Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Skillpages/questpage, iig, UPDATES:D]
Skillpages/questpage, iig, UPDATES:D
Hey,

Hier even een mededeling dat ik de questpage iets heb aangepast/geupdate!

Alle Quests hebben nu een link, maar denk niet dat ze allemaal af zijn, want dat zijn ze niet.
Echter, ik zorg er wel voor dat zo snel mogelijk, zo veel mogelijk questguides af zullen zijn!
Als je nu op de meeste quests klikt, zul je doorverwezen worden naar page ‘X’, deze page meldt je dan dat deze quest er nog niet is.

Ook wil ik jullie verzoeken geen guides voor Doric’s Quest meer in te sturen, er zijn zo’n 10 guides van deze quest ingestuurd, en tja, dat wordt al moeilijk kiezenPlaatje
Ook hoef ik van de volgende quests GEEN guides meer: Troll Romance, Rat Catchers, Fight Arena, Dragon Slayer, Mourning’s ends part I, en Demon Slayer.
Gelieve ook vooral insturingen van Memberquests te doen, de rest heb ik welPlaatje Behalve Witch’s potionPlaatje (Gelieve iemand, stuur even een simpele guideje in plzPlaatje ) [Xedit] Arjensun maakt voor me een Witch's Potion guide, nvmPlaatje [/Xedit]

Ook hoef ik GEEN geripte guides, oftewel, guides van andere sites gejat, of, guides die vertaald zijn van runehq.com edPlaatje
Ook plaatjes wil ik NIET geripped zien! Je mag alleen plaatjes/schema’s uit de Runescape Knowledge Base gebruiken bij je inzending, NIET van runehq,tip.it, oid.

Verder heb ik bij de questpage de volgende quests toegevoegd:
- Imp Catcher by Paulus55
- Druidic Ritual by Arnoud X122
- Dwarf Cannon by Arnoud X122
- Mourning’s ends Part II by Arnoud X122

Ook heb ik 2 kleine bugs uit de Tribal Totem guide by Arnoud X122 gehaald, zodat er geen dezelfde, of missende plaatjes meer inzitten, wel zoek ik nog een Quest Complete! picture van Tribal Totem, als iemand hem heeft, stuur hem, please[Xedit]Heb em al, ty Spongerobin[/Xedit]
Ook de spelfouten uit sommige guides, zoals Cook’s Assistant, heb ik verbeterd.

Daarnaast heb ik de questpage geupdate kwa questlijst, ALLE quests staan erin, en zullen nu, dankzij een programma van Djerun XVII, zéér gemakkelijk vervangen kunnen worden als er een nieuwe quest wordt uitgebracht, dus ik zal, zodra een nieuwe quest uit is, hem er tussen zetten, en als je boft, misschien zelfs met een guide erbij!

Ook heb ik de lijst met skillpages geupdate, Farming en Construction staan er nu bij!Plaatje (Ze zijn alleen nog wat leegPlaatje )

Als laatste heb ik nog even wat rondgetuurd en gekeken welke Skillpage naast Quests als eerste onder handen wordt genomen, hierbij viel mijn keuze op Herblore, (Jaja, de naam Herblaw is verdwenen en veranderd in Herblore!(nu alleen nog uitvogelen hoe ik Herblaw weghaalPlaatje )) waar ik al wat spelfouten uit heb gehaald, en al wat aan de poison-sectie heb geknoeidPlaatje

Ik hoop dat jullie blijven insturen, en dat ik met jullie hulp, zo snel mogelijk de questspage en eventueel andere skillpages heb geupdate!

~ Arnoud
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 14-8-2006 16:37
Antwoorden:
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

Zojuist geupload:

Witch`s Potion by Arjensun!

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-8-2006 21:10
Bv202

Inactief

Denk je dan echt dat er hier iemand is die witch potion nog niet gedaan heeft?Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-8-2006 21:13
Cotoneaster

Inactief

tja das nu ook weer waar maar ja eens hij er staat staat hij er toch he!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
[IMG]http://i44.tinypic.com/28sll06.png[/IMG]
14-8-2006 21:15
Bamberg88

Gewist lid

Ik wil vooral benadrukken: Don`t Rip! Plaatje! Succes ermee verder Plaatje.
14-8-2006 23:34
Nighthell14

Inactief

Nee en dus ook niet gebruiken in DRC he? Nice ones Arnoud, hopelijk blijven er update komen voor de quests Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-8-2006 02:16
Tom For Sure

Steel Member (2.0)

Lol @ Tony.
Jep mooi ja, sommige quests zullen mensen natuurlijk al gedaan hebben, maar handig ja ^^.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-8-2006 05:26
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Just Ne Pker zei:
No way! Een vermelding is toch wel goed?

Mooi zo, het zal fijn zijn dat wij eindelijk ook degelijke questguides hebben, in het Nederlands nog wel Plaatje En daarna die skillpages!
Btw ik wist niet dat 7`s nieuws konden posten?

Kunnen ze ook nietPlaatje maar met aanpassing.

Goed werk Arnoud. Doe zo verder..
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-8-2006 11:49
Kholdstare 4

Gewist lid

Mijn death to the Dorgeshuun guide niet? was daar iets mis mee ofzo? Of had ik die in code opgestuurd, dat kan mss Plaatje
16-8-2006 13:04
Jules

Inactief

Ehm, waarom heb ik acces tot alle skillpages + inzendingen Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-8-2006 13:13
Just Ne Pker

Leader (9)

Bloodlover is een Secret (9) Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
16-8-2006 13:35
Paulus55

Rune Member (6.9)

quote:
Bloodlover99 zei: Ehm, waarom heb ik acces tot alle skillpages + inzendingen Plaatje.

Heb jij heeeeeeeeel vroeger iets voor die pages moeten doen? Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-8-2006 13:36
Benniebob

Gewist lid

quote:
Bloodlover99 zei: Ehm, waarom heb ik acces tot alle skillpages + inzendingen Plaatje.

Your special Plaatje.

Ik vond monk`s friend makkelijker dan witch potion hoorPlaatje. En die hebben julli enog niet eensPlaatje.
16-8-2006 13:42
Antwoord 16-27 van 27 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.