Zharlax Rune Member (6.9) | Bij options en dan rs options kun je switche van high naar low detail. Bovenin staat ook de screenshot en flits world button. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 29-3-2004 21:44 | ||
Ai Caramba Gewist lid | wooooooooooooooooooooot dit is wat ik pas nodig had eindelek gemakelijker hoppen 29-3-2004 21:44 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | hahahah, nog nooit eerder clanscape gezien zeker Die world hop is waar het hele ClanScape mee is begonnen, alle andere features zijn pas erna ingebouwd. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 29-3-2004 21:55 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | lekker thul weer een goeie creatie en btrw hebben alle leaders gecheat me de praatgemiddelede 30-3-2004 07:45 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Nope, alle gemiddeldes zijn oncheatbaar. De reden dat leaders zo hoog hebben is simpel: Wij posten op het nieuws, en die blijven altijd staan (worden niet gewist na 3 weken) Verder nog wat te melden over CSlite? 30-3-2004 08:11 | ||
Rattenhoofd Rune Member (6.0) | wreed, ik had nog net de kans om te zeggen dat rs2 verrot is met clabscape1, en de volgende dag is cs2 al weer uit goed gedaan hoor thul, ik ga em meteen uitproberen 30-3-2004 10:01 | ||
Ohno Rune Member (6.9) | Hij ownt wel echt, het enige was ik nog mis zijn hotkeys voor world hoppen 30-3-2004 12:21 | ||
Jia Hou Gewist lid | ik ga hem denk ik ook uitproberen ik zie nog wel he 30-3-2004 12:26 | ||
Dark Prowler Inactief | ja hij ownt echt ik use em toch er zitten toch geen loggers in 30-3-2004 13:48 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | nope, logger free. Als je ons niet geloofd zoek je maar iemand die er verstand van heeft en laat je hem cs helemaal tot op de bodem nakijken. Hij is 100% reclan, spyware, virus, logger en ander onzin vrij. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 30-3-2004 15:37 | ||
Ai Caramba Gewist lid | yup want geloof mij ik ben er kenner van alles wat ik download word gechekt door men zelfgemaakt programma die 100% fout vrij is 30-3-2004 18:51 | ||
Raouldjon Gewist lid | ik ga het denk ik niet spelen rs2 is voor mijn goed zat en ik denk dat ik gehekt word maar als niemand het zegt dan niet maar ik vertrouw het niet! 30-3-2004 18:58 | ||
Rattenhoofd Rune Member (6.0) | lol...dat wil dus zeggen dat je de leaders niet vertrouwd nou sorry maar dan kan je denk ik bter de clan uitgaan als je de leaders nie eens vertrouwd! ohja en als je denkt dat er een keylogger opzit kijk dan ff bij het topic:anti keylogger shit. daar staat in hoe je die kan verwijderen lol. is trouwens ook gemaakt door de leaders, zou lekker handig zijn als ze een keylogger erin gestopt hadden en dan meteen uitgelegd hadden hoe je em weg moet halen. 31-3-2004 15:20 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | in de vorige post slaat het woord "leaders" op mij he 31-3-2004 15:29 | ||
Tt112 Rune Member (6.9) | thul in et meervoud= leaders anywayz ik gebruik geen cs.. gebruikte et wel.. maar te lui om et te downe op me nieuwe comp.. en het is niet dat ik de leaders niet vertrouw ofzo.. ik speel et tegenwoordig gewoon liever op de rs site zelf.. Elke echte man heeft een opblaasschaap! retired from runescape 31-3-2004 15:51 |