666megaminer Inactief | emperor, bij het spitsuur is het nogsteeds te laggerig Nice update, had er al van gehoord. PS: controleer die van maggot ook ff Your file is not found If you must file a complaint Send it to Bill Gates 14-9-2005 20:37 | ||
Flashfire26 Gewist lid | ik snap eht neit helemaal maar hets chijnt goed te zijn voor de clan dus dan ben ik er mee eens als ik nou in het ledenbestuur zat of als ik heel hoog was zou ik er wat specificer naar kijken maar jah op moment ben ik nog te laag meot nog wat wennen he 14-9-2005 21:51 | ||
Xaverius Inactief | Goed dan laadt de forum rapper 14-9-2005 23:52 | ||
Tosti.ffx Black Member (3.0) | Vind het prima. Van mijn part maken jullie ava 10 kb en sign 50kb Totdan vind ik deze regel oke Wel lullig voor de mensen met een te groot ava of sign. 15-9-2005 10:56 | ||
Tom For Sure Steel Member (2.0) | Mooi en hopelijk voorkomt dit een hoop laggs 15-9-2005 13:10 | ||
Gessie 1234 Inactief | hier heb ik dus al op gewacht he....... eindelijk duurt het voor iemand met een vakmutsflikker verbinding niet een half uur voordat het forum geladen is. Enneh, waar kun je dan sigs en plaatjes uitzetten? ik heb nergens iets kunnen vinden. Toch wel irritant, maak ik net mn eerste signature moet ik alles gaan inkorten. Maarja, het is voor the greater good: rsr clan. Ach, heb ik ook meteen geleerd hoe je het best een signature kan inkorten . Het was wel een harde les, omdat ik alucard in een slechtere kwaliteit moest vastleggen, daar heb ik toch wel een paar nachtjes over wakker gelegen . 16-9-2005 08:22 | ||
Eikel363 Gewist lid | Nou zou ik de eerste zijn met een sig die er uitgekicked is ik maak gewoon een nieuwe van 45kb kleiner (400kbs) en een nieuwe ava (ook te groot ) 17-9-2005 10:57 | ||
6warhammer6 Inactief | srry dat k t zeg maar ik vind dit echt de allerdomste update tot nu toe nu kun je niet meer zo creatief zijn met signs en ava`s kan het niet 500kb voor een sign en 40kb voor een ava worden want wat nu is is echt mega klein en degene die veel lag hebben op de site kijk bij instellingen waar je signs en ava uit kan schakelen gvd! (srry maar k bn r ff erg pissig over) 18-9-2005 01:06 | ||
Schurinkje Gewist lid | Ik vind dit wel een goeide regel.. hierdoor zal de site misschien nog wel sneller gaan!! bij mij lagt de site namelijk niet.. dus.. jah.. Ik ben voor!! ps. waarom moeten julie (mods ed) controleren.. je kan toch ook aanpassen dat je gwn geen sigs groter dan 400 kb kan uploaden.. 18-9-2005 11:21 | ||
Eikel363 Gewist lid | Nee dat kan niet want je upload m niet via rsr. 18-9-2005 16:32 | ||
Gessie 1234 Inactief | Het was wel een beetje vervelend dat ik me sig zo veel lelijker moest maken, maarja, hij is tenminste niet verwijderd. Dat moet je er nou eenmaal voor over hebben he. Er zijn trouwens ook een heleboel mensen waarvan je best makkelijk kan zien dat ze een wat grotere avatar dan 30 kb hebben (niet zo heel veel hoor (zwaar sarcasme)), misschien moet er wat beter opgelet worden . En niet alleen de grootte in bytes, ook de afmetingen kloppen niet altijd. Ik hoop dat het er wel eerlijk aan toe gaat, maar daar vertrouw ik wel op. 19-9-2005 19:52 |