Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Ijssie1 uit het LB]
Ijssie1 uit het LB
Bij deze zal Ijssie1 uit het Ledenbestuur gaan. Dit ivm irl redenen. Gelieve GEEN vragen hierover bij ijssie zelf OF andere. (Doe je dit wel dan zijn de gevolgen voor jouPlaatje(EEN BAN JA)

Oh, ijssie is overigens de enige reden dat ik ff op rsr ben. Ik ben op vakantie en zal de komende maand nog altijd inactief zijn.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
Gepost door Rezer88Rune Member (6.9) op 1-7-2006 19:27
Antwoorden:
Nickalicious

Gewist lid

quote:
Silvfo zei: Ik begrijp het Harja, succes :$

Ahum, ik ben ook nog altijd lid van het LB ^^
En dat maakt IETS uit?
2-7-2006 00:40
6warhammer6

Inactief

Jammer.
Mag ik raden? Is er binnenkort weer een nieuwe lb-verkiezing? Er blijft niet veel meer van over. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
2-7-2006 00:54
Xaverius

Inactief

Ow jammer Plaatje

Ik hoop voor jouw dat het geen al te erge dingen zijn in irlPlaatje

Greets Xave
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-7-2006 02:43
Mrkuolematon

Gewist lid

Plaatje weer een lb lid weg... nu blijven alleen needle en carina over zeker... -.- what ever...

ontopic: pijtig dat je leaved ijssie en ik hoop dat er geen al te erge problemen irl zijn Plaatje
2-7-2006 07:58
Dead Walker0

Inactief

jammer dat je eruitgaat..
en gl met die irl problemenPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-7-2006 11:13
Just Ne Pker

Leader (9)

quote:
Needlekiller zei: ....en ik zal Greg nog eens vragen wat vaart te maken achter de dingen binnen het LB Plaatje

Doe dat ja, we wachten op die badges PlaatjePlaatje

Spijtig dat je weggaat ijs, maar ik hoop dat alles IRL wordt opgelost en dat we je snel terug kunnen verwelkomen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
2-7-2006 11:32
666megaminer

Inactief

We mogen Ijsje niks vragen? Gelukkig is Bert er nog Plaatje Toch? Moet ook maar niet he Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
If you must file a complaint
Send it to Bill Gates

2-7-2006 14:20
Flippo28

Gewist lid

jammer en onverwachts. maar ik zal je niet lastig vallen of zo jammre is het enigen wat ik te zeggen heb
2-7-2006 19:43
Den_temmy

Gewist lid

quote:
Ijssie1 zei: Zal toch maar even wat posten terwijl ik dat niet wou ,maar
dat ik gestopt ben met lb heeft absoluut niks temaken omdat het lb zo gezegt inactief is want degene die er nog zitten en actief zijn , zijn mensen die alles op alles zullen zetten om het lb door telaten gaan.
En het zijn mensen die van aanpakken weten het is alleen vervelend dat het men examens hadden en nu is het vakantietijd.
Na die tijd zullen ze zeer zeker weer actief zijn als ze dat al nie zijn aangezien ik al tijdje nie gekeken heb op lb.

Wat me irl redenen zijn ga ik hier niet zeggen en hoop ook werkelijk dat men mij dr ook niet lastig om gaat vallen want er zijn dingen die ik prive hou zoals de meeste hier .

Dit was alles wat ik wil zeggen.Wil in iedere geval iedereen een hele goeie zomer wensen en hopelijk zijn de mensen die examen hebben gedaan allemaal geslaagt

ijsjePlaatje
ik zal je niet lastigvalle, je kent me goed genoeg om te wete dat ik dat nie doe hePlaatje.
wss heeft bert probs me het huishoudenPlaatje
3-7-2006 18:04
Killler40

Gewist lid

ik weet niet echt iets over het lb ofzo maar succes ijsje met je problemen Plaatje
7-7-2006 23:30
Antwoord 16-25 van 25 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.