Beste leden van RSR,
zoals sommigen van jullie wellicht al hebben kunnen merken, ben ik de laatste tijd zeer inactief bezig. School is een van de redenen daarvoor, maar er speelt veel meer.
Om het maar even kort te houden - er zijn een aantal zaken onder de MALs waar ik het gewoon niet mee eens ben. Hier heb ik al verschillende gesprekken over gehad en ik heb van verschillende mensen te horen gekregen dat ze er ook last van hebben.
Dat er vervolgens niets aan gedaan wordt irriteert mij zodanig, dat ik besloten heb voor onbepaalde tijd op inactief te gaan. Ik wil best mijn vele taken als 8 voortzetten, maar als het op deze manier moet, sorry, dan weiger ik dit te doen.
Deze topic staat hier niet om mij over te halen of iets dergelijks, ik heb deze beslissing genomen en daar blijf ik bij. Het is ook NIET de bedoeling te achterhalen wat er precies aan de hand is - dat blijft gewoon onder de MALs.
Ik wil een paar mensen bedanken voor een mooie tijd binnen RSR. Niet bij naam, maar je weet van jezelf heus wel of je er een van bent. Tot...erhm...ziens, hoop ik.
Rutger
Gestopt met RuneScape. 227 posts
Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking!