Killerareso Gewist lid | tja gratz ppl. alleen vind ik naar mijn mening.. dat tommy hem niet egt verdient heb. okey ik geef toe hij is actief. maar toch kent niet heel de clan hem. en iemand die de hele clan krijgt hoort zo`;n medal te krijgen. ik vind hem meer een spammer. en ik had een paar maanden geleden ook zo`n 300 posts en toen had compunick 500 1 van de redenen dat hij alweer gebanned werd . maar goed toen kreeg ik ook niet de medal. dus toen stopte ik een beetje met actief doen. maar goed als spammen en veel naar events gaan help best btw ben jaloers dus trek je hier niks van aan. geen geruzzie ofzo. maar ik vind toch dat tommy hem niet verdient heb. das mijn mening en ik mag hem ook zeggen 2-7-2005 17:28 | ||
666megaminer Inactief | yup gratz, maar nieamnd heeft me originality medal ben de enige RSRer die niet retired is, maar wel de originality medal heeft. de medal is maandelijks, en ik heb em in april gekregen... Your file is not found If you must file a complaint Send it to Bill Gates 2-7-2005 17:28 | ||
Sneeky1 Gewist lid | omfg! waarom heeft geertjan btw een medal hij heeft maar 157 posts en ik heb er 167 zeer vreemd [Drassedit] Het gaat niet om het aantal post [Drassedit] 2-7-2005 17:33 | ||
Killerareso Gewist lid | geertjan kreeg hem omdat ie al lang in de clan zit en meer duimpjes heeft dan jou 2-7-2005 17:37 | ||
Geertjen2 Gewist lid | ffs sneekey, wat je allemaal zegt klopt niet man zoals die bewering van dat de gene met een medaille minder zullen posten?Ik was totaal vergeten dat de medailles werden uitgedeeld, en als je voor een domme medaille extreem veel gaat posten dan ben je een idioot -.- 2-7-2005 18:35 | ||
Simontjuhhh Gewist lid | quote:cool dat je nu ook die medal hebt... 2-7-2005 19:42 | ||
Tom For Sure Steel Member (2.0) | bedankt voor jullie bedankjes ik ben hier echt blij mee 2-7-2005 19:50 | ||
Sir Mvl Inactief | quote: het gaat echt wel over actief zijn, en dat jij juist dertig posts verloor doet er niets aan. zelfs al had je 60 posts meer je zou die medal naar mijn mening niet krijgen hoor. En ik post niet speciaal voor die medal, en ik ga nu niet minder postten (kga wel op vakantie een maand maarja..) jij denkt dat het super medal is..en je vindt het niet leuk dat jij ze niet hebt gekregen, maar je moet er wel geschikt voor zijn (+drass kiest de mensen) dus hou erover op p.s.ik denk dat ik 60 posts minder nu zou hebben de medal evengoed zou hebben hoor, ik post nu al maanden zoals ik nu post. Het zat er aan te komen dacht ik (arnoud dacht zelfs dat ik hem al had ) 2-7-2005 21:28 | ||
_awf_suir1_ Gewist lid | Gratz allemaal hoor Zeker verdient allemaal 2-7-2005 22:28 | ||
Flakflop Gewist lid | gefeliciteerd jullie hebben het verdient. op naar 7+ zou ik zegge 3-7-2005 11:10 | ||
Sneeky1 Gewist lid | quote: ok verzin dan een reden waarom jij de medal hebt gekregen want ik kende jou nog helemaal niet hoor hiervoor dus zo bekend ben je nou ook weer niet 3-7-2005 12:14 | ||
Tom For Sure Steel Member (2.0) | sneek je bent een goede vriend van mij maar je moet wel redelijk blijven hoor... sir mvl is wel bekend in het forum,als jij ook je best blijft doen krijg je over 2 maanden misschien ook wel een medal 3-7-2005 13:16 | ||
Stief0 Gewist lid | Gefeliciteerd allen met jullie medals. 3-7-2005 13:32 | ||
Thorap007 Gewist lid | gefeliciteerd, hoe krijg je een blad van herkenning? 4-7-2005 21:17 | ||
Den_temmy Gewist lid | quote: lijkt mij niet post jij ook nuttig sneeky je bent actief op de forums maar je spamt overal en breekt de mensen. grattz iedereen , jullie verdiene het al vind ik wel dat andere mensen heb meer verdiene maarja jullie je zin (ik praat niet aleen over mezelf) iemand met dat blad moed iemand zijn als je de naam ervan zetg dat iedereen die kent en minstens 6maand in de clan zit (geen newbies van 2maand die zichzelf een blad toekenne) ps onderzoek eens die post met mensen van 300+ posts volgens mij zijn dat geen 300 nuttige post hoor onmogelijk op die 5nuttige topics op het forum 4-7-2005 21:28 |