Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwe badges]
Nieuwe badges
Hallo mede RSR`ers,

Het ledenbestuur heeft er hard en lang aan gewerkt, maar vandaag is dan
eindelijk de grote dag aangebroken: de nieuwe badges zijn een feit!
Jullie kunnen nu beginnen met het verzamelen van deze nieuwe badges. Er zijn
drie badges te behalen per skill. De eerste badge is gewoon dezelfde als die
we nu hebben, maar de tweede en de derde zijn nieuw. Alle tweede badges zijn
voor freeplay (behalve voor de member skills natuurlijk), de derde badges
zijn vaak (maar niet altijd) voor members. De tweede badge is moeilijker om
te halen dan de eerste, en de derde is alleen voor de echte die-hards. De
reqs zijn te vinden bij Claninfo->Badges.

Nog een opmerking: als je een level 2 of 3 badge haalt, vervangt die je
vorige badge van die skill. Een level 2 of 3 badge telt dus niet extra voor
sublevels bij clearance level 5.

Veel succes met het behalen van de nieuwe badges,

Het ledenbestuur
&
MAL team

[ThulEdit:]
Als je nog kruisjes of oude badges ziet, beuk dan even op alt+F5 (voor de slimmerikken, dat zit op je toetsenbord, niet op je scherm), en alles zou in orde moeten zijn.

[ThulEdit2:]
Admins, geef niet jezelf de WTF badge, hij is een bug en moet zo behandeld worden. Als je hem ergens tegenkomt hoor je hem weg te halen, niet er extra neer te zetten. Got it? Als ik over 2 dagen nog een 7+ zie met die badge gaat-ie eraan Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Conclusie:
Het zal zo blijven, no matter what.

Do you think I care?

In reactie op bepaalde leden:
I just love the issues of love.
Gepost door JostyRetired Leader (R) op 25-8-2006 19:36
Antwoorden:
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Mooi, misschien een reden om terug ff rs te gaan spelenPlaatje

Btw, Goed werk Jaron!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-8-2006 21:21
6warhammer6

Inactief

Srry dat ik het zeg, maar ik vind ze echt lelijk. Ze passen echt niet bij de stone plate lay-out.
Ik vind ze veel te licht. Kunnen er niet wat donkere kleuren gebruikt worden ofsow?

Ik vond die badges van Compu toch beter, ook al waren sommige onduidelijk.

Maar achja, het zal wel wennen. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
25-8-2006 22:19
Nighthell14

Inactief

In naam van Compunick post ik hier dus dit is zijn post:

Hallo...

First of all gratz LB met jullie nieuwe badges ik vindt ze erg lelijk sorry. En mijn achtergronden waren te druk?

En nog iets onbeschofts: ik was bijna klaar met de helft heb tot 2 keer toe IloveAragorn benadert voor screenshots voor de rest.
2 weken later hoor ik dat ze al af zijn.
Vond ik niet erg netjes maar dit had ik al af (en nog een paar):
PlaatjePlaatjePlaatje
PlaatjePlaatjePlaatje
PlaatjePlaatjePlaatje
PlaatjePlaatjePlaatje
PlaatjePlaatjePlaatje
PlaatjePlaatjePlaatje

Oh en deze nog: Plaatje

En waarom ik banned was? Ik kwam in de chat en Arnaab zei gelijk tegen me opdonderen.

Oh, eerst 1 dan 2 dan 3 is van DRC, oh de plaatjes of de badges dat als je lvlt waren ook mijn idee?

Ik vind ze niet mooi jullie kennelijk wel, have fun met ze.
Ik ga niet flamen niks. Ik leg me er gewoon bij neer, ben al eens vaker vernederd in RSR.

Oh en vergeet aub ook niet dat ik nog 3 soorten badges heb gemaakt voor RSR.

Groeten;
Nick alias; de gebruikte.

P.S. Toen ik dit wou posten was INEENS mn ban verlengt Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-8-2006 00:04
Ck Bond

Gewist lid

quote:
6warhammer6 zei: Srry dat ik het zeg, maar ik vind ze echt lelijk. Ze passen echt niet bij de stone plate lay-out.
Ik vind ze veel te licht. Kunnen er niet wat donkere kleuren gebruikt worden ofsow?

Ik vond die badges van Compu toch beter, ook al waren sommige onduidelijk.

Maar achja, het zal wel wennen. Plaatje

Ik vind ze ook echt superlelijk,past ook bij geen ene layout.Die van compu waren veeeel mooier dan deze.Maar what to do..
26-8-2006 00:20
Paulus55

Rune Member (6.9)

@Compunick: Ze zijn echt prachtig, maar dan krijg je weer het probleem als wanneer ze klein zijn.
Gewoon zijn ze wel mooi Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-8-2006 00:36
Djerun Xvii

Inactief

@Compunick:

Ik zal het eerlijk zeggen, ik vind jouw badges helemaal niet lelijk, zelfs mooier en origineler dan de mijne. Maar ze hebben een aantal nadelen:
1: Ze zijn behoorlijk druk, je verliest het overzicht.
2: Als ze klein zijn, is het niet duidelijk welke badge het is.
3: Het is niet echt duidelijk welk level badge het is, ze zijn alledrie dezelfde kleur.
4: Het contrast tussen de voorgrond en de achtergrond is slecht.

