Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Skill Master divisies]
Skill Master divisies
Nu: Skill Master divisies!

Wtf? Skill Master divisies? Wat zijn dat?
Nou kijk, Skill Master zijn is wel leuk en aardig, maar je wilt natuurlijk wat kunnen doen Plaatje.
Daarom is dit gemaakt. Het betekend is praktijk:
Je wordt lid van een Skill Master groep, en "sponsort" wat ze doen.
Elke maand geef je automatisch 5 PCP aan de divisie waar je in zit.
Wat de Skill Masters in ruil doen, mogen ze zelf verzinnen.
Hint Skill Masters: Geef ze korting of zo op runes/ores/fish/bars enz.... Plaatje
En hieronder kan je je aanmelden bij deze divisie, of juist afmelden bij welke je ook in zit.
Je mag maar in 1 divisie zitten, en op de Skill Master page staat wie allemaal "lid" is.

De betaling gebeurd op de 1e van elke maand Plaatje

Greetz, Thul

EDIT: Koop eerst PCP's voor je Joint Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 22-1-2003 16:39
Antwoorden:
Zharlax

Rune Member (6.9)

Ik vind het een vet idee en heb mijn SM page geupdate zo dat de leden weten dat ze als ze bij mij lid worden ze gratis food krijgen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
24-1-2003 22:09
Prometheum-X

Gewist lid

Ik ook maar ik snap nog steeds niet wat je met het geld moet doen. Plaatje Plaatje Plaatje Plaatje
24-1-2003 22:31
Zharlax

Rune Member (6.9)

spullen kopen voor je divisie (investeren ofzo) als je bevoorbeeld van fishing bent kun je daar bait en feathers mee kopen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
25-1-2003 10:30
Antwoord 1-3 van 3 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.