Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Cslite 3.5.0]
Cslite 3.5.0
Nu even weer wat belangrijk nieuws, dat is er al lang niet geweest Plaatje
De nieuwe cslite (3.5.0) is uit, te downloaden op de normale plaats (Handig / Leuk -> Clanscape).
De functies zijn:

- Highscores werken weer
- Je kan nu printscreen drukken om een screenshot te nemen.
- Chat zou nooit meer moeten crashen.
- Je kan nu in de chat naar het #RA kanaal (als je RA lid bent), en naar het marktplaats kanaal.
- Je kan de lijst met RS servers nu verversen zonder Cslite te moeten herladen.
- Veel bugfixes die ik ben vergeten Plaatje

Have fun,
Thul
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 24-9-2005 14:59
Antwoorden:
Canon 62

Gewist lid

dat printscreen dat het dan een cslite ss word doet het ook niet bij mij
dan moet ik het gewoon in paint plakken
maar die updater is toppie Plaatje
25-9-2005 17:06
Bv202

Inactief

w00t eindelijk een nieuwe Plaatje
ga meteen testen
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-9-2005 18:34
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Ja, het werkt alleen op standaardtoetsenborden, dus niet op laptops en zo. Print screen moet een toets zijn zonder tweede functie Plaatje

quote:
Raylifes zei: @Thul: Hij zei niet dat zijn pc uitviel, maar dat clanscape uitvalt wanneer hij zijn opties aanpast en op ok drukt, dat heb ik overigens ook...

Dan minimaliseert clanscape zich, maar je kan hem daarna niet meer in beeld krijgen.

Daar had ik nog nooit van gehoort, dat heet trouwens niet uitvallen, maar goed.
Geen idee wat dat zou kunnen zijn, het moet wel iets zijn dat je geinstalled hebt of zo. Check met anderen die het ook hebben, en probeer iets vinden wat iedereen die het probleem heeft, heeft geinstalleerd.

Thul
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-9-2005 08:12
Gessie 1234

Inactief

Daar heb je gelijk in thul..... uitvallen was niet echt het goede woord. sorry Plaatje. Maar ff over die geinstalleerde programma`s, op mn school doet ie hetzelfde op de hele ICT afdeling, dan is er volgens mij toch iets mis....
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Hosted by Putfile.com
26-9-2005 10:47
Eikel363

Gewist lid

Nice goed gedaan maybe ga ik nu weer meer met cs lite spelen Plaatje

Dat van minimaliseren heb ik op school op de pc daar Plaatje
26-9-2005 11:44
Kalkan

Inactief

quote:
Raylifes zei: @Thul: Hij zei niet dat zijn pc uitviel, maar dat clanscape uitvalt wanneer hij zijn opties aanpast en op ok drukt, dat heb ik overigens ook...

Dan minimaliseert clanscape zich, maar je kan hem daarna niet meer in beeld krijgen.

Idd, cs mini. zich en start niet opnieuw op, maar i.p.v op ok te drukken moet je apply doen, simpel ?

Edit: de nieuwe versie doet die fout nietmeer, maar je kunt nog steeds apply doen als je die fout nog hebt
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-9-2005 11:53
Jimmie87

Rune Member (6.9)

Hopen dat hij het lang volhoud zonder foutenPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-9-2005 17:35
Bamberg88

Gewist lid

twas nice tot die update van jagex en die worlds et niet meer doenPlaatje :@:@:@:~!
26-9-2005 18:05
Bloodgoat

Gewist lid

inderdaad, en de nieuwe manier van worlds kiezen zuigt te hard, dit is echt slecht voor pken, net als dat debiele menu wat je op scherm krijgt als je inlogt, kost je een paar seconden en in die tijd kan of iemand ontsnappen die jou in ziet loggen of jij bent dood -.-
26-9-2005 18:09
Odinos789456

Gewist lid

nee he!!!... [www.runescape.com] is weer vernieuwd met alle worlds erbij en daarom werkt de world flitser nie meer bij mij. Je kan dus niet meer inloggen.
egt kl*te man want ik was een zekere fan van cslite!!!
ik hoop dat snel clanscape weervernieuwd word want het is zo`n relaxed programma.
27-9-2005 15:17
Antwoord 31-40 van 40 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.