Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwe Clancapes]
Nieuwe Clancapes
Beste Clanmensjes,

We hebben een nieuwe kleur voor de clancape, rood is namelijk overal vrij verkrijgbaar en dus is de kans dat anderen deze dragen tijdens events of wars erg groot. Als nieuwe kleur hebben we oranje gekozen omdat deze nergens in winkels te koop zijn en vrij veel tijd vergen om te maken, dus is de kans dat andere mensen deze dragen kleiner dan bij de oude kleur. Ook proberen wij met deze oranje capes de jongens in Portugal te steunen en een hart onder de riem te steken (Uche uche uche). De clan heeft 100 capes gemaakt en de mensen die graag een cape zouden willen hebben kunnen contact opnemen met mij of Trekkie1701. Alle eer voor het maken van deze 100 capes behoort toe aan Trekkie1701 die zich de moeite nam de capes voor jullie te maken. Alle capes die we overhouden zullen worden gedropt/uitgedeeld op de rsrclan dropparty die waarschijnlijk volgende week zaterdag wordt gehouden. Mochten ze allemaal al op zijn voor de drop dan maken we er nog 100 voor de party.

En dan hier een screenshot van de capes (links Trekkie1701)
Alsof dat nog niet overduidelijk was… Greetz Trekkie1701

Plaatje

Wij moedigen jullie aan om deze cape continu, dus OOK buiten events en wars, te dragen om aan te geven dat je bij Runescape Revolution hoort.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 15-6-2004 12:54
Antwoorden:
Kalkan

Inactief

quote:
Trekkie1701 zei: We hebben het over de clancape, niet clanscape.

CAPE: Je weet wel, dat ding dat op je rug hangt Plaatje

ja ik weet het
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-6-2004 19:21
Bloodgoat

Gewist lid

Plaatje

ik heb ook mijn eigen oranje cape!
hup-holand hup!
15-6-2004 19:39
Jules

Inactief

Leuk........^_^ alsof een cape uitmaakt kheb liever een paarse Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-6-2004 19:55
Zharlax

Rune Member (6.9)

Als we een war houden zal het zeerzeker uitmaken, en het schept ook een gevoel van eenheid als er veel rsr clanleden allemaal dezelfde cape dragon.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
15-6-2004 20:13
Bloodgoat

Gewist lid

lijkt me wreed. 100 man in full rune met oranje cape.
dat ziet er zo strak uit.Plaatje
15-6-2004 20:22
Tt112

Rune Member (6.9)

... ik hou gewoon lekker me witte cape aan hoor..
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
15-6-2004 21:43
Kippendoder

Inactief

Leuk, een clan met allemaal white capes.Maarja, de free kunnen het niet dragen he.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
15-6-2004 21:58
Monnik

Inactief

nee hoor nl vs du 1-1
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-6-2004 22:23
Sl3t

Gewist lid

Haha mja,glukkig nog net wel.

Maja daar ging het niet over...
Kvind de capes wel mooi en trekkie thnx voor het maken en verstrekken van de capes!
16-6-2004 02:00
Lordelessar

Gewist lid

heus wel leuk die capes
k ben net lid, kreeg er meteen 1 van trekkie1701
thx man Plaatje

k wil wat capes maken zeg maar als t moet
heb k wel zin in
24-6-2004 15:08
Antwoord 16-25 van 25 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.