Zoek in het forum!
Playboy
Dames en heren,

Jullie zullen je wel afvragen wat er is gebeurd. Well, simpel gezegd is dit een manier om extra geld te verdienen voor het bekostigen van hosting voor RSR.

Het bekende bloot-blad Playboy heeft besloten om een extra sectie aan hun blad toe te voegen. Gezien het hoge aantal jeugdige, mannelijke lezers van dit blad, willen ze een stuk van de playboy wijden aan games. Dit mogen erotisch getinte games zijn, maar gezien het tekort hieraan hebben ze besloten om ook andere populaire games erin op te nemen. Hierbij kwamen ze op Runescape uit. De Nederlandse afdeling van Playboy is op zoek gegaan naar grote communities RS-spelers, en zijn daarbij ook op ons aangekomen. Zij hebben toen contact opgenomen met Thulinma, om tot een overeenkomst te komen. Deze overeenkomst houdt het volgende in:

-RSR wordt in de volgende uitgave van Playboy gepromoot als RS-community.
-RSR krijgt 4000 euro deze maand aan advertentieopbrengsten.
-In ruil hiervoor wordt de achtergrond van RSR een maand lang roze, en staan er foto`s uit vorige playboy-edities boven elke pagina. Deze moeten nog door playboy naar Thulinma verstuurd worden. Dit om playboy te promoten.
-Daarnaast willen ze graag een aantal mensen uit RSR interviewen, liefst mensen die ook playboy lezen. Lees je playboy, stuur dan een mailtje naar playboy@rsrclan.com om je aan te melden voor dit interview. Degenen die worden uitgeloot krijgen sowieso een flame of the clan.

`t Moest allemaal nogal snel gaan, vanwege de voorwaarden van deze overeenkomst.
Stats
Gepost door RSR LeadersGewist lid op 1-4-2006 10:58
Antwoorden:
6warhammer6

Inactief

Ik vind het wel een leuke grap, maar nu ik nadenk over de gevolgen die er kunnen zijn van dit vind ik het een beetje een domme grap.

Als ik op school had gezeten en ik zat daar op de pc, had ik nu 3 maanden geen toegang meer in de mediatheek + melden bij de coordinator, en dat valt moeilijk uit te leggen...

Ik denk dat er ook een aantal leden zijn die nu serieus problemen hebben...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
1-4-2006 15:47
Nighthell14

Inactief

Hoevaak ga je nou nog beginnen over je mediatheek probleem..het is een GRAP maar jij hebt wss geen gevoel voor humor.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-4-2006 15:50
Ojamaking

Gewist lid

niemand vind het tof buiten de leadersPlaatje
zouden ze `jeweetwel" zijn Plaatje
(ik wil wel wat plaatjes op dit topic plaatsen voor meer in de playboy sfeer te geraken)
(en als sharon graag blote mannen ziet heeft ze pech^^)
1-4-2006 15:56
Itom I

Gewist lid

als je toch zonodig een bunny voor playboy wilt pak deze dan
ze is vast heeeeeeeel snoezig Plaatje

Plaatje
1-4-2006 16:01
6warhammer6

Inactief

quote:
Nighthell14 zei: Hoevaak ga je nou nog beginnen over je mediatheek probleem..het is een GRAP maar jij hebt wss geen gevoel voor humor.

Een grap moet ook leuk blijven en niet dat er mensen mee in de problemen kunnen komen. Als mensen er problemen mee krijgen vind ik het geen grap meer.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
1-4-2006 16:23
Nickalicious

Gewist lid

Hoe kun je hier problemen mee krijgen?
1-4-2006 16:25
Macgyver

Gewist lid

Och, kom op. Als jij netjes uitlegt wat dit precies inhoudt heb je geen problemen meer. En anders log je vandaag toch NIET in? JEZUS CHRISTUS, MENSEN. Wat kunnen jullie bamiboerflikkeren. Nu snap ik wat voor een mensen er voor hebben gezorgd dat de Negerzoen verdween.
1-4-2006 16:27
Tines4win

Gewist lid

Oohhhh: Blanke vla vind ik eigenlijk ook erg discriminerendPlaatje.

Ik vond hem geslaagdPlaatje. En natuurlijk trapte iedereen erinPlaatje.

tines
1-4-2006 16:35
Nickalicious

Gewist lid

quote:
Trekkie1701 zei: Och, kom op. Als jij netjes uitlegt wat dit precies inhoudt heb je geen problemen meer. En anders log je vandaag toch NIET in? JEZUS CHRISTUS, MENSEN. Wat kunnen jullie suikerhalvarineverslaafdeen. Nu snap ik wat voor een mensen er voor hebben gezorgd dat de Negerzoen verdween.
Ja Spinazi moet ook weg!Plaatje
1-4-2006 16:40
Xaverius

Inactief

Mhahaha goeie grap Plaatje

LOL Xaverius
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-4-2006 16:46
Pttim

Moderator (7)

Ja ik vind hem erg goed!

Vulde net nog in een poll op een site in dat ik nog nergens in was getrapt, maar das nu niet helemaal meer waar...

Het duurde toch een minutje voor ik um door had!

Hijs fijn!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
1-4-2006 17:16
Eikel363

Gewist lid

quote:
Compunick zei: Ja Spinazi moet ook weg!Plaatje

Echt waarPlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatje remboervreter dat manPlaatje
1-4-2006 17:21
666megaminer

Inactief

quote:
6warhammer6 zei: Ik vind het wel een leuke grap, maar nu ik nadenk over de gevolgen die er kunnen zijn van dit vind ik het een beetje een domme grap.

Als ik op school had gezeten en ik zat daar op de pc, had ik nu 3 maanden geen toegang meer in de mediatheek + melden bij de coordinator, en dat valt moeilijk uit te leggen...

Ik denk dat er ook een aantal leden zijn die nu serieus problemen hebben...

welke nerd gaat op zaterdag naar school...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
If you must file a complaint
Send it to Bill Gates

1-4-2006 17:31
Gieleke12

Gewist lid

ja dat word leuk heel leukPlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatje
1-4-2006 18:21
Halve Gek1

Inactief

ik zou zeggen maak meer sponsers van dit soort geen problemen mee post dan ook wat er in de boekskes staat
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-4-2006 18:26
Antwoord 46-60 van 76 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.