Killerareso Gewist lid | quote: alvast gratz maare man jaron 18 rofl dat werd tijd he gast van harte. en jij ook natuurlijk tommy alleen dat dit weer gelijk nieuws is 9-11-2005 16:48 | ||
Den_temmy Gewist lid | quote:da wil nog steeds nie zegge dat hij speciaal moet geeerd worden en de andere leden die zich meer inzette mogen vergete worden als wij een topic make over iemand die zich heel hard inzet en die dan verjaard word dan gewoon closed, dat kan ik nie verdragen en net als zovelen hier durf voor jullie mening uit te kome en wees nie bang om een ban waarheid mag gezegd worden 9-11-2005 16:49 | ||
Woodcut X Gewist lid | Belg, dat wordt niet geclosed, dat wordt alleen geclosed als die halve zool om cadeautjes gaat zitten te vragen 9-11-2005 16:52 | ||
Den_temmy Gewist lid | @woodcut dat word niet gedaan weet je nog dat zenpy deze zomer voor mijn verjaardag een topic zette op verhalenbundel sommigen zeiden proficiat en weet je wat de eerste 8+zei: geen hack/spam-topics *kloenk* en dan krijgen de mensen die er de laatse tijd geen zak meer voor doen een eerbetoon dat geen naam meer heeft. een site opmaken is niet moeilijk hoor , het zijn de leden die er het rsr van nu van maakten en dat word vergeten het word eens tijd dat leden hetzelfde behandeld worden als de leaders voor er nog meer mensen gaan leaven ps, over 2dagen zullen we nog eens allemaal proficiat zegge en dan leaved tt112weer voor 12maand en volgerd jaar met thulen tt hun verjaardag staat hij hier weer om belangrijk te doen zucht zwak hoor 9-11-2005 16:59 | ||
Jules Inactief | Triest, triester, het triests. En dan heb je nog Belg1990. Neway, gefeliciteerd Aarsron . Nog vele computerjaren toegewenst ^^. 9-11-2005 17:11 | ||
Bv202 Inactief | quote: thul word niet elke dag volwassen ik bestel 3... nee, feli thul btw: ook feli tommy 9-11-2005 17:19 | ||
Benyi0 Inactief | Allebei hartstikke gefeliciteerd en nog vele jaartjes. 9-11-2005 17:28 | ||
Woodcut X Gewist lid | quote: Wat wil je dat we nu doen dan? Voor jou een clan nieuws bericht maken als je jarig bent? Sorry hoor, maar Thul is wel even wat belangrijker dan jij in deze clan. Je wordt niet minder behandeld ofzo, maar thul maakt en betaald voor deze site, dan mag het wel ietsje uitgebreider gevierd worden dat hij 18 is geworden. En als een verjaardag verpest is omdat zijn verjaardag topic in rsr geclosed is vind ik het zielig van diegene. 9-11-2005 17:33 | ||
Tt112 Rune Member (6.9) | belg dit is niet de plek om dat te gaan zitten bespreken, bevalt het je niet? maak dan gerust een topic in het ideeenbord hoe jij wil dat het gedaan word. maar nu ik toch op dreef ben ga ik ff op je in. waarvoor worden monumenten gemaakt? om mensen te eeren die in het verleden een grote prestatie behaald hebben. Die mensen doen nu geen moer meer. Dus zie dit topic als een klein monumentje. en nu STUF en naar et ideeenbord toe als je verder wil gaan derover. Elke echte man heeft een opblaasschaap! retired from runescape 9-11-2005 17:43 | ||
Benniebob Gewist lid | Tt112 strikes again. Gratz thulliewullie (zoals reez zegt). En natuurlijk ook gratz vaar tommy! @ Belg1990: net zoals woodcut zegt de leaders/mods zijn wel wat belangrijker dan ons en hij betaald ervoor. 9-11-2005 18:08 | ||
Nabuko Hond Inactief | Vergeet niet dat hij winst maakte door die klikreclame 9-11-2005 18:09 | ||
Darune0 Gewist lid | Eey Gefeliciteerd Jar... en heb je die mooie Ferrari achter die dealerramen al gekocht? of ga je toch maar voor de Fiat Panda? nahja Gratz en niet teveel he... 9-11-2005 18:14 | ||
Cola51 Gewist lid | grattz mijn zus is ookt 18 geworden en ze zijn hier kome sieren en bij u ook zeker veel plezier met het rijbewijs en maak er een fijne verjaardag van 9-11-2005 18:16 | ||
Dendries0 Inactief | quote: Inderdaad.. Pretige verjaardag allebij! Site-updates als cadeau thul? EDIT: zie nu belg zijn posts, daar ben ik het niet echt mee eens.. Maar om het op clannieuws te zetten is wel een klein beetje overdreven.. Wat niet wil zeggen dat we niet moeten feesten? 9-11-2005 18:19 | ||
Den_temmy Gewist lid | @woodcut : nee ik verpest dit niet wil aleen dat iedereen gelijk behandeld word @benniebob: nouja als jij actieve leden niet belangrijker vind dan inactieve 9+die zichzelf belangrijk vinden, bamislobberteef then monumentje noem jij da ,bel dan ff naar het nieuws op tv en vraag dat ze thul eren besef heel goed leader(kes) da als je me hiervoor banned of andere actieve leden je me nooit terug zal zien nu besef je het mss nog nie maar wacht maar daarna zal je beseffen wat de leden hier meer doen dan de leaders die zichzelf belangrijk vinden. sommige leden valle me dik tegen door hun oprechte mening niet te durven zegge , schrik ofzo oja het minste wat je van dit topic kon verwachte is dat thul ff dank u postte ofzo tja pja thul; we stil waitting for clanscape 9-11-2005 19:49 |