Bloodgoat Gewist lid | rofl, ik vind het wel grappig wat ik hier lees. ik vind het een beetje vreemd, ik had voormezelf nou niet echt het idee dat ik inactief was, maar als ik had moeten spammen om 7 te blijven had een leider me heus wel even kunnen zeggen, he, spam eens wat meer zoals die andere 7s. nja een leider had zowiezo wel iets kunnen zeggen, ipv de een op de andere dag omlaag. en die dendries, nooit van gehoord, weet toevallig dat ie aan de newsflash werkt maar anders herken ik hem niet. nou ja, dan weet ik nu dus dat ik men tijd wat meer in tf moet gaan steken, daar behandelen ze je tenminste met respect 17-10-2005 20:42 | ||
Kalkan Inactief | Mooie werk Dendries. @Bloodgoat, hij heeft het verdient, anders was hij ook niet 7+ geworden, wat maakt het uit als iemands naam bekent voorkomt ? er zijn heus wel veel 6.9 die bekend zijn en die nog niet verdienen om 7+ te worden ( onderandere ik ). Dus congrats Dendries 17-10-2005 21:55 | ||
Nabuko Hond Inactief | quote: Jaloerse reactie... Begrijpbaar 17-10-2005 21:57 | ||
Dendries0 Inactief | quote: Ik wil een paar dingen zeggen: Als ik het niet verdien, dan downen ze me wel, maar ik zal mijn best doen om dat niet te laten gebeuren.. Als jij mij niet kent dan kijk je niet zo vaak op de board die ik altijd bekijk.. Ik respecteerde jouw werk altijd.. Ik vind het echt jammer dat je down bent, wat ik niet zo erg vind bij pure omdat hij niets meer deed (no comment), jij deed je werk nog en daarom vind ik het jammer dat jij ook down was.. Nu vind ik het jammer dat je denkt dat je ongerespecteerd word in rsr, want dat is zeker niet (buiten enkelingen).. Veel geluk in tf bloodgeit! Voor de rest ty voor de mensen die gratz zeiden.. 17-10-2005 22:02 | ||
Kalkan Inactief | En er zijn natuurlijk wat mensen die denken dat zij het verdient hebben ( ik ga echt geen namen noemen ), maar wat ik wil zeggen, met spammen geraak je nergens heen, die persoon die ik nu bedoel ging ook wat posten bij blad van herkenning " hij zei, ik heb veel posts, wrm geen blad van herkenning ? " tjah das begrijpelijk, zinloos iets posten ? denk het wel. En er zijn ook wat wannebe`s die denken dat ze een mod zijn die zich zo gedragen, den kgoed na en zal het wel door hebben, ik wil geen namen noemen omdat ik niet graag hou van mensen wijzen, maar eenmaal moet het zo, want er zijn echt mensen die overdrijven. NO COMMENT, dus hou u commentaar bij u eigen, dit is wat ik wil zeggen, ER ZIJN MENSEN DIE HET VERDIENEN EN DIE HET NIET VERDIENEN, En wat ik nu allemaal gepost heb is naar paar mensen bedoelt ( die kenneh hun eigen wel ) en nu wil ik zo vriendelijk vragen of ze nu eenmaal normaal willen doen, want met wannebe`s geraak je echt nergens mee, je probeert hiermee aandacht te trekken. dus hou u commentaar voor u eigen , post weinig maar post altijd zinvol, daarmee verdien je het wel 17-10-2005 22:24 | ||
Nickalicious Gewist lid | Ik vind dit dat Bloodgoat deels gelijk heeft. 18-10-2005 08:39 | ||
Xaverius Inactief | quote: Van wanabe tot pro proficiat 18-10-2005 14:06 | ||
Niksj13 Gewist lid | bloodgoat , idd , jij deed je wwerk vlgns mij oowk wel goed , jmmr dat je gedowned werd , weet niet wrom t is gebeurd , geef je best wel gelijk... ik had wel al van dendries gehoord ^^ 18-10-2005 14:27 | ||
Yugiohkerel Gewist lid | :@@@@ wat doen jullie met bloodje :@@@@@@@ 18-10-2005 14:59 | ||
Erikje90 Gewist lid | quote: jaloers Hoe vaak was je nou in deze 2 maanden online. Bijna nooit. Alleen de laatste zondag moet ik toegeven dat je actief was. Je deed bijna nooit wat en ik heb je een hele week niet online gezien en meerdere mensen in die tijd niet. Ik geef je gelijk dat je niet moet spammen om een mod te worden maar Compunick is ook nooit een mod geweest 18-10-2005 15:14 | ||
Rattenhoofd Rune Member (6.0) | je kunt overactief zijn en allemaal spamberichten posten, of je kunt alleen de BELANGRIJKE borden af en toe checken om te kijken of er iets zinvols instaat, bijvoorbeeld ideeën bord en clan nieuws. bloodgoat deed het laatste... 18-10-2005 15:28 | ||
Kholdstare 4 Gewist lid | Gratz Dries! Het zat er aan te komen. Nu ik nog Anyway, ik verbeter je spelling nog wel wat Edit: Dat is ook waar, krijg ik echt geen flame of the clan ofzo nu? 19-10-2005 20:03 | ||
Schurinkje Gewist lid | quote: jij kunt makkelijk commentaar geven omdat je zelf een blad van erkennign hebt.. dus het is onterecht wat je lult.. dan nog ff dendries.. gratz met je mod gedoe.. je zult ut vast wel goed gaan gebruiken.. en bloodgoat.. jamemr voor je dat je gedownd bent.. vond zelf wel dat je het goed deed..(zie post rattenhoofd) 20-10-2005 16:20 | ||
Nabuko Hond Inactief | Schuur het is wel degelijk terrecht wat kalkan lult Als dit niet waar zou zijn zou het dus zo zitten: Post veel maar post nooit zinvol,daarmee verdien je het wel 20-10-2005 17:16 | ||
Arnoud X122 Retired Sub-Leader (R) | quote: Schur, mag ik je erop wijzen dat Kalkan`s commentaar weldegelijk klopt? Over de degradatie van blood, Tja, no offense, maar er zijn mensen die het meer verdienen, en je was niet om bepaald te zeggen "actief". Daarbij, met de degradatie van Pure stem ik helemaal in. Greetz, Arnoud X122 21-10-2005 21:51 |