Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [RA Requirements]
RA Requirements
Omdat wij ook de gewone RSR Leden willen informeren over wat er in onze pk gedeelte van RSR gebeurt wil ik jullie dit bericht ook laten lezen:

Beste Ra leden,

De ra aanmeld eisen zullen verhoogd worden. Ze worden begin Augustus verhoogd, zodat mensen die nu al bijna aan de req voldoen nog een maand de tijd hebben om te joinen.

De nieuwe reqs zullen zijn:
- Prayer 43
Met:
- Combat 85
of met:
- Magic 75
of met:
- Ranging 75

Zit je al in Ra dan hopen we dat je zo snel mogelijk aan de eisen zult voldoen. Voorop staat dat je als je onder de nieuwe eisen niet voldoet, maar de oude wel niet uit RA hoeft.

- Denk erom dat als je RA joined dat, dat betekend dat je in het best mogelijke f2p armor zult moeten pken. Voor melee is dit dus full rune!

- Denk er ook aan dat je alleen op trip mee mag in de style waarin je de req hebt gehaald. Zit je dus in RA door combat 85, maar is je ranging en magic nog onder de RA req dan mag je dus alleen als melee mee op de trip.

Bamberg88
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 20-7-2005 22:54
Antwoorden:
Rutgermans

Inactief

Gaat mij niets aan, maar toch mooi om te weten dat RA nóg sterker gaat worden Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gestopt met RuneScape.
20-7-2005 22:55
Bamberg88

Gewist lid

Idd zo is het Plaatje. We denken dat dit het beste is voor RA.
20-7-2005 22:56
Everttensing

Gewist lid

ik wel joine ben bijna comb lvl 80, ben 79 maar dan ga ik net niet kunne joine, mag ik er dan toch nog bij? want ik ga overmorge op reis!
20-7-2005 23:00
Kiebin

Gewist lid

quote:
Bamberg88 zei: Idd zo is het Plaatje. We denken dat dit het beste is voor RA.

je zou een hp requirement in moeten stellen, handig voor wars, dan kan je zo bijhouden wat gemiddelde is
20-7-2005 23:07
Nickalicious

Gewist lid

quote:
Rutgermans zei: Gaat mij niets aan, maar toch mooi om te weten dat RA nóg sterker gaat worden Plaatje
of er leaven er een hoop
ik vind het van de ene kant leuk dat RA sterker word en met meer succes denk ik,
maar aan de andere kant kunnen er nu ook een hoop leaven.Plaatje
(en minder joinen)
20-7-2005 23:08
Aleela

Gewist lid

yeah worden we weer sterker of minder sterk alsd er veel uit moete Plaatje
20-7-2005 23:15
Geertjen2

Gewist lid

was vandaag een mooie zelfmoordactie daar aan de gds, bamberg Plaatje
20-7-2005 23:22
Needlekiller

Inactief

Hmmm.. ik zit (nog) niet in RA, weet niet of ik ga joinen...
Kan ik al lang.. ben combat 87, zal dan wel als melee moeten aangezien mn magic over 800exp. 72 is Plaatje

Maargoed ik join prolly niet, aangezien ik Pk`en "Stom" vind Plaatje

Cheers, Pascal
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

20-7-2005 23:28
Bloodgoat

Gewist lid

*hoopt dat het ooit 90 cb - 80 magic - 80 ranged word*

zoveel vooruitgang is dit niet maar beter dan niks denk ik maar.
20-7-2005 23:45
Aleela

Gewist lid

als het dat wordt moet ik nog ff me ranged nog 2 lvls traine kan ik weer als alles gaan Plaatje
20-7-2005 23:50
Benniebob

Gewist lid

1 woord omg neeeeeeeeeeeeeeeeee nu moek nog meer trenen en ik denk dat ra juist slegter word omdat er meer mensen het niet halen of ze gaan juist trenen en ze worde sterker maar my hebbe ze er voorlopig nog niet bij
20-7-2005 23:58
Laky Day

Gewist lid

ik heb nog geen cb 85 ook nog geen 80. maar als ik in ra gaa dan wil ik met range. want range vind ik de leukste skill.
21-7-2005 07:14
Zenpy

Gewist lid

yay de reqs zijn omhoog Plaatje eindelijk is het zo verPlaatje
21-7-2005 08:01
Killerareso

Gewist lid

quote:
Kiebin zei:

je zou een hp requirement in moeten stellen, handig voor wars, dan kan je zo bijhouden wat gemiddelde is

kieb. btw we weten al averga hp lvl Plaatje das 74 Plaatje

@blood OMG NIET DOEN Plaatje vooral dat van de ranger req vindi k niet leuk Plaatje

verder. tja ra leden weten het al wat men mening was Plaatje

ik vind dit wel leuk. zoalng onze ouwe ra mates niet weg gaan
21-7-2005 09:09
Sir Mvl

Inactief

goed Plaatje ik zit nu 9k xp van combat 85 dus dat is geen probleem, ik ben ook volop op weg naar de 90 en verdere combat, dus voor eventuele andere req in de toekomst ik ben er klaar voor Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-7-2005 09:40
Antwoord 1-15 van 31 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.