Zoek in het forum!
Oeps
Well, zoals jullie dadelijk zullen merken, heeft het niet echt nut om te reageren op posts. Die zijn er namelijk momenteel ff niet. Als het goed is is er nog ergens een backup van anderhalve week terug, dus als het slaagt hebben jullie straks ergens weer posts terug. Als het niet slaagt heb ik er het volste vertrouwen in dat jullie het forum binnen een week toch weer ondergespamd hebben.

Foutje in een where-clause.

ThulEdit:
Go pol! Anyway, ik heb de backup van de replies teruggezet, jullie zullen nog wel een tijdje rare dingen zien (verkeerde tellingen en zo), maar ieder geval zijn de meeste posts weer terug... Jullie kunnen weer posten nu.

ThulEdit2:
Er waren nog wat kleine problemen, nu werkt het ECHT weer.
Ik heb als het goed is ook de reply count overal gefixt, die zou nu moeten kloppen...
Stats
Gepost door MacgyverGewist lid op 7-3-2006 00:54
Antwoorden:
Pureowner666

Gewist lid

thul dus wat jij eigenlijk wil zeggen is dat het een paar dagen kan duren omdat je ze helemaal niet terug krijgt maar je gewoon de weet ik veel wat meot postenPlaatje?
7-3-2006 17:01
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

NEEEEE! Ik ben 2 posts kwijtPlaatjePlaatjePlaatjePlaatje Mijn leven is voorbijPlaatje
Tis wel jmer dat nu de replies van de topics die de oorzaak waren nu niet gelezen kunnen wordenPlaatje

Pol, gefeliciteerd, je hebt weer eens iets geslooptPlaatje Je bent nu volwaardig lid van OOPlaatje, Onmetelijk ongelooflijk grote prutsersPlaatje J/KPlaatje

En @ Jaron: Als het kalf verdronken is dempt men de put?(oftewel: Ga je nu wat vaker back-ups maken?Plaatje )

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-3-2006 17:02
Just Ne Pker

Leader (9)

Voorlopig ben ik precies de meest gedupeerde Plaatje Ik ben godverdomme +200 posts kwijt en kben niet van plan om dat allemaal trug posten, want das wel heel veel! Spijtig, ik hoop dat jij (jaron) wat vaker een backup maakt maar kvind toch mooi dat zo snel trug draait Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
7-3-2006 17:04
Nickalicious

Gewist lid

Ã’ch het klopt allemaal niet meer me postcount is BOOST Plaatje
7-3-2006 17:29
Ijmuide 222

Inactief

Ik heb besloten om alleen nog op Clan nieuws te posten.

Zo te zien doet alles het weer goed en is er niets aan de hand.
Wel grappig dat dit 1 keer is gebeurd en daarna weer snel is verholpenPlaatje.

EDIT: Ik heb weer wat oude posts terug zie ik.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-3-2006 17:37
Killer333564

Gewist lid

Lol schrok al miste 150 post`s xD Maar hopelijk heb ik ze weer terug

=--------------------------=
En mis ze nog steets. Njah
7-3-2006 17:45
Pureowner666

Gewist lid

hmm ik heb nog steeds niet me oude posts terug maarja ik post nu gewoon veel omdat dit toch wel een boeiend onderwerp is eigenlijkPlaatje
7-3-2006 17:49
Nbongo

Gewist lid

May the spamming begin!

*zucht*

7-3-2006 17:51
De Z Warrior

Inactief

achjah kan gebeuren he Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
7-3-2006 18:44
Darth Papa

Gewist lid

lolz, was ik net eens een beetje actief geweest de latste dagen...
dan maar wat spam plaatsen om weer op de juiste count te komen Plaatje
7-3-2006 21:25
666megaminer

Inactief

quote:
6warhammer6 zei: Wat is dit nou weer voor k*tzooi. Alle reacties op mijn topics zijn weg gvd.

Wees blij dat ze alle topics hebben terug gezet, hoewel ze dat ook alleen maar deden vanwege het feit dat anders het leaderboard erg leeg stond...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
If you must file a complaint
Send it to Bill Gates

7-3-2006 21:31
Tosti.ffx

Black Member (3.0)

quote:
De Z Warrior zei: achjah kan gebeuren he Plaatje

Ja idd Plaatje Who cares?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
8-3-2006 13:26
Darkspeedy0

Banned

quote:
Pureowner666 zei: hmm ik heb nog steeds niet me oude posts terug maarja ik post nu gewoon veel omdat dit toch wel een boeiend onderwerp is eigenlijkPlaatje

You are a spammer u know thatPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-3-2006 13:48
Macgyver

Gewist lid

quote:
666megaminer zei:

Wees blij dat ze alle topics hebben terug gezet, hoewel ze dat ook alleen maar deden vanwege het feit dat anders het leaderboard erg leeg stond...

Topics staan in een andere tabel dan posts. Alle TOPICS waren er dus nog Plaatje Ze waren alleen nogal leeg.
9-3-2006 00:19
Pureowner666

Gewist lid

quote:
Darkspeedy0 zei:

You are a spammer u know thatPlaatje

nee hoor hoe kom je daar nou bijPlaatjePlaatje
9-3-2006 16:26
Antwoord 16-30 van 31 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 1

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.