Erikje90 Gewist lid | quote: Ja op emporer omdat hij dat aan je vroeg op rs 27-9-2005 09:53 | ||
Emperor_zion Gewist lid | ik ben allang gestopt met campagne maak je geen zorgen, maar waarom mag het eigenlijk niet? zo kan je toch juist zien hoe erg iemand zich inzet om het te worden en dus waarschijnlijk ook, hoe erg hij zich gaat inzetten voor het LB? behalve dat, omdat niemand weet wat wie wil gaan doen en hoe actief ze zullen zijne etc. stemmen werkelijk 99% van de mensen op hun vrienden 27-9-2005 12:42 | ||
Killerareso Gewist lid | ik vind dit eigelijk neit leuk T_T ik izt er niet in dus vraagt iedereen om voor hun te stemmen. maar als ik op de een stem dan heb ik weer ruzie om de andere. en nee ik ben niet omkoopbaar ook aangezien ik niks aan rs geld heb verder word ik helemaal gek van die niet gestemd berichtje T_T HET MAAAAAKT ME HELEMAAL GEK! dit zijn dus de redenen waaromn ik deze update haat 27-9-2005 13:57 | ||
Ctk Mastah Gewist lid | Ik ben benieuwd wie er gaat winnen en hoe het gaat lopen. Niet dat ik er geen vertrouwen in heb, in tegendeel, maar ik denk dat het op den duur uit zal lopen op een ruzie. Dan stapt er weer een lid op die dan meteen vertrekt uit de clan... Schiet niet op. Maaaaar, dat is alleen bij ruzie. Zoals ik al zei heb ik er best vertrouwen in Gelukkig ben ik blij dat ik zelf niet in het ledenbestuur zit. Ik heb het zooo druk met school 27-9-2005 14:16 | ||
Erikje90 Gewist lid | quote: dus je geeft toe hoe je aan je stemmen komt. Ik heb 6 stemmen waarvan maar 2 via vrienden. Ik heb ze gezegd dat ze niet op mij hoeven stemmen (vrienden blijven vrienden) en dat ze moeten stemmen op wie ze beter vinden. 2 hebben er op mij gestemd omdat ze mij toch goed vinden. Ik vind het zo eerlijker gaan dan zeggen: stem op mij tegen mensen die niet eens echt in de clan bewust zijn van iemands doen en toen je zou stoppen had je al over de 2% en nu 3,5% ofzo Ik geloof niet. VOlgens mij is de enige die echt zijn stemmen krijgt Arnoud (en ik maar toch 2 via vrienden ) 27-9-2005 15:23 | ||
Emperor_zion Gewist lid | ffs hier wordt ik gek van laat het zitten 1, ik begon met campagne, toen ik hoorde dat het niet mocht ben ik gestopt 2, greg was boos, sir mvl legt het uit, greg weer blij 3, greg heeft het me veregeven waarom jullie niet 4, veel mensen stemmen op mij ZO WHAT? mag dat soms niet ik heb nog aan een paar mensen gevraagt op wie ze gestemd hadden, zeiden ze nog niet, zei ik ok laat maar zitten da voor de rest heb ik geen woord gezewgd over lB na de waarschuwing van greg en miss stemmen mensen wel op mij vanwege de sigs, kan ik ook niet helpen. ik ben er blij mee ofzo, maar moet ik me sigs intrekken dat mensen niet bevooroordeelt zijN? ik kan nooit normaal 1,5 % halev volgens jou zonder valspele.... klink als jaloersie? 27-9-2005 16:10 | ||
Priamus Gewist lid | Ik heb "Op niemand uit deze lijst" gestemd, ik heb echt geen idee. 27-9-2005 17:28 | ||
Arnoud X122 Retired Sub-Leader (R) | quote: Nee, klinkt als: Gerechtigheid. Iemand hoort het aantal stemmen te krijgen die hij verdient, das bij jou al minstens 2% minder En je hebt na je belofte nog 2% gekregen? odd Greetz, Arnoud X122 27-9-2005 17:31 | ||
Emperor_zion Gewist lid | arnoud je bent echt zielig voordat ik wist dat je niet campagne mocht voeren heb ik aan 10 mensen gevraagt van 8 ofzo hoorde ik dat ze TOCH al op me gingen stemmen, jij had het het ook in je naam zelfs nog nadat jij WIST dat het niet mocht, en begin nu niet of dat just kidding want: stem op mij j/k snapt natuurlijk niemand, ik ben er toch over op gehouden, waarom kan jij er niet bij neerleggend dat ik nou eenmaal 10 stemmrn meer dan jou heb. doe het maar overnieuw dan zul je zien dat miss 3 stemmen op mijn naam veranderen ik wil gewoon met je overweg kunnen als we allebei in het LB comen, maar ik kan natuurlijk nooooit met je overweg als je maar blijft kaarsjihadhoeren houd er gewoon over op, je blijft ruzie zoeken! ps. arnoud, ik heb nadat ik stopte 2 % gekregen odd jij hebt zogenaamd niet vals gespeelt en 3% dat is pas odd vooral omdat heel RA jou een iritante wijsneus vind. 28-9-2005 12:59 | ||
Sir Mvl Inactief | oke mensen, en nu is het genoeg over dat "valsspelen" emperor deed niets dat fout was. Hij wist niet dat dat niet mocht, pas toen ik het wist heb ik greg z`n post laten editten dat het nu duidelijk was dat dat niet mocht. Emperor heeft echt niet veel stemmen daardoor gekregen doordat hij "campagne" voerde toen het nog niet bekend was dat dat niet mocht. nu geen woord er meer over. 28-9-2005 13:12 | ||
Tisiptgemak Inactief | arnoud als jij stemmen krijgt wrm emp niet? of slaat et zo hoog in je kop dat je denkt dat je veruit de `populairste` bent en niemand anders meer stemmen kan krijgen, dus stop me rijstschoolbrigadehoeren me iemand die meer stemmen eeft dan jou, je staat 2e en mag al blij zijn ofzo http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU 28-9-2005 13:13 | ||
Im Save Here Gewist lid | Arnoud Asjeblieft ik heb op emp gestemd omdat ik vertrouwen in hem heb hij speelt echt niet vals. Ik denk dat jij er gewoon niet tegen kan dat jij niet op winnen staat ofzo, want dit geblaat hier slaat helemaal nergens op. 28-9-2005 13:22 | ||
Nabuko Hond Inactief | Tja ik ben het ook wat beu hoor die verhalen over omkoperij,emp wist het niet en hij is gestopt dus probleem is opgelost! Trouwens ik heb gestemd op iemand waar ik echt van denk die iets voor lb kan doen(Niet een van mn beste rsr vrienden) 28-9-2005 13:29 | ||
_awf_suir1_ Gewist lid | Scheelt natuurlijk ook dat Emperor bovenaan staat. Maar ach, waarom geloven jullie hem nou niet? 28-9-2005 13:35 | ||
Emperor_zion Gewist lid | quote: hopen dat ik nu niet meer wordt lastig gevallen, ik heb het meteen ff in me sig gezet voor het geval dat... 28-9-2005 13:35 |