Zoek in het forum!
Vakantie
Hallo,

ja voor mij is dan ook eindelijk de tijd aangebroken. Ik mag nu ook met vakantie en dat ga ik dan ook lekker doen. Ik zal zo`n 14 tot 18 dagen wegzijn van de Clan en zal dus niks kunnen doen voor jullie.

Ik hoor het jullie al denken:"Bij wie moeten we dan vragen of we op inactief mogen?" en nog een riedeltje van dat soort vragen. Wel, inactief kunnen jullie aanvragen bij de andere MAL`s. Hier wordt via hun voor gezorgd.

Voor de andere dingen die de MAL`s niet kunnen oplossen (welke dingen dat ook zijn mogen, want daar loop je zomaar tegenaan) zullen jullie moeten wachten tot Greg terugkomt van vakantie en weer actief gaat deelnemen aan RSR of tot ik terugkom van mijn vakantie.

Hopelijk houden jullie de boel een beetje heel en blijven jullie nog aardig tegen de overgebleven MAL`s want die zullen nu ook wel weer wat extra pm`s binnen krijgen.

Fijne vakantie,
Joost.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Conclusie:
Het zal zo blijven, no matter what.

Do you think I care?

In reactie op bepaalde leden:
I just love the issues of love.
Gepost door JostyRetired Leader (R) op 5-8-2006 23:19
Antwoorden:
Jules

Inactief

Weeeeee chaaaoooooooooos. Plaatje Have fun.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-8-2006 13:03
Nighthell14

Inactief

Veel plezier op vakantie dan maar en hoop maar dat er nog wat van Rsr overblijft Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-8-2006 16:30
Ijmuide 222

Inactief

Dus nu kan ik bij de mensen die Rune Member zijn vragen of ze mij inactief willen zetten? Leuk.

Veel plezier.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-8-2006 16:36
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Have fun en denk vooral niet aan RSR, gewoon plezier! Bij deze ben ik terug, een paar uur vroeger dan gedacht..
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-8-2006 17:42
Antwoord 16-19 van 19 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.