De een vind dit mooi en de ander dat, dat heet smaak
Niet iedereen zal deze layout supervet enz... vinden, dus kan je nu uit 2 layouts kiezen
Kijk bij instellingen bovenaan in het venster, daar is nu een extra optie voor layout. Standaard is als layout "Unlimited!" gekozen, de originele layout. Op dit moment kunnen jullie ook kiezen voor blue moon, ook door mij gemaakt.
Het is letterlijk een "light" versie, niet alleen omdat ie helemaal lichtblauw en wit is, maar ook omdat het sneller laad en er minder dingen tegleijk in beeld zijn. Binnenkort ook nog de layout "It's a small world", speciaal gemaakt om er in de lagere resoluties mooi uit te zien, natuurlijk in donkere kleuren, zoals jullie gewend zijn
Let op mensen die hier een bladzij hebben (skill masters, leaders):
Het nieuwe layout script stelt een aantal aspecten zoals kleuren en lettergroottes automatisch in, ik raad jullie aan er voor te zorgen dat jullie pages er in alle layouts goed uit zien, vooral bij Blue Moon is er kans op niet zichtbare kleuren e.d.
Thulinma
P.S. Ik roep jullie allemaal op om jullie artistiek talent te tonen, en zelf een layout te maken. Als je een vette hebt gemaakt mail hem dan naar mij, als ik hem goed vind wordt het een keuze hier. (Verwacht 1 tot 3 dagen tijd voor compatible maken met site!)
EDIT: It's a small world is nu ook te kiezen, en wordt alleen aangeraden als je een erg slome pc hebt, of een "slechte" monitor die geen hogere resoluties aankan!
937 posts
Praatgemiddelde: (<100) Going good...