Zoek in het forum!
Nieuw LB!
Beste RSR leden,

Jullie weten waarschijnlijk dat het lb wel degelijk bestaat. Er zijn de laatste tijd wel erg veel reacties over het actief deelnemen aan het RSR gebeuren. Daarom is besloten het lb te herverkiezen. Dit zal zo spoedig mogelijk gebeuren dmv pm’s naar alle 5+ clearance.

Gang van zaken:
1) Je krijgt een pm.
2) Volgt de instructies in de pm.
3) Iedereen die akkoord was zal in de poll komen.
4) Het stemmen kan beginnen!
5) De 5 met de meeste stemmen worden zeker toegelaten in het lb, dan kiezen de 8.5+ nog eens 3 mensen.

EDIT: De pm's zijn verzonden, vergeet niet terug te pm'en naar Lb_verkiezingen.

Vriendelijke groeten de MAL’s.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door GregorywRune Member (6.9) op 3-4-2006 21:14
Antwoorden:
Kholdstare 4

Gewist lid

Ik heb mezelf ook opgegeven Plaatje Tijd om nog meer voor de clan te doen.
4-4-2006 14:19
Den_temmy

Gewist lid

mss volgend keertje alleen keizen uit de6.9 en leaders late kiezen.
nu word het zoals vorige keer weer vriendjes politiek maarja.
mogen de beste winnePlaatje
4-4-2006 14:24
Sir Mvl

Inactief

quote:
mega zei:

PS: de oude LB`ers zoals Nabuko enz, blijven die ook LB of niet?

Ze zijn al terug gewoon lid, check ledenlijst maar. En er zouden geen nieuwe verkiezingen nodig zijn als zij nog LB lid gebleven waren..

@belg: Als er helemaal door de leaders gekozen wordt is het voor velen helemaal niet goed want dan is er helemaal geen democratie, maar zoals je zegt is het dan nogal vriendjespolitiek..
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-4-2006 14:32
Viper1215

Gewist lid

ik wil wel bij het lb lijkt me leuk om wat voor de clan te doen Plaatje
4-4-2006 14:54
Piet15

Gewist lid

quote:
Rezer88 zei:

Als LB lid wordt je geacht de ideeen en gedachten van de members naar voren te brengen bij de leaders. Het LB heeft een eigen board waarop zij topics kunnen maken met informatie die volgens jij van belang is en waar wat mee moet gebeuren. Dingen die wij over het hoofd zien of eigenlijk volgens jullie te weinig aandacht aan besteden.

Overigens kunnen wij ook dingen aan het LB voorleggen en deze mensen om hun gedachten vragen.

Ok dan zou ik er wel in willen, lijt me leuk om RSR een nog betere clan te maken.
4-4-2006 14:57
Blackram1

Gewist lid

het lijkt me nu wel veel vriendjespolitiek, maar het lijkt me wel beter als de leaders zouden kiezen, dan krijg je geen vriendjespolitiek en is er een monarchie, want de leaders kiezen gewoon mensen die wel goed met de clan overweg kunnen en initiatief hebben (weet niet hoe je het spelt)
4-4-2006 15:30
Flippo28

Gewist lid

wrom mogen alleen mensen met 62 hp of hoger verkiesbaar worden. Ik mis gewoon hp maar ik zou ook wel willen wrom doe je het niet dat ook 4 en 3 mag?
4-4-2006 16:14
Needlekiller

Inactief

quote:
Flippo28 zei: wrom mogen alleen mensen met 62 hp of hoger verkiesbaar worden. Ik mis gewoon hp maar ik zou ook wel willen wrom doe je het niet dat ook 4 en 3 mag?

Omdat er dan een poll komt met keuze uit 250 leden,
Dit is niet de bedoeling en je moet al wel een aardige tijd in de clan zittne neem ik aan, anders heb je geen idee wat er allemaal gaande is Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

5-4-2006 16:08
Arjensun

Rune Member (6.9)

quote:
Sir Mvl zei:
Ze zijn al terug gewoon lid, check ledenlijst maar. En er zouden geen nieuwe verkiezingen nodig zijn als zij nog LB lid gebleven waren..

Nabuko terug gewoon lid! NO! GElukkig mag hij niet meedoen aangezien Banned Member (b-) lager is dan 5 :p
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti.
5-4-2006 16:46
Donwouty

Gewist lid

dus je kan binnenkort stemmen in een topic ofzoPlaatje?

MENSEN... als je kan stemmen... STEM OP MIJ....

DONWOUTY... VOTE 4 ME
5-4-2006 17:32
Hyperman36

Gewist lid

quote:
Belg1990 zei: mss volgend keertje alleen keizen uit de6.9 en leaders late kiezen.
nu word het zoals vorige keer weer vriendjes politiek maarja.
mogen de beste winnePlaatje

Zou je dat gezegd hebben als je geen 6,9 was?
Nee.

Anyway, géén Pollsysteem! Dat zuigt sirieus waar. Vriendjespolitiek... Doe gewoon net als dat `beste-lid`systeem toen, plus dat dan alleen 2+ kunnen stemmen(zodat je niet allemaal nieuwe accounts aanmaakt).
5-4-2006 18:12
6warhammer6

Inactief

quote:
Donwouty zei: dus je kan binnenkort stemmen in een topic ofzoPlaatje?

MENSEN... als je kan stemmen... STEM OP MIJ....

DONWOUTY... VOTE 4 ME

Als je gaat smeken en bedelen om stemmen krijg je ze helmaal niet hoor. Je hoort ze te verdienen door je goed te gedragen op het forum, beetje bekend zijn in RSR (ben je totaal niet) enz.
En stemmen gaat via een poll.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
5-4-2006 18:45
Den Jos1

Gewist lid

warhammer heeft weer is grandioos gelijkPlaatje, smeek niet om stemmen, want dan ben je ook al wel zeer zielig bezig (bewijs dat je ze anders niet kunt krijgen) en ik ken je in iedergeval ook al niet Plaatje
6-4-2006 03:08
Joowdemannen

Inactief

Hebben de LB`s ook ene plaats waar ze kunnen praten Plaatje bijvoorbeeld het leaders board in forums...

dan wel board waar ze minimum 6.95 cl voor nodig hebben eh Plaatje gelijk dat het bij leaders board 9+ is ?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-4-2006 21:11
Thexcamelot

Inactief

wanneer begint het stemmen eigenlijkPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
8-4-2006 19:45
Antwoord 31-45 van 47 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 2

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.