Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Wanna be mods]
Wanna be mods
Heey,

Er is een nieuwe regel gekomen in rsr. Deze zal worden vermeld op het info bord. “Geen request tot slotje of ban. Dit pmen we naar een 7+.

Al het andere wanna be gedrag leidt tot een universele ban van 3 dagen.†Dit betekent dus dat je niet meer wanna be gedrag mag posten.

Dit leid tot enorme verzieking van het forum (en hierbij verwijs ik naar topic van bloodlover99). Dus hou er rekening mee. Deze regel gaat vanaf nu van start.
Hopelijk begrijpen jullie waarom.

Greetz Gregoryw & Dendries0.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door GregorywRune Member (6.9) op 19-12-2005 15:03
Antwoorden:
Arjensun

Rune Member (6.9)

Ik vind wel dat er duidelijkere regels moeten komen omtrend `wannebe gedrag` want wat is wel dat gedrag en wat niet. Sommige dingen zoals slotje vragen zijn duidelijk, maar er is ook een groot grijs gebied.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti.
19-12-2005 15:04
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Idd, als we dit verder uitwerken zal ik ze posten in het infoboard...
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-12-2005 15:06
Dendries0

Inactief

Mja, het `wannebe` gedrag is alles dat je andere mensen kritiek geeft op andere mensen omdat ze iets tegen de regels doen. Dat is toch mijn mening.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

19-12-2005 15:08
Bv202

Inactief

eindelijk.

de sfeer is echt slecht geworden hier.

hopelijk betert dit Plaatje

Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-12-2005 15:08
Rattenhoofd

Rune Member (6.0)

quote:
Dendries0 zei: Mja, het `wannebe` gedrag is alles dat je andere mensen kritiek geeft op andere mensen omdat ze iets tegen de regels doen. Dat is toch mijn mening.

Dit slaat nergens op. Als mensen de regels overtreden mag je ze daarop wijzen. Het gedrag wat bedoeld wordt, het sl0tje plx buiten beschouwing latende, is dat je je nogal uit de hoogte gedraagt en anderen ` beveelt ` om iets niet of juist wel te doen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Photobucket
19-12-2005 15:44
Ijmuide 222

Inactief

Eindelijk, nu zal de sfeer zeker beter worden, ik ben heel blij dat deze regel er is, ik vind het wel raar dat hij er niet eerder was, ik ben er in ieder geval heel blij meePlaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-12-2005 15:44
Erikje90

Gewist lid

het stond ook al op info boardPlaatje

Het is toch wannabe?Plaatje
19-12-2005 16:04
666megaminer

Inactief

quote:
Gregoryw zei: Dit leid tot enorme verzieking van het forum (en hierbij verwijs ik naar topic van bloodlover99).

Dus niet weer de sfeer verzieken Bloodlover! Plaatje jk maar wel goede regel ja Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
If you must file a complaint
Send it to Bill Gates

19-12-2005 16:11
Dendries0

Inactief

quote:
Rattenhoofd zei:
Dit slaat nergens op. Als mensen de regels overtreden mag je ze daarop wijzen. Het gedrag wat bedoeld wordt, het sl0tje plx buiten beschouwing latende, is dat je je nogal uit de hoogte gedraagt en anderen ` beveelt ` om iets niet of juist wel te doen.

Dat zeg ik niet, maar het posten ervan is wannabe, erop wijzen niet. En bovendien is het mijn persoonlijke mening. Ik zeg niet dat het zo is..
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

19-12-2005 16:31
Bobsel

Rune Member (6.9)

Goede regel, btw, verplaats dit aub naar gemengd 8-)Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-12-2005 17:44
Rattenhoofd

Rune Member (6.0)

quote:
Dendries0 zei:

Dat zeg ik niet, maar het posten ervan is wannabe, erop wijzen niet. En bovendien is het mijn persoonlijke mening. Ik zeg niet dat het zo is..

Moet je dan iemand erop wijzen d.m.v een PM ofzo?

Mensen op een vriendelijke manier op fouten wijzen in een topic leidt tot verbetering van de fora.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Photobucket
19-12-2005 18:52
Flikkerman

Gewist lid

Je mag toch nog steeds mensen doorverwijzen als iets verkeerd staat he?
19-12-2005 19:08
Dbhooligan

Gewist lid

omfg pray the lordPlaatje!

de mods van rsr doen wat goedsPlaatje

na da gepredikerschoolbrigadewijf van de sigs hade ze een down maar nu maken ze alles weer goedPlaatje

greg fzw

en aub laat de sfeer weer trug kome zo als het was niet met zeurende noob setc.. mensen die er lang zat in zitte weet wat ik beodel Plaatje
19-12-2005 19:56
Jules

Inactief

quote:
666megaminer zei:
Dus niet weer de sfeer verzieken Bloodlover! Plaatje jk maar wel goede regel ja Plaatje

Lol je begrijpt heb verkeerd Plaatje.

Dankjulliewel, zoals ik al in gemengd zei: M`n gebeden zijn verhoord Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-12-2005 20:07
Woodcut X

Gewist lid

EindelijkPlaatje
19-12-2005 20:13
Antwoord 1-15 van 28 totaal.
>> Volgende 13

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.