Zharlax Rune Member (6.9) | Okay de lotto is leuk, maar houd het ook leuk door geen misbruik te maken van de groten hoeveelheden pcp's die je mogt bezitten. Ga dus geen 50 loten kopen aub. Er mag dan wel geen maximum zijn maar geef iedereen een kans ongeacht hoeveel geld ze hebben. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 3-1-2003 11:35 | ||
Monte Zuma Gewist lid | ik snap er geen reet van :| 3-1-2003 12:53 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | te laat bart, draggie heeft er 100 3-1-2003 13:12 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Ja man ik zag ut, ik vind het wel wat overdreven hoor drag. Maar als je niet wint is die andere wel vet gelukkig Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 3-1-2003 13:26 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | ja das zeker waar kom op jongens, lotuh kopuh 3-1-2003 13:33 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | ook al is je kans maar 1 tgen 100 je kan wel 75k winne Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 3-1-2003 14:31 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | ennuh, om t eerlijk te houden halen we al drags loten weg behalve de eerste 10, dus jullie kansen stijgen 3-1-2003 14:33 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Omdate de een of ander maloot het leuk vond 100 loten te kopen hebben we besloten dat dat misbruik is van het geld/pcp's die je hebt. Zo kan iedereen wel winnen en das dus "geld klopperij" DUS we hebben besloten 10 het max te maken. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 3-1-2003 14:35 | ||
Firebeast M Gewist lid | ik snap het niet echt van wie en hoe je di eloten moet kopen 3-1-2003 16:34 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Ok, just for the record, ik leg t allemaal eventjes duidelijk uit: PCP staat voor Platinum Crystal Points, en zijn in de zomervakantie bedacht door de clanleiders Je koopt ze bij het clangastje op runescape, "killers clan", die altijd in de buurt van varrock/edgeville staat. Elke PCP is 100 waard, en je kan ze ook weer terugruilen voor 100. Je kan dus de clan als een extraveilige bang gebruiken Als extraatje hadden we bedacht, dat je er ook mee kon gokken als je wilt. Dat kon met de PCP Fruitmachine (Nu alleen nog maar gratis te gebruiken!). Omdat die nogal veel foutjes bevatte, hebben we hem dus free gemaakt, en de PCP Lotto het leven in geroepen. Als je op de link klikt in het menu links (onder Overig), laat hij je een overzicht zien van alle loten die je hebt gekocht, en de afgelopen trekkingen. Elk lot kost 10 PCP (1k dus!) en je mag per trekking maximaal 10 loten hebben (Veranderd misschien later nog!). Van elk lot dat je koopt gaat 75% in de jackpot voor de winnaar, en de overige 25% is voor de clankas (Voor financiëren van events e.d.). Als de jackpot lekker vol zit, laat een leider de trekking beginnen met een knop op de bladzij, en worden er 5 nummers genomen. Degene met de meeste nummers ook in zijn lot (volgorde maakt niet uit!) wint de jackpot. Ik hoop dat hiermee alle vragen weg zijn bij iedereen, tot zover deze geschiedenis les Thul 4-1-2003 10:38 | ||
Neem Me Gewist lid | nou ik moet ff pcps hebben kheb er 100.. 10 loten dus ---KéFÃÑ--- 26-1-2003 19:22 |