Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Forum verbeterd]
Forum verbeterd
We hebben nu verbeterde ondersteuning voor borden door de leden zelf gemaakt, dat wil zeggen, ze werken nu net als normale Plaatje

Ook kunnen leaders nu onderwerpen verplaatsen en sluiten, (sluiten = zorgen dat niemand meer antwoord).

Ook heb ik ervoor gezorgt dat elk onderwerp een juist gecapitaliseerde titel heeft. (Oftewel: Alleen de eerste letter is hoofdletter en de rest klein).
Ook worden de titels nu ingekort tot 40 tekens. (Alleen op het overzicht, als je erop klikt zie je de hele titel die maximaal 255 tekens mag bevatten!)

Ik werk nog aan dat borden door de leden zelf gemaakt ook op het borden overzicht komen, op alfabetische volgorde, zonder toelichting.
Dit zal rond 7 of 8 uur vanavond wel klaar zijn, dan post ik het hier.

EDIT:
tijd: 18:48
Wow, ik ben sneller dan ik dacht, scroll helemaal omlaag bij de borden om de door leden zelf gemaakte borden te zien!
(De leaders kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor verlies en/of diefstal van borden)

EDIT2:
Bijna vergeten, borden kan je maken door onderaan het borden overzicht een naam voor je nieuwe bord in te vullen, en dan in het bord waar je komt minstends 1 onderwerp te posten. Als je niets post zal hij niet op het overzicht verschijnen en moet je hem opnieuw maken...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 8-2-2003 18:29
Antwoorden:
Zharlax

Rune Member (6.9)

nice nice jaron
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
9-2-2003 09:49
Antwoord 1-1 van 1 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.