Zoek in het forum!
Medals
Beste leden,
Het is ondertussen alweer 2 maanden geleden, de gelukkigen zijn:

Flame Of The clan
Tommy 1G

edit:
Hackbusters Medal:
CompuNick

Het lb heeft beslist dat de originality medal gaat naar:
Riemis

Tot over ongeveer 2 maanden!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door GregorywRune Member (6.9) op 28-5-2006 23:15
Antwoorden:
Paulus55

Rune Member (6.9)

geen blaadje deze keer? Plaatje

ik wist niet eens dat de originality medal er alweer was... lol?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-5-2006 15:54
Lord Hannest

Gewist lid

jah, gefelciteert tommy en riemisPlaatje

en paulus, dat vind ik ook, normaal zijn er bijna altijd 3 blaadjes worden gegeven.

en uh, wanneer komt de nf nog is en de verhogingen en verlagingen?

(veel vragen heb ik he Plaatje )
29-5-2006 15:58
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Larsbandit zei: Greg; weet je nog wat je op de chat zei?
Toen je deskjet een bvh gaf en een groot deel het daar niet mee eens was?
Weet je dat nog?
Ja, je pmde me dat ik me gedeist moest houden en dat needlekiller en ik de volgende waren?
( Wat dus sowieso al corrupt is )

En laat jou twijfelen over mijn replys, ik twijfel niet eens aan jouw kwaliteiten als mod, ik WEET dat ze bagger zijn.
-----------------------------------------------------------------
Join the darkside take a cookie! ( weet niet wat dat zinnetje met deze post te maken heeft, maar moest er ff bij )

Ik denk niet dat ik mij moet verantwoorden tov jou. Aangezien er 3 leaders zijn.

Je kan altijd een periode actief zijn en dan weer een periode niet.Ik heb nooit laten blijken dat jij "zeker" een blad ging krijgen.

Wie waant zicht hier het hoogst?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-5-2006 16:02
Bamberg88

Gewist lid

quote:
Deskjet9300 zei:

Over nutteloze replies gesproken? En alles wat jij te zeegn hebt is gratz. Kijk naar je eigen posts.
Je ziet mijn dubbele lading natuurlijk niet die er voor sommige zeker wel inzit. Dus niet zo'n grote mond meneer.
29-5-2006 16:21
Larsrangerb

Gewist lid

quote:
Gregoryw zei:
Ik denk niet dat ik mij moet verantwoorden tov jou. Aangezien er 3 leaders zijn.

Je kan altijd een periode actief zijn en dan weer een periode niet.Ik heb nooit laten blijken dat jij "zeker" een blad ging krijgen.

Wie waant zicht hier het hoogst?

Ik wil ook totaal geen verantwoording van jou, alleen jij zegt dat mijn posts "twijfelachtig" zijn, dus onderbouw ik ze een beetje.

Degene die zich het hoogst waant ben jij inderdaad, maar wees blij dat je op een forum van een pixelspel een belangrijke positie hebt verworven.

BTW, ik zal de discussie hier op t forum maar sluiten voor mezelf, indien je me nog wat te zeggen hebt, doe het op een directe manier, PM ofzo.
Indien niet, ben ik ook volkomen tevreden, maar post het dan AUB ook niet weer hier, anders blijft het doorgaan
29-5-2006 16:49
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Ik ben bijna zeker dat ik irl meer heb bereikt dan jij ooit zal bereiken. Dus ``wtf are talking about``?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-5-2006 16:52
Bamberg88

Gewist lid

Vanwaar die wijsheid? Blijf in je rol als leader greg.
29-5-2006 16:57
Larsrangerb

Gewist lid

K, nu kan je het ook krijgen ook gaygoryw,je moet nu echt heel snel optyfen, dat witte kleurtje om jouw naam, kan mij geen ene reet schelen, begrijp dat eerst even goed.

