Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Het RSR Skilltoernooi]
Het RSR Skilltoernooi
Hoihoi!

Zoals jullie misschien wel hebben opgemerkt aan de laatste poll, zijn we bezig geweest met een toernooi. Jullie hebben gekozen voor een skill toernooi, en dus zal die er komen! Hij zal gehouden worden in de skill Woodcutting.

Je kunt je inschrijven door een LB lid op de chat een Private Message te sturen(die zijn daar te herkennen aan een voice). Die zal je dan vragen om naar world 51 Varrock east bank 1e verdieping te gaan, om daar de 50k inschrijfgeld te betalen. Inschrijven kan tot 31 augustus 22:00.

In de nacht van 31 augustus op 1 september wordt je xp overgenomen uit de highscores. Dan heb je 2 weken de tijd om zoveel mogelijk te trainen. Middernacht van 14 op 15 september wordt weer de xp opgeschreven, en wordt de stand opgemaakt.

Wie het meeste xp erbij heeft getraind, wint. De pot zal bestaan uit het inschrijfgeld.
De nr 1 krijgt 40% van de pot
De nr 2 krijgt 30% van de pot
De nr 3 krijgt 20% van de pot
De nr 4 krijgt 10% van de pot
Verder wordt er een rune setje uit de clanbank verloot onder de deelnemers. (maar hierbij zal de top 4 niet meedoen)

Je hebt nodig om je in te schrijven:
-Een Woodcutting level dat in de highscores staat
-50k

Veel plezier ermee,
- Het Ledenbestuur

---

Lijst met kandidaten:
-Needlekiller (op Positivety)
-Kontbaard
-Cotoneaster
-Robot Schaap
-Rezer88
-Snul0
-Jostiepower
-Glenn00555
-N00byd000
-Supergreg888
-Kurtje
-IJssie1
-Kratos184
-Deadly Owner
-Jelking
-Mark Smeets
-Krachtgod
-Luki Luuk (op Lollig Jolig)
-Folkie5
-King Theum
-Koop723
-Renscrazymen
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 22-8-2006 21:32
Antwoorden:
Necaris1

Gewist lid

Ik weet nog niet of ik mee ga doen. 50 K vindt ik wel redelijk veel. Zei één van de leiders trouwens niet dat de clanbank meer geld heeft dan 99% van RSR? Dat geld moet toch gebruikt worden voor RSR-events en voor dropparty`s (die er nooit zijn)? Wel, dat is nu écht hypocriet.

Voor de rest vind ik het wel een zéér mooi uitgewerkt ideetje van het LB.
22-8-2006 22:01
Cotoneaster

Inactief

mega great leaders zeeer goed idee om zo` een wedstrijd te houdenPlaatje
ik doe zeker mee en betaal zo vlug als ik kan !
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
[IMG]http://i44.tinypic.com/28sll06.png[/IMG]
22-8-2006 22:02
Happyland 31

Gewist lid

Nec,de bank verliest 180k omdat het inschrijfgeld wordt verdeeld en er een rune set wordt verloot...
22-8-2006 22:03
Rezer88

Rune Member (6.9)

Hoe vaak moet ik posten dat de clanbank een grote bijdrage aan de prijs zal leveren? En vanuti de clanbank nog enkele setjes rune verloot gaan worden.

Necarisi, vanwaar die interesse trouwens? Ik heb jou nog niets zien doneren? Bovendien als jij 50inlegt en daarme 1.5M wint dan is dat iets wat zijn inleg waard was.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
22-8-2006 22:03
Jules

Inactief

quote:
Rezer88 zei:
Heeft niets met doneren te maken dat heet inleggen. Als je dat niet wilt blijf je van de topic jules. De clanbank draagt nog een groot stuk bij.

Hoeveel dan? Plaatje

Een paar rune setjes vind ik erg weinig, als dat alles is.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-8-2006 22:27
Rezer88

Rune Member (6.9)

En een geldbedrag. Plaatje Als je het niet genoeg vind doe je niet mee ;o komop. Deze topic is om in te schrijven, niet om te zeuren. Over prijzen. Meer gezeur over prijzen wordt verwijderd.

