Zoek in het forum!
Playboy
Dames en heren,

Jullie zullen je wel afvragen wat er is gebeurd. Well, simpel gezegd is dit een manier om extra geld te verdienen voor het bekostigen van hosting voor RSR.

Het bekende bloot-blad Playboy heeft besloten om een extra sectie aan hun blad toe te voegen. Gezien het hoge aantal jeugdige, mannelijke lezers van dit blad, willen ze een stuk van de playboy wijden aan games. Dit mogen erotisch getinte games zijn, maar gezien het tekort hieraan hebben ze besloten om ook andere populaire games erin op te nemen. Hierbij kwamen ze op Runescape uit. De Nederlandse afdeling van Playboy is op zoek gegaan naar grote communities RS-spelers, en zijn daarbij ook op ons aangekomen. Zij hebben toen contact opgenomen met Thulinma, om tot een overeenkomst te komen. Deze overeenkomst houdt het volgende in:

-RSR wordt in de volgende uitgave van Playboy gepromoot als RS-community.
-RSR krijgt 4000 euro deze maand aan advertentieopbrengsten.
-In ruil hiervoor wordt de achtergrond van RSR een maand lang roze, en staan er foto`s uit vorige playboy-edities boven elke pagina. Deze moeten nog door playboy naar Thulinma verstuurd worden. Dit om playboy te promoten.
-Daarnaast willen ze graag een aantal mensen uit RSR interviewen, liefst mensen die ook playboy lezen. Lees je playboy, stuur dan een mailtje naar playboy@rsrclan.com om je aan te melden voor dit interview. Degenen die worden uitgeloot krijgen sowieso een flame of the clan.

`t Moest allemaal nogal snel gaan, vanwege de voorwaarden van deze overeenkomst.
Stats
Gepost door RSR LeadersGewist lid op 1-4-2006 10:58
Antwoorden:
Islalapo

Gewist lid

I want a hoer Plaatje
1-4-2006 11:28
Demonhead88

Gewist lid

LOL playboy rsr Plaatje
Mooie manier om geld te verdienen Plaatje
1-4-2006 11:30
Killerareso

Gewist lid

waar is mijn deel van het geld Plaatje
1-4-2006 11:33
Fierce Devil

Gewist lid

rofl best coowl maar waarom gebeurt dit op de eerste dag van de 4de maand?Plaatje
1-4-2006 11:36
666megaminer

Inactief

Iedereen die serieus geeft gemailt:

From: Yoshua Cichecki - Add to Addressbook Sat, 01 Apr 2006 11:19:50 +0200
To:
CC:
Subject: Playboy

Hey ik ben darkspeedy0 en ik lees wel eens de playboy jullie wilde dit toch
weten of niet>

From: gangstakill steenbeek - Add to Addressbook Sat, 01 Apr 2006 11:05:50 +0200
To:
CC:
Subject: [No Subject]

ik ben pas 13 maar ik lees wel de playboy is het mondelijk of schriftelijk
interview?

From: Frederik Van Loon - Add to Addressbook Sat, 01 Apr 2006 09:28:14 +0000
To:
CC:
Subject: Ik lees playboy

Ik lees het al paar jaar ofzo men broer koopt het voor mij de babes rulen
Ik wil altijd wel geinterviewd worden

Greetz demonhead88 (aka fred)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
If you must file a complaint
Send it to Bill Gates

1-4-2006 11:40
Arjensun

Rune Member (6.9)

quote:
Geertjen2 zei: Misschien moeten we thul wat helpen door foto`s te posten van playboy?Plaatje

Alsof Thulinma niet alle foto`s uit de laatste 6 jaargangen van playboy op zijn pc heeft staan Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti.
1-4-2006 11:44
Den_temmy

Gewist lid

zwaaaaarrrrrrrPlaatje naked fzwPlaatje
eindelijk een goed idee van rsrPlaatje volledig me eens
achtergrond owndPlaatje
ik ga zwaar active wordePlaatje
1-4-2006 11:45
Dave-o

Gewist lid

voor degene die de achtergrond haten.. use firefox Plaatje ik heb er geen last van Plaatje
1-4-2006 11:52
Ctk Mastah

Gewist lid

Vet goed

Wie let op de datum XD
1-4-2006 11:53
Ikkuh Neuken

Gewist lid

zijn opeens wel heel veel mensen lang actiefPlaatje, ik log de komende 5 maanden niet meer uit. sexy kleurtje trouwens. maar wel vreemde datum vind je niet?Plaatje
1-4-2006 11:57
Ikjarno

Gewist lid

Eum welke datum is het vandaag?

Btw waar staan die plaatsjes =P
1-4-2006 11:59
Eikel363

Gewist lid

ownedPlaatjePlaatjePlaatjePlaatje
1-4-2006 12:02
Just Ne Pker

Leader (9)

Lolz, het is (darn ik mag het niet verklappen Plaatje ), over een paar dagen maximum is die achtergrond wel weer weg, en maar goed ook want hij is lelijk Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
1-4-2006 12:05
Leon

Gewist lid

jammer dat de mods/mals de datum in iedere post weghalen...
waarom eigenlijk...
is het niet waar ofzo... Plaatje
1-4-2006 12:06
Ikkuh Neuken

Gewist lid

quote:
Just Ne Pker zei: Lolz, het is (darn ik mag het niet verklappen Plaatje ), over een paar dagen maximum is die achtergrond wel weer weg, en maar goed ook want hij is lelijk Plaatje

wwgd, oftwel world wite gay day?
1-4-2006 12:11
Antwoord 16-30 van 76 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.