Drass Rune Member (6.9) | Oke ff duidelijkheid hierover. Ten eerste ik vind het vrij associaal als je om een blad van herkenning gaat zeuren. Wij leaders beoordelen zelf wanneer je hem kan krijgen Ten tweede ik heb deze keer de blaadjes aan deze 3 leden gegeven omdat ik anders een te grote groep ze moesten geven. Een aantal mensen zitten op het randje van wel/niet. Daarom hebben zij de volgende keer heel veel kans op een blad ( over een maandje of 2 ) Ik heb dit met Zot Mutske overgehad en hij begreep me dus ik hoop jullie ook. Drass Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug! 26-6-2004 15:08 | ||
Maggot666_s Gewist lid | *ik wilde iets zegge maar bij nader inzien doe ik dit toch maar niet. 26-6-2004 15:46 | ||
Blizzard Pk Gewist lid | rofl. randje. bloodlover, als het om je aantal postes gaat, waarom heb ik dan een bann gehad voor me aantal postes? het heet een blad van herkenning, niet het blad van spamming. want dan had motam um wel verdiend. oja, ik zeur r niet om, om um te krijgen. ik zeur waarom andere die um verdiene niet krijgen. ik heb um namelijk tog al en blood, jij hebt ook maar 293 postes. en dats ook niet egt veel 26-6-2004 18:03 | ||
Drass Rune Member (6.9) | Blizz je hebt geen idee wat je nu allemaal zegt. Bloodlover was 1 van de actiefste leden die we hadden. En nu is hij wat minder actief ( komt volgens mij door school ) Ten tweede er is een verschil tussen spammen en normaal posten. Die bann die ik gegeven had was omdat er nutteloze topics werden geplaatst. Op dit moment zijn die gewoon weg en is het forum redelijk spam vrij. Graag hier over openhouden want dit moet een feli topic zijn en niet een zeur topic waarom je geen blad hebt gekregen Ty all Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug! 26-6-2004 18:08 | ||
Motam Gewist lid | Waarom altijd gezeur dak niks doe ? hoe kunnen jullie dat weten ? mijn werk als 7.0 is het forum beheren,topics sluiten,wissen,spam verwijderen enzo dat kunnen jullie niet zien wie dat doet ofzo,ik heb al vele topics gesloten waar men vraag het te sluiten,topics verplaatst,... dus zaag aub niet dat ik niets doe want daar kunnen jullie niet over oordelen! en als je jaloers bent dan vind ik het zielig Blijf gewoon actief en doe je best,je komt ook wel aan de beurt hoor 26-6-2004 18:11 | ||
Kingiman Gewist lid | tsjee..... mensen ga nou geen ruzie maken 26-6-2004 18:48 | ||
Kalkan Inactief | quote: ik zaag toch nooit he 26-6-2004 21:02 | ||
Kill12 Gewist lid | quote: dan snap ik ook niet waarom ik hem niet heb gekregen.. ik was anders ook tamelijk actief.. PS: wrm heb je nie gelijk de orginality medal gedaan.. dies ook al een tijdje nie meer weg gegeven. 27-6-2004 00:56 | ||
Pure Kwak Gewist lid | Ik ben er ook aan het over nadenken voor rsr te verlaten. Heb wel geen clan nodig dan. EN ja hoe zou dit dan toch komen ik en maggot doen veel. En de pk trip van vandaag was wel heel erg seutig als ik het zo moet zeggen maarja. Ik ga toch niet zeuren om zo een bladje. Cyaaa greetz pure kwak 27-6-2004 02:24 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | kom op zeg ok het lvl 7 gedoe vond ik ook lomp ik vond dat de verkeerde personen waren gekozen maar dat is al gebeurd en er is niks aan te doen stel je niet aan en wacht op de volgende keer en hier is hetzelfde jullie zijn alleen maar boos op motam omdat hij eerder 7 is geworden en jullie langer in rsr zitten mee eens maar hij is OOK actief dus ziektevideohomo niet en accepteer het als je geen ruzie met hem had zou je dit goed vinden dus stel je alsjeblieft niet zo aan en wacht tot de volgende keer(en btw ik had rond de 600 posts een keer 27-6-2004 06:11 | ||
Zot Mutske Gewist lid | quote: gelijk kalkan je zaag voordurend.. een ban zal je nog is goeddoen yup maar noem me Kevin batje 27-6-2004 09:37 | ||
Magicaragorn Gewist lid | laat het hun hebben een blad jullie niet klaar uit geen gezeur volgende keer beter, ik ga ook niet zeuren om een blad(ben ook 3 dagen op rsr) maar toch waar heb je dat blad voor nodig bewijst het wat voor je? doe dan beter je best en word actieer maar ga niet huilen. greetz magicaragorn 27-6-2004 11:19 | ||
Motam Gewist lid | quote: Eindelijk iemand die er hetzelfde over denkt dan ik 27-6-2004 11:19 | ||
Blizzard Pk Gewist lid | lol, je moest eens weten wat ut voor postes waren. 27-6-2004 20:13 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | tjee als er een scheids was dan zouden er nu een paar rood hebben maar ehh waar neer kan je events organiseren ja ik weet dat ik dit ergens anders zou moeten posten maar ik had hier dus ook wat te zeggen en tja medals en die andere dingen vallen onder een kopje dit was het dan maar ik zou blizzard pk gelijk geven 27-6-2004 21:17 |