Zoek in het forum!
Nieuwe 9
Hallo allemaal,

blij en verrast mag ik jullie mededelen dat ik sinds een paar tellen geleden nu ook een 9 ben. Dit heeft er alles mee te maken dat ik door mijn proeftijd heen ben en volgens de huidige leaders ben ik hiervoor geslaagd en krijg ik dus de status van een volwaardige leader. Hiermee hoop ik ook nog een stukje extra op te kunnen vangen van het minder actief raken van Geoffrey (Rezer88).

Hoye,
Joost
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Conclusie:
Het zal zo blijven, no matter what.

Do you think I care?

In reactie op bepaalde leden:
I just love the issues of love.
Gepost door JostyRetired Leader (R) op 12-5-2006 23:05
Antwoorden:
Ijmuide 222

Inactief

Er was een tijd dat ik het helemaal eens zou zijn met Blizzard Pk (ook al vond ik Bv202 een goede MAL) maar die tijd is nu over.

Ik mocht je eerst niet, wederzijds was het ook zo. Vaak probeerde ik onze "ruzie" bij te leggen door middel van helemaal niets meer over jouw zeggen, al het kleine geflame tegenover jouw te stoppen waarvoor ik bijna gebanned was op de chat maar iedere keer als ik dat deed maakte je naar mijn zeggen vervelende opmerkingen over mij waardoor ik weer een hekel aan je kreeg.
Vaak deed je ook aardig en behulpzaam.

Ik hoop dat jij deze kleine ruzietje bent vergeten en hebt vergeven, net zoals ik heb gedaan. Het kan ook zijn dat je dit helemaal niet in zag.

Nu is dat wel over (vind ik) en wens ik je veel plezier en geluk als Leader.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-5-2006 22:17
Deskjet9300

Inactief

quote:
Benniebob zei: Nou.. Gratz.. I guess.

Heil Josty?

Lol, 5 minuten de slappe lach gehad van dit antwoord Plaatje.

Nogmaals, je hebt het verdien Josty Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-5-2006 22:21
De Z Warrior

Inactief

gefeliciteerd Plaatje kan je al beginnen met het removen van de ledenbestuur stemming en de plaatjes uploader Plaatje en andere die niet gebruikt wordPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
14-5-2006 09:49
Gregoryw

Rune Member (6.9)

@ De Z Warrior: Alleen Thul kan dat..Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-5-2006 10:40
Antwoord 31-34 van 34 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.