Kholdstare 4 Gewist lid | Ik heb mezelf ook opgegeven Tijd om nog meer voor de clan te doen. 4-4-2006 14:19 | ||
Den_temmy Gewist lid | mss volgend keertje alleen keizen uit de6.9 en leaders late kiezen. nu word het zoals vorige keer weer vriendjes politiek maarja. mogen de beste winne 4-4-2006 14:24 | ||
Sir Mvl Inactief | quote: Ze zijn al terug gewoon lid, check ledenlijst maar. En er zouden geen nieuwe verkiezingen nodig zijn als zij nog LB lid gebleven waren.. @belg: Als er helemaal door de leaders gekozen wordt is het voor velen helemaal niet goed want dan is er helemaal geen democratie, maar zoals je zegt is het dan nogal vriendjespolitiek.. 4-4-2006 14:32 | ||
Viper1215 Gewist lid | ik wil wel bij het lb lijkt me leuk om wat voor de clan te doen 4-4-2006 14:54 | ||
Piet15 Gewist lid | quote: Ok dan zou ik er wel in willen, lijt me leuk om RSR een nog betere clan te maken. 4-4-2006 14:57 | ||
Blackram1 Gewist lid | het lijkt me nu wel veel vriendjespolitiek, maar het lijkt me wel beter als de leaders zouden kiezen, dan krijg je geen vriendjespolitiek en is er een monarchie, want de leaders kiezen gewoon mensen die wel goed met de clan overweg kunnen en initiatief hebben (weet niet hoe je het spelt) 4-4-2006 15:30 | ||
Flippo28 Gewist lid | wrom mogen alleen mensen met 62 hp of hoger verkiesbaar worden. Ik mis gewoon hp maar ik zou ook wel willen wrom doe je het niet dat ook 4 en 3 mag? 4-4-2006 16:14 | ||
Needlekiller Inactief | quote: Omdat er dan een poll komt met keuze uit 250 leden, Dit is niet de bedoeling en je moet al wel een aardige tijd in de clan zittne neem ik aan, anders heb je geen idee wat er allemaal gaande is 5-4-2006 16:08 | ||
Arjensun Rune Member (6.9) | quote: Nabuko terug gewoon lid! NO! GElukkig mag hij niet meedoen aangezien Banned Member (b-) lager is dan 5 :p And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti. 5-4-2006 16:46 | ||
Donwouty Gewist lid | dus je kan binnenkort stemmen in een topic ofzo? MENSEN... als je kan stemmen... STEM OP MIJ.... DONWOUTY... VOTE 4 ME 5-4-2006 17:32 | ||
Hyperman36 Gewist lid | quote: Zou je dat gezegd hebben als je geen 6,9 was? Nee. Anyway, géén Pollsysteem! Dat zuigt sirieus waar. Vriendjespolitiek... Doe gewoon net als dat `beste-lid`systeem toen, plus dat dan alleen 2+ kunnen stemmen(zodat je niet allemaal nieuwe accounts aanmaakt). 5-4-2006 18:12 | ||
6warhammer6 Inactief | quote: Als je gaat smeken en bedelen om stemmen krijg je ze helmaal niet hoor. Je hoort ze te verdienen door je goed te gedragen op het forum, beetje bekend zijn in RSR (ben je totaal niet) enz. En stemmen gaat via een poll. 5-4-2006 18:45 | ||
Den Jos1 Gewist lid | warhammer heeft weer is grandioos gelijk, smeek niet om stemmen, want dan ben je ook al wel zeer zielig bezig (bewijs dat je ze anders niet kunt krijgen) en ik ken je in iedergeval ook al niet 6-4-2006 03:08 | ||
Joowdemannen Inactief | Hebben de LB`s ook ene plaats waar ze kunnen praten bijvoorbeeld het leaders board in forums... dan wel board waar ze minimum 6.95 cl voor nodig hebben eh gelijk dat het bij leaders board 9+ is ? 7-4-2006 21:11 | ||
Thexcamelot Inactief | wanneer begint het stemmen eigenlijk 8-4-2006 19:45 |