Den_temmy Gewist lid | @ blizard : dit gaat me helemaal niet over die badges zoals jij beweerd en wat ik al 10keer zei jij weet gewoon de reden niet dus bemoei je er niet mee en trek geen partij in discussies als je niet weet waarover ze gaan 11-11-2005 10:26 | ||
Kippendoder Inactief | @ blizz: een lid, 1 xp te weinig en 3 maanden ban. Iedereen zwijgt. een ander lid, heeft wat beteknis in de clan: 59 levels lager, iemand zegt iets erover en hij krijgt commentaar omdat hij iets zegt. Leuk? Nee. Ik ben blij dat tt112 zijn excusses aanbied, en ik bied de mijne aan. hey! 11-11-2005 11:42 | ||
Girraf Gewist lid | zeer volwassen en zo is alles weer vergeten en vergeven. @tt:ty ik zal zeker wat meer actief zijn, dat beloof ik 11-11-2005 12:06 | ||
Woodcut X Gewist lid | Ja Girraf, ff naar de vergaderingen gaan, iets meer events, 200 posts hebben ofzo en je hebt dat blauwe kleurtje Je geeft goede argumenten. 11-11-2005 15:23 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | zucht bliz wtf niemand wist dat het om een grap ging anders was er eerst wel heel anders gereageerd. en je kotm weer terug en je weet amper waar het echt helemaal omgaat. je loopt te dreigen stoer hoor (niet). en dat we ons niet zo opmoeten blazen kon ik jouw maar . ben ik teminste van je bedreigingen en gezeur af. de enige die er nu nog een prob van maakt ben jij nog dus stf up. NOTE: als een mal vind dat ik te fel reageerde op bliz pm me even dan leg ik alles wel ff uit wrm deze reactie. 11-11-2005 16:35 | ||
Benniebob Gewist lid | Goed dat je je excuses aanbied en dat je terug komt. Toch nog gefeliciteerd! 11-11-2005 17:08 | ||
Darune0 Gewist lid | je bent tegen mij niet uitgevallen... maar ik vind het wel goed van je dat je je excuses aanbied ( tof man ) 11-11-2005 23:57 |