Daarnaast hebben we behoorlijk lang op jouw badges moeten wachten. Daarom had ik besloten zelf eens te kijken of ik wat plaatjes kon maken. En pas na een paar dagen en een boel kritiek had ik plaatjes die in de smaak vielen bij de mensen. En daarna heb ik dus de badges gemaakt zoals ze nu zijn. Bij elkaar kostte het me denk ik een week om alles te maken (met veel nachten doorwerken.)

Over het idee van 3 badges, dat idee was gekomen tijdens een vergadering toen het LB pas net bestond. Of DRC ze toen al eerder had weet ik niet.

Wat betreft de plaatjes die je krijgt als je levelt, ik had waarschijnlijk hetzelfde idee, en het viel me op dat er op die oude badges vaak ook dat plaatje gebruikt werd. Dus in dat opzicht hadden we gewoon hetzelfde goede idee.

Ik hoop dat iedereen een beetje kan wennen aan deze badges, want waarschijnlijk heeft Jaron geen zin meer om alles weer te veranderen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-8-2006 01:21
Paulus55

Rune Member (6.9)

quote:
Thulinma zei: [ThulEdit2:]
Admins, geef niet jezelf de WTF badge, hij is een bug en moet zo behandeld worden. Als je hem ergens tegenkomt hoor je hem weg te halen, niet er extra neer te zetten. Got it? Als ik over 2 dagen nog een 7+ zie met die badge gaat-ie eraan

Ooooh, nu snap ik het Plaatje
Ik raakte al in de war, want ik wist niet waar dat ding vandaan kwam.
Gelukkig weet ik het nu. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-8-2006 01:29
6warhammer6

Inactief

quote:
Djerun Xvii zei:En pas na een paar dagen en een boel kritiek had ik plaatjes die in de smaak vielen bij de mensen.

Welke smakeloze mensen waren dat dan? Plaatje Die badges passen echt niet bij de lay-outs!

Als het te lang duurde, had dan een topic gemaakt of iemand anders niet wat badges kon maken. Ik had het graag gedaan.

Ps. Ik kijk eens of ik wat kan maken. (pak wel de afbeeldingen van de nieuwe badges als je het goed vind)
[edit] Het boeit me geen ene reet of ze niet gebruikt worden. Aan klagen heb je niks en daar schiet je niks mee op, probeer er zelf dan wat aan te doen en dat ga ik dus ook doen. Plaatje [/edit]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
26-8-2006 01:35
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:
Nighthell14 zei: In naam van Compunick post ik hier dus dit is zijn post:

En nog iets onbeschofts: ik was bijna klaar met de helft heb tot 2 keer toe IloveAragorn benadert voor screenshots voor de rest.

Klopt, 1 keer toen ik in de chat was als Catfood. (Voor de mensen die nooit in de chat komen, dat is zeldzaam, en betekend dat ik er niet ben, want dan ben ik eten.) Toen ik terug kwam heb ik op zn pm gereageerd, maar was hij alweer uitgelogt.
Een andere keer toen hij me pmde met `Hey` en ik direct `Hai` terug zei. Maar toen zei Nick niets meer.
Wat moet ik daar dan mee?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-8-2006 07:54
Flikkerman

Gewist lid

Klein vraagje,de mage badge 2,f2p kan maximum 16 hitten dacht ik?
26-8-2006 09:39
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

JA, neem gewoon een screenshot waarop je 80 magic bent.

Je bent hierin benadeelt, want p2p kan op 75 de badge al halen volgens de reqs die het LB-Team/MAL-Team hebben bedacht, maar zo kan je toch de magic badge 2 nog op f2p halenPlaatje (Dit moet er wss nog es tussengezet worden)

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-8-2006 10:31
Scizor20

Inactief

ja eigenlijk hoort het niet bij de badges maar
voor alle badge`s nr:3 moet je member voor zijn
terwijl die skills gewoon non members zijn
dat vind ik eigenlijk wel niet cool
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-8-2006 10:43
Flikkerman

Gewist lid

Kan je niet gewoon mage badge 2 zelfde ls range badge 2 maar gewoon 16dmg?Want lvl 80 mage voor lvl 2 is me wat veel =s.
26-8-2006 10:59
Benniebob

Gewist lid

Ik log in na paar dagen.. zie allemaal nieuwe nieuws dingen en een wtf badgePlaatje.

Rsr is weer is druk bezigPlaatje.
26-8-2006 11:50
Q0nquer0r

Gewist lid

eh... voor mining badge moet je NIET member zijn... maar dan moet je wel in wildy rune gaan mine =p
26-8-2006 11:52
Antwoord 31-45 van 66 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.