Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Stats updater (alweer) en leaders]
Stats updater (alweer) en leaders
Hallo beste leden!
Even 4 aankondigingen:

1 - De Stats Updater is WEER gerepareerd. Die klootzakken bij Jagex blijven maar hun highscores script aanpassen. (De toetjekaarsloseres dat t zijn...)
2 - Retired (en niet-actieve) Leaders zijn vanaf nu onzichtbaar. Dat betekend mij, Drass, Tt112, Trekkie1701, en The Skyer (AKA KillerBart). We zijn nog wel allemaal lid, maar nergens meer te zien tenzij we posten. Dit leek ons (ehm, mij en trekkie dan) wel zo eerlijk, aangezien we vrijwel niets meer uitvoeren. Plaatje
3 - De Hall of Fame toont nu ook weer mensen met max quest points, en de skills Slayer en Farming staan er nu bij.
4 - De plaatjes van de skills in de ledenlijst zijn geupdate en zien er allemaal iets beter uit nu.

Thul
PS: Die laatste 2 punten stonden er altijd al, ik heb ze er niet later bijgezet. Echt! Zou ik jullie voor de gek houden?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 16-2-2006 17:21
Antwoorden:
Floppertje

Gewist lid

best leuke updates maar word het dan niet eens tijd dat er nieuwe leiders bijkomen?
16-2-2006 19:02
Demonhead88

Gewist lid

gratz greg en reez Plaatje
veel geluk
16-2-2006 19:05
Needlekiller

Inactief

Mooi werk Jaron, en Gratz Geoff en Greg Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

16-2-2006 19:11
Bv202

Inactief

Er komt nog wel een apart nieuwsbericht in dat greg en reez leader zijn, maar dit nieuwsbericht gaat over de onderwerpen hierbovenPlaatje.

Leuk, eindelijk slayer en farmingPlaatje.
De site lagt nu welPlaatje.

Instellingen is ook iets anders...
Er is wel een bug met TommyPlaatje!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-2-2006 19:12
666megaminer

Inactief

`` - Retired (en niet-actieve) Leaders zijn vanaf nu onzichtbaar. Dat betekend mij, Drass, Tt112, Trekkie1701, en The Skyer (AKA KillerBart). We zijn nog wel allemaal lid, maar nergens meer te zien tenzij we posten. Dit leek ons (ehm, mij en trekkie dan) wel zo eerlijk, aangezien we vrijwel niets meer uitvoeren.
``

Vergeet je Bartho_E niet? Plaatje als die nog eens opduikt...

En Gratz Greg en Reez met jullie nieuwe leader p0w3rz
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
If you must file a complaint
Send it to Bill Gates

16-2-2006 19:23
Nighthell14

Inactief

Daar heeft bv inderdaad gelijk in maar bedankt voor de update nu kunnen wij weer happy stats uploading Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-2-2006 19:25
Klercken_t

Gewist lid

idd goei update en gratz aan onz twee nieuw leaders hopelijk doen zij het even goed (of beter Plaatje ) dan de vorige e Plaatje
16-2-2006 19:29
Antwoord 16-22 van 22 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.