Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Leden Bestuur]
Leden Bestuur
Ledenbestuur

De bedoeling van dit bestuur is om ideeën en meningen van leden beter te beargumenteren. We horen nu
vaak dat leden er met sommige dingen niet mee eens zijn. Probleem is vaak dat de communicatie
moeilijk verloopt of dat het juiste taalgebruik om hun standpunten te ondersteunen er niet zijn.

Dit ledenbestuur moet er voor zorgen dat er beter geluisterd kan gaan worden naar leden. Ook kunnen
leden met problemen langs gaan bij dit bestuur. Verder zijn er nog een aantal andere taken in het vooruitzicht
die het bestuur kan gaan volbrengen. Een aantal voorbeelden zijn:

- Ori Medal uitreiken.
- Meningen van leden vragen ( polls )
- leuke events bedenken
- Site idee bedenken

Om een bestuur vast te stellen hebben we bedacht om alle 6.0 clearence leden een pm te gaan sturen
met de vraag of zei in het besturen willen zitten. Omdat er straks nog een aantal verschillende
taken bij komen op RSR is het niet de bedoeling dat je meerdere dingen tegelijk aan het doen bent.
Als een RSR lid het leuk vind om in het bestuur te komen pmt hij terug. Deze leden zullen daarna
in een poll gezet worden. De overige leden mogen gaan stemmen wie ze graag in het Ledenbestuur van RSR
willen zien.

Als laatste wil ik vermelden dat er om de zoveeltijd nieuwe verkiezingen komen voor het bestuur.
Dit om alles een beetje fris te houden en nieuwe leden meer kans te geven om iets voor de clan te doen.

Heb nog even geduld, we gaan later deze dagen de pms versturen.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 11-9-2005 01:04
Antwoorden:
Gessie 1234

Inactief

yay, eindelijk eens wat democratie in de clan, zo hoort het he?

Het is een goed idee, maar wat nou als iedereen voor zn vriendje gaat stemmen? wat nou als er een mafketel die helemaal niks uitvoert in het bestuur komt? Misschien moeten alleen clearance lvl 2 + kunnen stemmen, op die manier kunnen nieuwelingetjes in de clan niet stemmen, en hopelijk ook wat minder vriendjespolitiek. Wat weet iemand die nog maar 1 week in de clan zit van de 6+ leden? niet veel lijkt mij. Misschien is in plaats van een poll (of een andere manier om te stemmen) een debat een beter idee.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Hosted by Putfile.com
11-9-2005 12:21
Sir Mvl

Inactief

Mooi Plaatje nu gaan de leden wat meer hun mening enzo kunnen zeggen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-9-2005 12:31
Needlekiller

Inactief

Plaatje Mooie Update, ik heb hier niet veel aan toe te voegen lol, alles is al gezegd 0=) Behalve dat ik hoop dat het een GOED bestuur word Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

11-9-2005 13:45
Maxisims

Gewist lid

lijkt me wel cool dat jullie dit hebben gedaan.
hopelijk wordt het een beetje een deftig bestuur.
Plaatje

greetz maxi

@drass: klein foutje Plaatje:
quote:

drass zei een pm te gaan sturen
met de vraag of zei in het besturen willen zitten.

die "zei" moet "zij" zijn Plaatje
11-9-2005 14:12
Breakermar

Gewist lid

ik wil wel meedoen Plaatje ik ben wel nog maar black member 5.8 maar `t zal nimr lang dure voor ik fish badge haal dus .. Plaatje
11-9-2005 14:21
Nickalicious

Gewist lid

Werd is tijd Plaatje.
11-9-2005 16:32
Priamus

Gewist lid

Democratie regeert. Danku. Nuttige update, goed om ook onze mening te laten gelden.
11-9-2005 16:49
Athlox

Gewist lid

Mooi. Heeft en streven naar meer democratie toch geholpen. Plaatje
Nee ff serieus goed idee Drass. Ik zal zeker proberen in de groep te komen. Bedankt voor het luisteren.
11-9-2005 18:25
Kiebin

Gewist lid

I`m SOO gonna try to get in ^^, maar gaat wss niet lukken Plaatje
11-9-2005 18:29
Everttensing

Gewist lid

ieder die op mij stemt krijgt 10KPlaatje. nee lol, khoop dat ik verkozen wordPlaatje
11-9-2005 18:57
De Z Warrior

Inactief

ik heb me oowk op gegeven maar wanneer hoor je het Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
14-9-2005 16:42
Rutgermans

Inactief

De deadline is vrijdag, met alle inschrijvingen gaan we een soort stemsysteem maken waardoor het bestuur gevormd gaat worden.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gestopt met RuneScape.
14-9-2005 16:47
Flashfire26

Gewist lid

ik vind hetw el leuk zo``n nieuw leden bestuur maar ik ebn jmmr genoeg nog iets te laag en niet zo bekend op rsr maar dta kotm nog wel hoo ik Plaatje
14-9-2005 21:48
Cha0sk1ng

Inactief

dit lijkt me n goed idee Plaatje, ik meld me aan Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-9-2005 10:33
Corpos

Gewist lid

Succes, kheb gehoord dat de pm`s al verstuurd zijn Plaatje
15-9-2005 12:33
Antwoord 16-30 van 30 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.