Canon 62 Gewist lid | dat printscreen dat het dan een cslite ss word doet het ook niet bij mij dan moet ik het gewoon in paint plakken maar die updater is toppie 25-9-2005 17:06 | ||
Bv202 Inactief | w00t eindelijk een nieuwe ga meteen testen 25-9-2005 18:34 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Ja, het werkt alleen op standaardtoetsenborden, dus niet op laptops en zo. Print screen moet een toets zijn zonder tweede functie quote: Daar had ik nog nooit van gehoort, dat heet trouwens niet uitvallen, maar goed. Geen idee wat dat zou kunnen zijn, het moet wel iets zijn dat je geinstalled hebt of zo. Check met anderen die het ook hebben, en probeer iets vinden wat iedereen die het probleem heeft, heeft geinstalleerd. Thul 26-9-2005 08:12 | ||
Gessie 1234 Inactief | Daar heb je gelijk in thul..... uitvallen was niet echt het goede woord. sorry . Maar ff over die geinstalleerde programma`s, op mn school doet ie hetzelfde op de hele ICT afdeling, dan is er volgens mij toch iets mis.... 26-9-2005 10:47 | ||
Eikel363 Gewist lid | Nice goed gedaan maybe ga ik nu weer meer met cs lite spelen Dat van minimaliseren heb ik op school op de pc daar 26-9-2005 11:44 | ||
Kalkan Inactief | quote: Idd, cs mini. zich en start niet opnieuw op, maar i.p.v op ok te drukken moet je apply doen, simpel ? Edit: de nieuwe versie doet die fout nietmeer, maar je kunt nog steeds apply doen als je die fout nog hebt 26-9-2005 11:53 | ||
Jimmie87 Rune Member (6.9) | Hopen dat hij het lang volhoud zonder fouten 26-9-2005 17:35 | ||
Bamberg88 Gewist lid | twas nice tot die update van jagex en die worlds et niet meer doen :@:@:@:~! 26-9-2005 18:05 | ||
Bloodgoat Gewist lid | inderdaad, en de nieuwe manier van worlds kiezen zuigt te hard, dit is echt slecht voor pken, net als dat debiele menu wat je op scherm krijgt als je inlogt, kost je een paar seconden en in die tijd kan of iemand ontsnappen die jou in ziet loggen of jij bent dood -.- 26-9-2005 18:09 | ||
Odinos789456 Gewist lid | nee he!!!... [www.runescape.com] is weer vernieuwd met alle worlds erbij en daarom werkt de world flitser nie meer bij mij. Je kan dus niet meer inloggen. egt kl*te man want ik was een zekere fan van cslite!!! ik hoop dat snel clanscape weervernieuwd word want het is zo`n relaxed programma. 27-9-2005 15:17 |