Darkspeedy0 Banned | K Maar ik begin pas strx aan men guide 18-6-2006 02:50 | ||
Lord Hannest Gewist lid | goed dat dat er komt ik wil trouwens ook wel de dorics quest doen , pm me als ik hem mag beginnen maken hé 18-6-2006 07:09 | ||
Nickalicious Gewist lid | Ik wil best andere guides maken en/of coden. 18-6-2006 09:25 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | K, dan zullen we in volle spanning afwachten.. 18-6-2006 09:54 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Goed om te weten, niet dat ik ooit maar ook een skill guide zou schrijven Ps; nieuwe sign Josty? Ps2; moet jij geen leadersfont hebben bij je tekst Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 18-6-2006 09:59 | ||
Mrkuolematon Gewist lid | ik ga mss ook wel een guide schrijven. ps: Josty nice sig! 18-6-2006 10:34 | ||
Tom For Sure Steel Member (2.0) | quote: Ja lullig hè, 3 tegen één in zijn sig . Ik heb wel geduld, speel toch geen RS meer . Misschien maak ik ook wel een guide voor de grap, ben ik best goed in vind ik zelf. 18-6-2006 10:51 | ||
Josty Retired Leader (R) | Misschien dat ik die middelste dan maar Tommy_1g noem. Daarbij is de sig officieel niet van mij maar van Lars. Ik heb alleen toestemming van Lars om hem te gebruiken. Ja ook hoor ik officieel de glow rond mijn teksten te hebben, maar zo kan ik me ook duidelijk genoeg maken. Conclusie: Het zal zo blijven, no matter what. Do you think I care? In reactie op bepaalde leden: I just love the issues of love. 18-6-2006 11:55 | ||
Dead Walker0 Inactief | ik ga er heel misschien eentje voor magic maken maar dan moet ik wel in een goede bui zijn 18-6-2006 12:02 | ||
Kholdstare 4 Gewist lid | quote: Heb ik al af Die hebben we niet meer nodig. Anyway, dit ziet er goed uit. Het had idd wat verduidelijking nodig, ikzelf kon er ook niet aan uit 18-6-2006 16:19 | ||
Josty Retired Leader (R) | Khold, dat jij hem af hebt wil nog niet zeggen dat die van jou gebruikt wordt en niet die van iemand anders! Conclusie: Het zal zo blijven, no matter what. Do you think I care? In reactie op bepaalde leden: I just love the issues of love. 18-6-2006 16:56 | ||
Kholdstare 4 Gewist lid | Zeg ik niet. Maar die had ik zelfs al verstuurd, met goedkeuring -.- 18-6-2006 17:00 | ||
Josty Retired Leader (R) | Aangenomen wil ook nog altijd niet zeggen dat het DE guild is. Zo doe je het wel overkomen en dat is erg demotiverend naar anderen. Geef gewoon iedereen een kans, dank je. Conclusie: Het zal zo blijven, no matter what. Do you think I care? In reactie op bepaalde leden: I just love the issues of love. 18-6-2006 17:08 | ||
Ijmuide 222 Inactief | Dit is toch niet belangrijk genoeg voor het Clan Nieuws? Ik zou een PM naar iedereen die hieraan werkt meer op zijn plaats vinden. Misschien is dat te lastig. Dan is dit wel goed. Kan iedereen een skill en/of quest page maken en die dan doorsturen? 18-6-2006 20:13 | ||
Tom For Sure Steel Member (2.0) | Ijmuide, zo weet iedereen wat er gaande is in RSR, lijkt me dus wel zo handig. 18-6-2006 22:04 |