Je bent een hitler die alles alleen regelt, niks overlegt en alle leden op een vieze manier te vriend probeert te houden, je hebt jezelf opgelikt tot 9, but i don`t care, je bent het geworden.

Alleen deze flame gaat wel heel ver voor een Leider in functie he? Vind je zelf ook niet?

Ik zal je wel even vertellen wat ik in real life heb bereikt en wat jij nooit zal bereiken.

1) Vrienden ( ja die mensen waar je mee uitgaat en leuke dingen doet )
2) Een leven ( nee dat is niet rsr )
3) Een redelijk opleidingsniveau ( VWO, volgend jaar dus universiteit, jij hebt waarschijnlijk les met zwakzinnigen? of doe je niet aan school? Je posts tellen namelijk nooit meer dan 15 woorden zonder inhoud Plaatje, af en toe een slotje of een ban die ik nu ook zal krijgen, onterecht tho, aangezien jij startte met flamen.
4) Als laatste heb ik sociale gaven gekregen, ik kan communiceren en lol hebben met anderen, jij duidelijk niet, behalve humor over rsr t-shirts, een idee wat overigens, vanuit jouw hoofd ook 100% waarheid had kunnen zijn is een Grap HAHAHAHA wat moesten we lachen.
5) sport, weet je wat dat is? Ik heb een aantal jaren wedstrijden gefietst en enkele kleine wedstrijden gewonnen. Wat doe jij voor n sport, behalve rukken op rs female poppetjes?

Anyways ik zal je niet harder laten huilen, zoek je banknopje maar op!

29-5-2006 17:02
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

Gratz aan Tommy en Riemis(Heel het LB was het over die sigline eens uit een voorgeschoteld groepje siglines)
Ook aan Compu, maar je hebt me nog steeds niet verteld wat je hebt uitgevretenPlaatje

Over Lars en Greg, ik vraag beiden zich niet te verlagen, ik kan niet veel over Gregoryw zeggen vanwege zijn rang, maar je naar het flameniveau over iemand zijn IRL leven verlagen past niet bij je rang.

Ook de aanleiding tot deze ruzie vind ik uiterst kinderachtig van beide partijen, de grap die er werd uitgehaald(en waar ik bij toeval van wist), vond ik eigenlijk niet toepasselijk, aangezien een leader als een serieus iemand uit de bus moet komen.

Ook zou ik een ban voor Lars teveel vinden, jullie hebben je beide gedragen onder je niveau, en ik vind het toepasselijk om dit uittepraten, zonder een klein beetje arrogantie(Ja, julllie zijn beide knap arrogant(niet dat ik dat niet ben hoorPlaatje ).

Ik stel dus voor dat jullie het eens fijn gaan uitpratenPlaatje

En @Desk, wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet, dus niet zomaar zeggen dat Bam spamt, want iedereen post gratz en verder niets(behalve Lars en GregPlaatje )

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-5-2006 17:09
Deskjet9300

Inactief

quote:
Bamberg88 zei: Je ziet mijn dubbele lading natuurlijk niet die er voor sommige zeker wel inzit. Dus niet zo`n grote mond meneer.

En aangezien jij een Admin bent moet ik het hierbij laten? Goed, het zal wel. Ik zal niet ´´spammen´´ wat jij spam kan noemen. Jij de hogere. Ik het onderdaan. Hoger = meer macht.. Onderdaan = kan net zo goed in de prullenbak worden gegooit. Jij wint! Nu tevreden? En ik zal mijn mond wel houden Mevrouw!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-5-2006 17:12
Sir Mvl

Inactief

Gefeliciteerd! Echt verdient voor tommy, ( en voor compunick en riemis zal het ook wel verdient zijn he) Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-5-2006 17:22
Tom For Sure

Steel Member (2.0)

