Zoek in het forum!
Aap-alert
Micheal werd pissed dat ik geen tijd voor hem had, en nu heeft ie t voor elkaar gekregen alle passes van RSR uit te vinden.
Geen idee hoe, en hij wil het ook niet zeggen, dus heb ik hem maar geblokt op msn.

Mocht dit uitlekken heb ik geen andere keus dan RSr uit te zetten.
Gescheld en hulp hem over te halen naar michaelonline@hotmail.com AUB (msn adres).

Dus als de site opeens uit is, zijn schuld.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 25-3-2004 15:33
Antwoorden:
Killwarrior

Gewist lid

quote:
Thulinma zei: hij heeft een IP ban Plaatje

Ik heb wat updates geinstalleerd net, alles zou weer veilig moeten zijn.

Dus als hij gewoon zijn IP changed kan hij nog op de site komen Plaatje
Mja ik wist allang dat die gast niet te vertrouwen was.
25-3-2004 20:46
Blizzard Pk

Gewist lid

ip bann. stel ik krijg dat, dan zou ik bij me opschool ook bijbelpothomoten gaan meloenzuivelhomon. dus heeft inprincipe niet veel nut. hij zegt de naam van een andere rs gast. maakt een andere hotmail. logd op een andere comp. tada, een nieuw lid waar wij nix van af weten. misschien ben ik het wel.
lol, nee hoor grapje Plaatje
25-3-2004 20:49
Bobsel

Rune Member (6.9)

l0l nou ik weet het niet over de rest maar ik en kimkoen wisten het al he gil ik had het al een beetje proberen te zeggen in die topic over clearance die gast is gewoon NIET te vertrouwn en ik heb er ervaring mee
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-3-2004 20:54
Rens 1988

Gewist lid

jongenjongen ik denk al waarom reageert bobben altijd zo fel op hem maar dat is het um.... ik heb um altijd een rare gozer gevonden... geef zijn lengte zn gewicht en zijn stootkracht en ik ga langs Plaatje
25-3-2004 21:03
Kingiman

Gewist lid

beter dat het het nu veilig is goed gedaan thul Plaatje
26-3-2004 08:29
Rattenhoofd

Rune Member (6.0)

ik von michael altijd wel aardig...maarja da blijkt dat hij et dus eigenlijk niet isPlaatje
naja jammer dan ohja en ik wil nog wel eens zien dat jullie langs gaan bij hem om em in mekaar te rossen hehePlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Photobucket
26-3-2004 10:43
Rodie

Gewist lid

quote:
Bobben zei: zijn rs accounts zijn ssjlenig(rune miner) en sya in lumb(pker) en doe hem aan wat je wil voor mijn part kan het niet erg genoeg zijn en btw waarom is michael niet gebanned en dan minstens rang 6

donder op man , die accounts zijn van mij!
je blijft met je poten van me accounts!
ik deel ze alleen met hem Plaatje
26-3-2004 12:21
Dark Prowler

Inactief

quote:
Tt112 zei: mense die niet weten wat er precies aan de hand is.. aub niet te veel mee bemoeien.. dat maakt et alleen maar chaotischer enzo blablabla plz michael ff met rust laten zodat et gewoon opgelost kan worden zonder problemen en zo snel mogelijk.
werk aub plz een keertje mee, michael werkte ook mee bij mij en ik heb et toch zover gekregen datie met thul ging praten (na een hele scheldpartij) en et nu deels opgelost is..
3x raden wie schelde nanananana PlaatjePlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-3-2004 14:35
Kingiman

Gewist lid

haha ik zal er niks mee doen Plaatje
26-3-2004 14:35
Rattenhoofd

Rune Member (6.0)

quote:
Tt112 zei: mense die niet weten wat er precies aan de hand is.. aub niet te veel mee bemoeien.. dat maakt et alleen maar chaotischer enzo blablabla plz michael ff met rust laten zodat et gewoon opgelost kan worden zonder problemen en zo snel mogelijk.
werk aub plz een keertje mee, michael werkte ook mee bij mij en ik heb et toch zover gekregen datie met thul ging praten (na een hele scheldpartij) en et nu deels opgelost is..

hoe gaat et nou met dat oplossenPlaatje
komt michael nog terugPlaatjenee zeker
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Photobucket
28-3-2004 20:46
Antwoord 16-25 van 25 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.