Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwe (Sub)Leader(s)]
Nieuwe (Sub)Leader(s)
Hey,

Het heeft lang geduurd, maar nu zijn echt alle oude leaders weg/inactief. Dit tot onze grootste spijt, Drass, thul, trekkie waren de mensen die RSR groot gemaakt hebben. Ik hoop dan ook dat greg en ik waardige opvolgers zullen zijn Plaatje. We gaan onze uiterste best doen RSR gezellig te houden. Bedankt dat ons deze kans gegunt wordt.
~Rezer88

De nieuwe garde, nu de Retired leaders en sub-leaders een beetje op de achtergrond blijven zijn Rezer88 en ik als leaders gekozen. Hopelijk volgt een goede samenwerking tussen ons allen.

Zoals ik al zei toen ik sub-leader werd, zal ik erg mijn best doen om iedereen tevreden te stellen.

Op een vredevolle en goede samenwerking.
~Gregoryw

Als eerst beginnen we dus ook met het aanstellen van een nieuwe 8.5 Plaatje
Aangezien wij beide 9 zijn geworden blijft er niemand meer over om de taken van een 8.5 te vervullen.

We zijn blij om aan te kondigen dat Josty deze taak op zich zal nemen.

Rezer88 & GregoryW
Stats
Gepost door Rezer88 en GGewist lid op 16-2-2006 19:30
Antwoorden:
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

quote:
Ijmuide 222 zei: Gefeliciteerd, alle drie. Veel plezier allemaal met jullie nieuwe rangenPlaatje (eigenlijk had ik verwacht dat Dendries0 Sub-Leader zou worden maar dat was dus niet het geval, ik ben er zeker van dat Josty ook een goede Sub-Leader word).

No offense @ Dries, maar hij is een geschikte 8, en 8.5 zou ik te snel vinden, daarbij, zou ik hem, no offense, niet de eerste persoon voor sub vinden...

Joost, Geoff, Greg, jullie hebben het alle 3 dik verdiend.
Gregor was het meest waarschijnlijk, al had ik, ALS er nieuwe leaders kwamen, omdat 1 leader wat vreemd is, wel een 2e, Rezer dus, verwachtPlaatje En verdiendPlaatje

Als er een nieuwe sub moest komen ben ik het ook inderdaad eens met JoostPlaatje Hij is een 8 die zijn werk goed doet, en zit al het langste in rsr van alle 4, nu nog 3, 8en.

Jullie hebben het alle 3 dik en dwars verdiendPlaatje
GratzPlaatje

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-2-2006 21:28
Megajeroen2

Gewist lid

Gratz Rezer88 en Gregoryw

veel plezier met jullie leiderschap
laten we hopen dat het een goed tijd wordt en een lkkr actieve ook Plaatje veel plezier

greetz MeGaJeRoEn2
16-2-2006 22:14
Antwoord 16-17 van 17 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.