Zoek in het forum!
Newsflash 2
Kijk allemaal naar de nieuwe newsflash ( editie 6 ). Veel plezier. Ideeën steunbetuigingen of andere comments, post ze maar hier!

Groeten het NF bestuur.

PS: Te vinden bij handig/leuk => Newsflash
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 21-10-2005 19:27
Antwoorden:
Bertjuh1

Gewist lid

lol dat mag altijd Plaatje en ik zorg dat je als eerste de nieuwe editie krijgt (H)
21-10-2005 21:53
Ctk Mastah

Gewist lid

Gezellig! Weer wat leesvoer!

Op naar de volgende, deze heb ik al uit Plaatje
21-10-2005 22:37
Nickalicious

Gewist lid

quote:
Bertjuh1 zei: lol dat mag altijd Plaatje en ik zorg dat je als eerste de nieuwe editie krijgt (H)
*Stort nu 1 miljoen euro*
21-10-2005 22:59
Priamus

Gewist lid

Denk het wel Nick.

Hmm, wel aardig. Goed verhaal Drass, interviews zijn ook wel leuk. Verhaal Flikkerman is crap.

In geheel vond ik de vorige beter.

Waar is Rutgermans eigenlijk gebleven?
21-10-2005 23:26
Rutgermans

Inactief

Als jullie niet een deadline stellen, tsja, dan krijgen jullie ook niet vanzelf je prijsvraag. Nu komt ineens floeps de nieuwe Newsflash uit zonder dat ik ervan op de hoogte wordt gesteld? Dan kan ik er ook niets aan doen.

Maar voor de rest: top! Ga zo door Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gestopt met RuneScape.
21-10-2005 23:28
Raylifes

Gewist lid

Ik vind het altijd leuk om de newsflash te lezen en zoals ik bij de vorige aankondiging van de newsflash al heb gezegd, ik ben heel erg tevreden over het feit dat het eindelijk terug is. Plaatje

Ik vind het ook wel leuk dat hij al weer zo snel verschijnt, maar is dit mischien niet te vaak, want als je het nou om de maand doet dan valt er veel meer te vertellen. Aan de andere kant is het ook wel weer fijn dat hij zo vaak komt, aangezien ik het dan vaker kan lezen...

Ik zal er nog even over moeten nadenken wat ik nou beter vind, één keer in de maand of om de twee weken.

Verder is het wel jammer dat er een aantal dingen missen, vooral het stukje van Rutgermans, dat vind ik altijd leuk om op te lossen, al lukt het waarschijnlijk drie kwart van de tijd niet. Plaatje

En als laatste wil ik nog zeggen dat ik de column van Drass erg leuk vind, eigenlijk mag hij er wel wat meer maken, dan heeft hij ook nog wat te doen nu hij geen classic meer speelt. Plaatje
22-10-2005 01:16
Dendries0

Inactief

quote:
Rutgermans zei: Als jullie niet een deadline stellen, tsja, dan krijgen jullie ook niet vanzelf je prijsvraag. Nu komt ineens floeps de nieuwe Newsflash uit zonder dat ik ervan op de hoogte wordt gesteld? Dan kan ik er ook niets aan doen.

Maar voor de rest: top! Ga zo door Plaatje

Ik had je een pm gestuurd een week voor de deadline dat je het dringend moest maken..
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

22-10-2005 09:09
Flikkerman

Gewist lid

Whee!Deze keer ben ik er wel in.
22-10-2005 09:53
666megaminer

Inactief

Nice, maar ben em nog aan het lezen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
If you must file a complaint
Send it to Bill Gates

22-10-2005 10:02
Den_temmy

Gewist lid

st er ook tussen Plaatje kan weinig op pc deze maand maar heb em net ff snel gelezen Plaatje
vind nie slecht
23-10-2005 09:22
Woodcut X

Gewist lid

Plaatje Newsflash owned welPlaatje
23-10-2005 20:45
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

Vral door die Column van Drass, die hij altijd mysterieus goed schrijftPlaatje
Hiervoor mijn complimentenPlaatje

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-10-2005 00:04
Raylifes

Gewist lid

Nou weten eindelijk eens iets waar Drass echt goed in is... Plaatje

Maaruh, waar blijft de volgende column...?
24-10-2005 00:08
Antwoord 16-28 van 28 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.