Zoek in het forum!
excuses
Bij deze bied ik oprecht mijn excuses aan voor de opschudding die ik heb veroorzaakt met mijn terugkomst, het was totaal niet gepast om zo uit te vallen tegen een aantal leden, nogmaals mijn excuses hiervoor.

Ik zal vanaf nu dus mijn taak als sub-leader bij RSR weer hervatten, voor zover dat mogelijk is, mijn studie kan nog wel eens dwarszitten, verder zal ik gewoon verder gaan met WoW spelen, dit zal echter alleen maar een paar avonden in de week zijn, op die momenten ben ik dus niet beschikbaar. (Je kan dan altijd nog een PM/mailtje sturen met het probleem, die zal ik die nacht dan nog wel beantwoorden)

Verder nog mijn excuses voor de 2 badges die ik er tussen gezet hebt, hoe die daar kwamen? Dat kwam dus door een (uit de hand gelopen) grap tussen een paar MAL's (drass, rezer, ik) in mijn periode van absentie kwam ik dus op het verzoek van rezer even terug om op een topic te reageren, na nog wat op msn met gepraat te hebbe kwam ik voor de gein met het idee: HEY laat ik mezelf is een slayer en smithing badge geven, niemand die et merkt. Ik ga weer weg en dus kom ik 9-11 weer op de gedachte, hey ik ga weer is op RSR kijken, ik zie dat mijn slayer badge weg is en ik denk bij mezelf, hmm die zet ik lekker terug (ja ik weet et, kinderachtig) en voor ik het weet ploppen de klachtentopics/posts uit de grond als paddenstoelen, maar in plaats van een wat formelere reactie word het meteen helemaal opgeblazen en vandaar ook mijn felle reactie terug.

Nogmaals mijn excuses voor de onrust.

ps. Girraf, nogmaals bedankt voor de geweldige kritiek die je gaf.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
Gepost door Tt112Rune Member (6.9) op 10-11-2005 00:19
Antwoorden:
Den_temmy

Gewist lid

@ blizard : dit gaat me helemaal niet over die badges zoals jij beweerd en wat ik al 10keer zei
jij weet gewoon de reden niet dus bemoei je er niet mee en trek geen partij in discussies als je niet weet waarover ze gaan
11-11-2005 10:26
Kippendoder

Inactief

@ blizz:
een lid, 1 xp te weinig en 3 maanden ban. Iedereen zwijgt.
een ander lid, heeft wat beteknis in de clan: 59 levels lager, iemand zegt iets erover en hij krijgt commentaar omdat hij iets zegt.

Leuk? Nee.

Ik ben blij dat tt112 zijn excusses aanbied, en ik bied de mijne aan.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
11-11-2005 11:42
Girraf

Gewist lid

zeer volwassen en zo is alles weer vergeten en vergeven.
@tt:tyPlaatje
ik zal zeker wat meer actief zijn, dat beloof ik
11-11-2005 12:06
Woodcut X

Gewist lid

Ja Girraf, ff naar de vergaderingen gaan, iets meer events, 200 posts hebben ofzo en je hebt dat blauwe kleurtjePlaatje Je geeft goede argumenten.
11-11-2005 15:23
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

zucht bliz wtf niemand wist dat het om een grap ging anders was er eerst wel heel anders gereageerd.
en je kotm weer terug en je weet amper waar het echt helemaal omgaat.
je loopt te dreigen stoer hoor (niet).

en dat we ons niet zo opmoeten blazen kon ik jouw maar Plaatje Plaatje.
ben ik teminste van je bedreigingen en gezeur af.
de enige die er nu nog een prob van maakt ben jij nog dus stf up.
NOTE: als een mal vind dat ik te fel reageerde op bliz pm me even dan leg ik alles wel ff uit wrm deze reactie.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
11-11-2005 16:35
Benniebob

Gewist lid

Goed dat je je excuses aanbied en dat je terug komtPlaatje.

Toch nog gefeliciteerd!

Plaatje
11-11-2005 17:08
Darune0

Gewist lid

je bent tegen mij niet uitgevallen... maar ik vind het wel goed van je dat je je excuses aanbied ( tof man Plaatje )
11-11-2005 23:57
Antwoord 76-82 van 83 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 1

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.