Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [De RSR PK Team Page]
De RSR PK Team Page
Na veel gewerk en gezweet is het er eindelijk:

DE RSRPKTEAM PAGE! Plaatje

Voor de mensen die geïnteresseerd zouden zijn, hier is de site Plaatje
rsrclan.com/rsrpkteam

Join allemaal het RSR PK-team en laat Rs zien wie er de baas is!

Greetz van de mensen van het PK team en Ownow Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door OhnoRune Member (6.9) op 15-6-2004 21:35
Antwoorden:
Kingiman

Gewist lid

jaja eindelijk si et dan zover Plaatje
15-6-2004 21:36
Kingiman

Gewist lid

mensen we gaan NIET hier anmelden,
aanmelden kan je door een PM naar mij te sturen,
mischine zitten we al vol dus mischien kan je er niet meer bij maar das dan jammer voor je Plaatje
15-6-2004 21:43
Kippendoder

Inactief

Maar men mag mee komen ook al staat men niet in het team?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
15-6-2004 21:54
Kingiman

Gewist lid

nee anders wordt het een zooitje!
15-6-2004 21:58
Rattenhoofd

Rune Member (6.0)

hij ziet er uit zoals het hoort, geen overbodige zooi, maar duidelijk zeggen waar het over gaat en hoe et moet en niks meerPlaatje
jaron-stijl dus Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Photobucket
15-6-2004 22:52
Bartho_e

Gewist lid

Hmm, IK HEB DIE SITE GEMAAKTPlaatje Ja dus, bedankt dat je het er even bijzettePlaatje Note 2 myself dusPlaatje
15-6-2004 23:18
Killwarrior

Gewist lid

Dus nog 3 fighters en dan gaan we een keer pken Plaatje
16-6-2004 00:15
Rattenhoofd

Rune Member (6.0)

quote:
Bartho_e zei: Hmm, IK HEB DIE SITE GEMAAKTPlaatje Ja dus, bedankt dat je het er even bijzettePlaatje Note 2 myself dusPlaatje

jah ik bedoel in jarons-stijl, zoals bijvoorbeeld de clansite gemaakt isPlaatje
ik herinner me een topic van rodie, waarin hij zei dar hij de skins te magentamilleniumhoofd vond en nieuwe ideeen had enzo.
en toen zei thul(ja ik heb een goed geheugenPlaatjePlaatje) dat hij graag sites heeft die snel en functioneel zijn, zoals de rsr site en dus ook de pk-pagePlaatje
BEDANKT BARTHOPlaatje PlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Photobucket
16-6-2004 14:08
X Ranged Z

Gewist lid

Kvind dat er vakje moet koemn met donateurs, wie wat gedoneerd heeft.
16-6-2004 14:49
Bartho_e

Gewist lid

Hmm, moet nog wat dingen changen die me niet aanstaan, mijn naam moet er bijv. onderPlaatje. Nah, ik wil niet dat we een officiele donateur hebben, dat alleen als diegene echt shitveel doneerd. De site wordt ook wat uitgebreid als er pk tochten zijn geweest etc. etc.

Anyway, het belooft wat moois te worden.Plaatje
16-6-2004 15:25
Jwn_master

Gewist lid

Alles wat we ownen gaat naar de char om nieuwe pk supply van te kopen neem ik aan? Dan kan dit best nog wel gaan werken als we per trip gemiddeld 2 full rune+kite en scimmy kills maken Plaatje 500k per trip winst..
16-6-2004 15:47
Kingiman

Gewist lid

quote:
Killwarrior zei: Dus nog 3 fighters en dan gaan we een keer pken Plaatje

nu nog 1 Plaatje

en jwn, er meot 500k in de kas zitten niet 500k per trip winst (mag natuurlijk wel PlaatjePlaatje

als we nou 160k besteden aan supplies moet er dus ook 160k of meer worden gepked,

snappie Plaatje?

kingi
16-6-2004 16:09
Mobah

Gewist lid

Vet man, kan ik eindelijk met veeel mensen de wildy in en ze zijn betrouwbaar. Tenminste... als dat echt zo is. Het geld vind ik best hoor. Maar waarom schroeven jullie de prijs niet op zodat er ook wat winst komt voor de RSR, en alles wat buit wordt gemaakt gaat ook naar de RSR ofzow...
16-6-2004 17:25
Jules

Inactief

Als ik wat train kan ik er misschien bij hoewel ik een noobje ben Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-6-2004 18:56
Bartho_e

Gewist lid

quote:
Mobah zei: Vet man, kan ik eindelijk met veeel mensen de wildy in en ze zijn betrouwbaar. Tenminste... als dat echt zo is. Het geld vind ik best hoor. Maar waarom schroeven jullie de prijs niet op zodat er ook wat winst komt voor de RSR, en alles wat buit wordt gemaakt gaat ook naar de RSR ofzow...

Nou... aangezien we het ook zonder de klankas van rsr moeten organiseren, zullen we eerst onze eigen boontjes doppen voor er iets naar rsr gaat. Als we veel geld verdienen kunnen we meer mages financieren dus krijgen we nog meer geld. Dan kunnen we maybe wel armour financieren en dan stroomt er misschien geld door naar rsr.
16-6-2004 20:22
Antwoord 1-15 van 20 totaal.
>> Volgende 5

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.