Zoek in het forum!
Newsflash
Heey,

Weer eens een newsflashje (editie 11). Thanks voor het uploadwerk Greg.

Deze newsflash staat in teken van Drass. Bij verhaal van redactie kan je een eerbetoon zien. Ik wou meer mensen vragen, maar door de tijdsnood en de lange reacties besloot ik het zo te houden.

De column is dit keer van mij, hopelijk kan het die van Drass vervangen. Comment kan op column board. En het is een redelijk serieuze column, beetje in de geschiedenis van België gegaan, maar dat kan Nederlanders hopelijk niets schelen.

Dan laatste puntje is dat we te prijsvraag van 100 pcp naar 500 pcp hebben veranderd.

Greets Dendries0.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door GregorywRune Member (6.9) op 11-2-2006 23:07
Antwoorden:
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Compunick zei: Ja kies gewoon mij Plaatje.

Waarom zouden we dit doen?Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-2-2006 07:37
Nickalicious

Gewist lid

Omdat ik 500 PCP goed kan gebruiken om leaders om te kopen Plaatje.
15-2-2006 22:09
Nighthell14

Inactief

Hehe. Mooie newsflash heb hem zitten lezen op school en was een goede tijdsbesteding tijdens informatica.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-2-2006 23:22
Tb_acno

Gewist lid

Ik citeer uit de newsflash:
"De skill pages komen, zónder specifieke skill masters, maar de guides zullen gestuurd worden naar iets (wat nog níet bekend is!), waar sommige MALs ze zullen keuren en op de site zetten, ze mogen wel niet gekopierd worden, moeten in abn etc etc.. Ze zullen HEEL streng worden gekeurd.

Het screenen zal er komen, alleen moed het langs Thul en het zal er op Thulsnelheid komen, wat dus ongeveer een half jaar lang gaat duren. "

Het hebben over abn, en in de volgende regel "moet" met een "d" schrijven Plaatje

[driesedit]Oo, *shame*..[/edit]
16-2-2006 11:19
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Compunick zei: Omdat ik 500 PCP goed kan gebruiken om leaders om te kopen Plaatje.

Try mePlaatje

Tb_acno idd...
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-2-2006 12:35
Nickalicious

Gewist lid

*checkt zijn PCP* 771 muha!
770 te veel om Greg te kopen Plaatje
16-2-2006 12:49
Antwoord 16-21 van 21 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.