Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Badges update.]
Badges update.
Beste Clanmensjes,

We hebben de Badges weer eens geupdate. Er is nu een Runecrafting Badge en een Woodcutting Badge (met dank aan Blizzard PK). Hieroor zijn ook de reqs voor de Magic Badge iets veranderd dus let daar ff op als je van plan bent deze te gaan halen. Veel plezier met de nieuwe Badges.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 19-4-2004 21:29
Antwoorden:
Bobsel

Rune Member (6.9)

die is ook prachtig net als die andere 5 en btw nogiet is bangelijk goed of slechtPlaatjePlaatje?Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-4-2004 20:12
Dark Prowler

Inactief

geef die jongen een erelint joch
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-4-2004 21:32
Lord Nogiet

Gewist lid

ja,vind ik ook, en deel nog wat bladen uit :/
21-4-2004 21:35
Bobsel

Rune Member (6.9)

ja daar ben ik het ook mee eens hij verdient een erelint en ga ook eens overleggen over die bladen want er zijn echt wel wat actieve leden(Plaatje)
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-4-2004 07:46
Zharlax

Rune Member (6.9)

nou op groot verzoek, asje blizzard Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
22-4-2004 15:20
Bobsel

Rune Member (6.9)

uhum...toen ik asje blizard las dacht ik dat hij een lint kreeg maar toen ik ging kijken zag ik em niet staan dus ik denk dat je em of bent vergeten of je bent lullig bezig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-4-2004 16:31
Blizzard Pk

Gewist lid

? sorry maar kheb niet egt deze topic gechecked. wilen jullie mij een medal geven? Plaatje aaaightPlaatje
23-4-2004 17:19
Jules

Inactief

*KLAP KLAP KLAP* wreede badges man Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-4-2004 21:51
Blizzard Pk

Gewist lid

hmm volgens mij ging dat medals geven niet over mij Plaatje
24-4-2004 18:55
Dark Prowler

Inactief

quote:
KillerBart zei: nou op groot verzoek, asje blizzard Plaatje
hij heeft em niet bartje Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-4-2004 20:08
Bartho_e

Gewist lid

quote:
Pure 666 zei: ja daar ben ik het ook mee eens hij verdient een erelint en ga ook eens overleggen over die bladen want er zijn echt wel wat actieve leden(Plaatje)

NOOO, en al mijn harde skillpage werk danPlaatje
24-4-2004 23:39
Blizzard Pk

Gewist lid

ik wil niet hebberig ofzo zijn. maar jullie zeiden dat ik blad en lint kreeg. kheb nog nix Plaatje
26-4-2004 18:23
Zharlax

Rune Member (6.9)

Dit is zo wazig ik heb ze je gegeven maar je ziet ze niet Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

26-4-2004 18:28
Killaguy

Gewist lid

ik ook haha wel rlaxte bagdes bliz
9-5-2004 21:29
Antwoord 16-29 van 29 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.