Thexcamelot Inactief | gratz tom en arnoud gebruik je powers goed tja bamberg88 jammer maar hij poste alleen nog op game board 16-4-2006 10:13 | ||
Jules Inactief | Nu wel 7 blijven he Arnold . Gratz Tommy, allebei verdient trouwens. Spijtig dat Rob terug naar 7 moet, waarom moet hij eigenlijk terug naar 7? 16-4-2006 10:51 | ||
Arnoud X122 Retired Sub-Leader (R) | quote: Men internet was gemold door wanadoo? Ik moet zeggen, gefelicteerd Tommy Mijn 7-schap had ik echt niet verwacht, maar ik ben er wel blij mee Het is jammer voor Rob, maar hij was inderdaad niet meer zo actief, en dus is het een begrijpelijke beslissing... Maar het blijft jammer, omdat hij een goede 8 was Greetz, Arnoud X122 16-4-2006 10:55 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Gratz arnoud, ga nu maar snel wat badges keuren en wat noobtopics sluiten Neen nu serieus doe wat je wilt maar doe het goed en waardig Mooi ook voor tommy natuurlijk, ik vond al dat hij ook actiever begon te worden, totaal verdient dus. Wel spijtig voor bamberg maar ik kan er wel inkomen... Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 16-4-2006 11:27 | ||
Tam Snow Gewist lid | Gratz Arnoud en Tommy, jullie hebben het verdient vind ik. Hoop dat jullie het goed doen En voor bamberg, jammer! 16-4-2006 11:50 | ||
Bamberg88 Gewist lid | Ik down? naja jammer dan maar als ze dan vinden fijn. Maar 7 heb ik ook geen zin in dus daarvan trek ik me nu terug. Kvond trouwens dat ik nog best actief was laatste 2 weken? Blijkbaar niet dus. 16-4-2006 11:52 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Bamberg, nu a.u.b. niet té serieus opvatten Je bent nog 7 gebleven en je bent zo slecht dus echt niet, je bent een goede mod, ik denk gwn dat je op rsr zelf wat minder actief was, je kan wss als je wat actiever trug wordt net zo veel kans maken om trug 8 te worden, dus trek je niet volledig trug... Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 16-4-2006 11:54 | ||
Brian352 Gewist lid | jammer voor rob gefeliciteerd voor tommy en tja arnoud iedereen ga maar naar een bunker 16-4-2006 11:57 | ||
Larsrangerb Gewist lid | Mja rob, begrijp je keuze ^_^ @ tommy en arnoud gratz @ rsr prepare to die, arnoud is 7 16-4-2006 12:00 | ||
Ikkuh Neuken Gewist lid | arnoud en tommy gefeliciteerd, jullie vedienen het allebei en bamberg, trek het je niet aan en blijf gewoon mod het is sneu voor je, maar je moest eens weten hoeveel mensen er jouw plaats in zouden willen nemen 16-4-2006 12:04 | ||
Arjensun Rune Member (6.9) | Ik sluit me bij lars aan, want ik heb geen eigen mening. And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti. 16-4-2006 12:04 | ||
Dave-o Gewist lid | quote: dus geen onnoidge masskick/banns meer arnie anyways grats to boath of u 16-4-2006 12:16 | ||
Kingofrune15 Gewist lid | quote: rofl gratz arnie en tom jammer dat je trug bent naar 7 rob @ arnoud , dat had ik oowk ffs lol , dam wanadoo 16-4-2006 12:47 | ||
Needlekiller Inactief | Gratz Arnoud, ben je eindelijk weer 7 Jij ook gratz Tommy, En tja, Rob.. Inactiefheid I Guess? 16-4-2006 13:43 | ||
Hyperman36 Gewist lid | Er is eigenlijk maar 1 ding waar ik het mee eens ben, en dat is de up van Arnoud. Verder geen commentaar, dan heb ik toch zo een ban aan mijn broek. @Arnoud: Ga je nu eindelijk Greetz, Arnoud X122 in je sig zetten? 16-4-2006 14:03 |