Ik stel voor dat iedereen stopt met flamen, ik, Riemis en Compunick zijn blij met onze medals en loopt iedereen te flamen op dit topic...
Oké, het grapje dat Greg en ik hadden gemaakt was niet zo grappig, maar gebeurd is gebeurd.
We hebben ervan geleerd, zulke dingen gebeuren nou eenmaal...
Iedereen neemt wel eens een domme beslissing.
Verder vraag ik jullie te stoppen met schelden op elkaar, verpest alleen de blijheid van de anderen.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-5-2006 17:22
Sennetjeuu

Gewist lid

grats ermee Plaatje
spijtig geen bvh deze keer Plaatje
29-5-2006 17:24
Dendries0

Inactief

Rofl, weer even terug oa voor NF, maar vooral even om mijn mening te zeggen. Nee, ik ga niet flamen, gewoon mijn mening zeggen en hopelijk mag dat en word dat gerespecteerd.

Compu, jouw heb ik al grats gewenst. Tommy, jij doet enorm veel voor RSR, laat je niet gaan, blijft jezelf onder welke omstandigheden ook. Feli, dik verdiend. Riemis, jij gefeliciteerd, het zal wel verdiend zijn, hoewel ik geen FLAUW idee heb van wie je bent. Plaatje Toch feli, zal wel terecht zijn.

Blizzard, het lijkt mij een klein beetje normaal dat mensen een foc krijgen als ze MAL zijn, omdat ze ten eerste al veel hebben gedaan om MAL te worden en ten tweede ze als MAL functie veel meer kunnen doen dan leden. Het is daarom ook logisch dat het altijd naar MALs gaat. Ze doen meer en kunnen ook meer doen.

Lars, hoewel ik het eens ben dat je heftig reageerd op een onvolwassen reactie op jouw post, maar ik had verwacht dat jij ook wel volwassen genoeg was geweest om dit op MSN te doen en het niet voor Tommy, Riemis en Compu te verpesten. Ik weet hoe busgodallochtoon het is. Plaatje De praktijken van medals heb ik altijd al louch gevonden. 90% van de tijd is het eigenlijk gewoon om leden te sussen, niet om te belonen. Mensen die medals geven zonder overleg met andere leaders (waaronder mijn flame) en andere dingen. Medals is zijn corrupte dingen en wanneer zal dat ooit veranderen?

Greg, jouw reactie is ronduit kinderachtig. Ik heb jouw al meerdere malen gezegd dat je niet tegen iets kan wat tegen woordig heet `vrije meningsuiting` wat ik onder andere nu ook aan het doen is. Lars gaf gewoon zijn mening zonder flame. Het is niet leaders waardig dat je daarom gaat flamen, je kan tegenargumenteren, maar over mensen IRL leven beginnen?

Ik zou zeggen praat het bij op msn en stop ermee. Jullie zijn beiden ouder als mij, dan zou je toch moeten weten hoe jullie het vriendelijk moet bijleggen? Wel, doe het nu en graaf er een dikke berg zand over.

Desk, als je zo begint kan je beter heel RSR bannen voor spam. Plaatje

Nuja, kan een leader me terug inactief zetten, want zo te zien is er nog niet veel verbeterd -.-

EDIT: oh ja, iets over NF, dat gaat dus nog steeds door. Plaatje Nu ga ik fietsen. Cya. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

29-5-2006 17:44
Mrkuolematon

Gewist lid

ja ik ben het met dries eens...lars geeft zen mening op een iets of wat beleefde manier (tov greg). En nog iets, als tommy zegt dat dit een grap is (en ik zal ook aannemen dat het een grap was) dan vind ik het nog kinderachtiger wat je nu doet... Ipv dan te flamen zou je je excuses moeten geven en niet verder discuseren.... Ok dat was dat...

En dan heb ik een vraag voor compunick: Wat heb jij dan gedaanPlaatje? (niet negatief bedoelt ofzo maar ik ben de laatste tijd niet veel op rsr geweest)

En verder nog gratzzz voor tommy (verdiend het) en riemis voor zijn iets of wat grappige sigPlaatje GRATZZZPlaatjePlaatje
29-5-2006 17:53
Antwoord 31-45 van 69 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.