Ijmuide 222 Inactief | Er was een tijd dat ik het helemaal eens zou zijn met Blizzard Pk (ook al vond ik Bv202 een goede MAL) maar die tijd is nu over. Ik mocht je eerst niet, wederzijds was het ook zo. Vaak probeerde ik onze "ruzie" bij te leggen door middel van helemaal niets meer over jouw zeggen, al het kleine geflame tegenover jouw te stoppen waarvoor ik bijna gebanned was op de chat maar iedere keer als ik dat deed maakte je naar mijn zeggen vervelende opmerkingen over mij waardoor ik weer een hekel aan je kreeg. Vaak deed je ook aardig en behulpzaam. Ik hoop dat jij deze kleine ruzietje bent vergeten en hebt vergeven, net zoals ik heb gedaan. Het kan ook zijn dat je dit helemaal niet in zag. Nu is dat wel over (vind ik) en wens ik je veel plezier en geluk als Leader. 13-5-2006 22:17 | ||
Deskjet9300 Inactief | quote: Lol, 5 minuten de slappe lach gehad van dit antwoord . Nogmaals, je hebt het verdien Josty . 13-5-2006 22:21 | ||
De Z Warrior Inactief | gefeliciteerd kan je al beginnen met het removen van de ledenbestuur stemming en de plaatjes uploader en andere die niet gebruikt word 14-5-2006 09:49 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | @ De Z Warrior: Alleen Thul kan dat.. 14-5-2006 10:40 |