Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwsflash mededeling]
Nieuwsflash mededeling
Eey,

Hierbij wil ik graag een oproep aan rsr mededelen. Zoals jullie weten komt de nieuwsflash terug. Je kan deze ergens verwachten begin oktober. De redactieleden van de nieuwsflash zouden graag originele verhalen van de leden zelf willen hebben. Er zal altijd 1 verhaal worden uitgekozen door mij of drass en die komt in de newsflash. Ook leuke moppen zijn altijd welkom.

Dus wil je jouw naam vermeld zien staan in de nieuwsflash, dan kan je dus een mailtje sturen naar rsr_nf@hotmail.com

greetz dendries0

PS: wat we niet willen is: willen jullie mij interviewen? Dat beslissen wij wel, dus zo een mails verwachten we dus niet. Alleen verhalen en moppen.

Thanks rsr en Gregoryw voor het posten.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door GregorywRune Member (6.9) op 16-9-2005 17:20
Antwoorden:
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

quote:
Dendries0 zei:

De newsflash is een 3-wekelijkse magazine over rs en rsr en over het echte leven. Er zullen elke week verhalen inkomen en intervieuws etc etc. Dit nieuwsbericht dient dus om jullie te vragen om mee te werken aan deze newsflash. Dus ik vroeg gewoon om verhaaltjes en moppen naar rsr_nf@hotmail.com te sturen. Dus als je wilt meewerken dan zullen wij dit accepteren. Als je de oude edities wil kijken kan je kijken onder handig/leuk bij de newsflash en daar kan je de oude vinden. Daar zie je al heel veel over wat het gaat worden.

Note wel, dat bij de oude newsflash soms onderdelen missenPlaatje
Ik hoop dat et project luktPlaatje
Nou nog wachten op de Skillpages en Ledenbestuur(over ledenbestuur: ) *kuch* Deadline vorige week vrijdag *kuch*
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-9-2005 15:39
Antwoord 16-16 van 16 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.