Keetje4 Gewist lid | hey echt allemaal gefeliciteerd he en nog veel medaljes verdienen 7-9-2005 20:54 | ||
Rutgermans Inactief | quote:Het blad van herkenning wordt niet alleen uitgegeven als je veel posts hebt. Het gaat ook om algemene bekendheid en de kwaliteit van je posts. Dendries is al langere tijd actief geweest, heeft de FAQ gemaakt en is gewoon vrij bekend. Dat hij nou net op vakantie is geweest, tja, daar kunnen wij ook niets aan doen. Gestopt met RuneScape. 7-9-2005 22:33 | ||
Kalkan Inactief | Idd. zoals ik het ook zei ` er zijn mensen die het verdienen en die het niet verdienen ( spammers ) ." En niet verbaast zijn, als je het niet hebt gekregen krijg je het mss over 3 maanden. Gwn actief zijn en zinvolle dingen posten 7-9-2005 22:46 | ||
Gessie 1234 Inactief | nou gefeliciteerd he luitjes......... jullie zijn vast heel blij? Kalkan zegt: Idd. zoals ik het ook zei ` er zijn mensen die het verdienen en die het niet verdienen ( spammers ) ." En niet verbaast zijn, als je het niet hebt gekregen krijg je het mss over 3 maanden. Gwn actief zijn en zinvolle dingen posten __________________________________________________ En dan is de kans dat je die medal krijgt nog redelijk klein, tenzij je echt heel erg je best doet..... 10-9-2005 16:36 | ||
Priamus Gewist lid | Gefelciteerd nog, had ik nog niet gedaan, voor beiden zeker verdiend. 10-9-2005 16:46 | ||
Gessie 1234 Inactief | mee eens...... ze verdienden het meer dan ik Enneh dendries, ik denk dat ze aan een houten paal gaan hangen om vervolgens naar de maan te springen met een nylon broek aan. Als ze eenmaal op de maan zijn gaan ze springen in de hoop dat er op de maan toch levensvormen zijn die ze dan uit de grond kunnen krijgen. Als ze eenmaal ontdekt zijn willen ze een hamburgertent openen in Ijsland met als hoofdgerecht a la duck (spreek uit als "duuk"). En ja, zo kan ik nog honderden verhaaltjes bedenken. vond je m mooi? 10-9-2005 16:57 | ||
Den_temmy Gewist lid | quote:kijk hier zeg jet nou goed de leaders je aardig vinden de meesten onders ons hebbe totaal geen contact me de leaders ik kan me niet herrineren dat ik al 1deftig gesprek gehad heb met een leader(wel me8+) en ik ben zeker niet de enige op chat word er door de leaders aleennog over poker gepraat(geen comment drass ) en een mening door de leden word ook al niet meer gevraagd ik vind dat de leaders zich meer moeten bezig houde me de leden en hun mening vragen over bepaalde zaken en niet hun eigen doen waar niemand tevreden mee is als dit eens aangepast word he voelen de leden zich al veel ebter en word het plezanter in rsr omdat de leden zich goed voele hier en niet zoals een clan waarvan niemand de leaders al deftig gesproke heeft jullie verdiene het allebei hoor ,dat zeker nie maar ik vind dat er nog mensen zijn die het verdiene(en bedoel ik neit mezelf want is nu tog al te laat) vaarwel rsr @rutger: een faq make is dat het enige wat je moed om goed voor te kome ik vind het veel belangrijker dat je ideeên geeft die worden goedgekeurd dan dat je een faq maakt(wat iedereen kan ) 10-9-2005 17:05 | ||
Dendries0 Inactief | 1. Medal is nog altijd een leaderszaak en dan zal zo blijven. 2. Ik heb nog nooit een gesprek gehad met een leader. Ik heb zelf amper een gesprek gehad met een 8+. De enigste waar ik deftig mee heb gesproken is greg en rutger. En 2 zinnen tegen skiller. 3. Iedereen kan een faq maken, das waar, maar ik heb er meer als 2 uur tijd in gestoken om de basis erin te steken en dan spreken we zeker en vast niet over de tijd die ik erin steek om hem up te daten. 4. Ik geef je wel gelijk dat er ook andere zijn die hem verdienen. 5. Er komen al updates, waardoor leden zich beter in rsr gaan voelen. @gessie, wat denk je nouw zelf? 10-9-2005 17:19 |