Hierboven worden de prijzen genoemd, rune setjes worden gegeven en de clanbank voegt er nog een bedrag bovenop afhankelijk van het aantal inschrijvingen. Vragen kan je via de PM op mij richten.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
22-8-2006 22:38
Cotoneaster

Inactief

goed gezegd rezer ik heb me ingescreven lijkt me gewoon tof en 50k is dat nu zo zo zo veel ?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
[IMG]http://i44.tinypic.com/28sll06.png[/IMG]
22-8-2006 22:39
Jostiepower

Inactief

lol gaan ze daarom sintrekjunken? ik geloof wel dat er genoeg geld word bijgelegd en het gaaat meer om de fun dan om het geld...
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-8-2006 22:39
Jules

Inactief

quote:
Cotoneaster zei: goed gezegd rezer ik heb me ingescreven lijkt me gewoon tof en 50k is dat nu zo zo zo veel ?

Slijm slijm? Uhm, ik doe trouwens niet mee. Heb het na de vakantie druk IRL dus heb uberhaupt geen tijd om te gaan woodcutten. Plus ik heb een combat toernooitje in RE Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-8-2006 22:52
Sir Mvl

Inactief

quote:
Bloodlover99 zei:

Slijm slijm? Uhm, ik doe trouwens niet mee. Heb het na de vakantie druk IRL dus heb uberhaupt geen tijd om te gaan woodcutten. Plus ik heb een combat toernooitje in RE Plaatje.

Dat eindigt wanneer dit begint? (Of krijg jij ook uitstel van een maand? :$ )

Mja, ik ga er nog even overnadenken, want in september ga ik combat toernooitje van RE doen, dat normaal in augustus moest gedaan worden, maar krijg uitstel omdat ik op vakantie was.. Combat trainen en woodcutten gaat nogal moeilijk samen..

Maar misschien doe ik gewoon mee om te pot te verhogen en misschien wat rune te winnen =$
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-8-2006 11:03
Dave-o

Gewist lid

quote:
Needlekiller zei: Nee? Het zal uiteindelijk draaien om uithoudingsvermogen...
Want iemand van 70 woodcut hakt bijna evensnel willows als iemand van 99...

En als veel mensen zich inschrijven, is de pot groot en is 40% een hoop.

correctie.. iemand met 41 hakt net zo snel als iemand van 99. ;)

Iedereen thank Geof (rezer88) voor het LB pushen. wees blij dattie terug is :D
23-8-2006 11:59
Jules

Inactief

quote:
Sir Mvl zei:
Dat eindigt wanneer dit begint? (Of krijg jij ook uitstel van een maand? :$ )

Mja, ik ga er nog even overnadenken, want in september ga ik combat toernooitje van RE doen, dat normaal in augustus moest gedaan worden, maar krijg uitstel omdat ik op vakantie was.. Combat trainen en woodcutten gaat nogal moeilijk samen..

Maar misschien doe ik gewoon mee om te pot te verhogen en misschien wat rune te winnen =$

28 Aug -> 1 Sept = 3 dagen verneukt als ik zou gaan woodcutten. Plus, in die week dat `t allemaal losloopt en de week daarna is school weer beginnen, en ik ga niet aan een of ander toernooitje meedoen als ik school heb (Inclusief andere vrijwillige activiteiten zoals een team trainen, hulp mentor met 3 m8s bij een brugklas e.d., dus eerste weken zijn nogal druk)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-8-2006 12:12
Bromvliegje

Gewist lid

alsk tgn dan trug 50k heb wat wel zo zal zijn schrijfk mij binnekort inPlaatje

aan wie moet je die dan betalen die 50k?
23-8-2006 12:39
Rezer88

Rune Member (6.9)

@bromPlaatjeje, pm iemand van het ledenbestuur Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-8-2006 14:29
666megaminer

Inactief

Yay! een noliving event!...

Nee, doe niet mee, alleen hier ff melden dat ik nog leef(laat mezelf wel inactief zetten)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
If you must file a complaint
Send it to Bill Gates

23-8-2006 21:16
Antwoord 16-30 van 46 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.