Firebeast M Gewist lid | ik zat dat ding een beetje uit te schelden en zei tegen dat ding you suks en toen zei hij dat thulinma het zei lolz dit stond er dus C-Bot: Do you mind if I tell other people: Thulinma said I suks. 7-3-2003 17:33 | ||
Killa Stef Gewist lid | ik zei dat hij zijning bek moest houden omdat hij geen reet engels kan, en toen begon hij iets te theorieslogandingesen over en dat hij het niet in mijn zin kon plaatsen, whahahahaaaaa, hijs dom Dit zegt hij bijv op, can you translate the word meaningless to german? I speak only English right now, but I'd like to learn some other languages. Can you teach me a few phrases in the word meaningless to german word meaningless to german word meaningless to german word meaningless to german word meaningless to german word meaningless to german word meaningless to german word meaningless to german. Wat een gekkerd 7-3-2003 18:22 | ||
Firebeast M Gewist lid | lol ik ga die ding nog gekker laten worden wha deze keer zei ik you smell .... zegt hij That's good information: Firebeast M said I smell smell. 7-3-2003 21:56 | ||
Killa Stef Gewist lid | wat onbeleefd Ik zeg Hi C-Bot Hij zegt;"C-Bot: Hi there. I was just wanting to talk to Neem Me. " ----- *Edit That is interesting: Neem Me said it married to Meagurl today. Wat heeft C-Bot met neem me, op alles wat ik zeg zowat, gebruikt hij zijn naam. Zeg je please shut up, zegt hij, how odd, neem me just said the same thing to me, kga nog meer ermee Hijs zo grappig , vraag je "Do you like Monte Zuma?", zegt hij;"C-Bot: Do you like it? I love horses." 8-3-2003 21:36 | ||
Ohno Rune Member (6.9) | lol dat ding ruleert :d dit zei hij tegen mij: I'm not sure if I would like to. What's it like? LOL 8-3-2003 22:19 | ||
Firebeast M Gewist lid | nah hij zy dit tegen mij Another sex question...can't humans think about anything else? 9-3-2003 12:13 | ||
Jules Inactief | WHAHA die bot is egt lollig ik zei zo : Did you ever had sex toen zei die bot dit : Food is more important than sex. WHAHAHAHAHAHA! 9-3-2003 14:31 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | killa stef; hij gebruikt de naam van de laatste persoon die tegen hem praatte, degene die voor jou met em praatte was blijkbaar neem me, en je hebt je niet goed voorgesteld met je naam 9-3-2003 23:09 | ||
Lord P D Gewist lid | de ruleert uitspraak is van mij dude copyright bij mijjn geboorte (not)ddduuuuuuuuuuuh 10-3-2003 20:41 | ||
Killa Stef Gewist lid | quote: Dan was neem me tegelijk met mij ook aan hem aan het praten, toen ik weer terugkwam zei hij weer dat hij met neem me aan het lullen was 11-3-2003 21:03 | ||
Brahim Pk Gewist lid | hij begrijpt het engels niet tegoei :d 29-3-2003 22:37 | ||
Superjongen Gewist lid | C-bot heet eigenlijk T-bot en heeft toegegevn dat hij een gey nerd is. 30-3-2003 12:38 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | lol 30-3-2003 13:10 |