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwe req's]
Nieuwe req's
Ja ja, het moest er een keer van komen. De req`s om RSR te mogen joinen zijn verhoogd. Vanaf het heden heb je voor het Nederlandstalige gedeelte van RSR heb je een total van 750 nodig. Voor het Internationale gedeelte heb je 800 nodig.

De reqs zijn verhoogd omdat 650 als total al nieteens meer in de highscores staan, nu konden zij niet meer joinen en was dit de gemakkelijkste oplossing. Daarbij zijn er de laatste maanden redelijk wat nieuwe skills bijgekomen en blijft het gemiddelde level per skill ongeveer gelijk als toen de vorige reqs gemaakt werden.

De leaders
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Conclusie:
Het zal zo blijven, no matter what.

Do you think I care?

In reactie op bepaalde leden:
I just love the issues of love.
Gepost door JostyRetired Leader (R) op 27-8-2006 13:27
Antwoorden:
Just Ne Pker

Leader (9)

Ik weet alleen dat, als je de ledenlijst bekijkt, ook een `internationale ledenlijst` kan bekijken...Wat daar het verschil tussen is weet ik ook niet Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
28-8-2006 11:55
Ijmuide 222

Inactief

Het is nog steeds niet al te hoog maar het is al een vooruitgang. Ik ben er blij meePlaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-8-2006 15:55
f

Gewist lid

Het is een community dus als je skill total 1000+ wilt dan moet je naar een clan gaan waar combat 100+ is Plaatje
1-9-2006 18:28
Kontbaard

Inactief

ja, dit is nog makkelijke te halen, maarja zit er tog al in Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-9-2006 00:05
Antwoord 31-34 van 34 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.