Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwe levels 7 en 8]
Nieuwe levels 7 en 8
Betse clanmensjes,

Omdat Drass, Jessebreda, Mr extreem en Superjongen hebben besloten RSR te verlaten zullen wij de levels opnieuw moeten indelen. De volgende mensen hun level zijn veranderd.

KimKoen => Van level 7 naar level 8
Debesten => Van level 7 naar level 8
Kill12 => Van level 6.9 naar level 7
Killwarrior => Van level 6.9 naar level 7
Bloodlover99 => Van level 6.6 naar level 7
Hallo333 => van 7 naar level 6 (omdat hij al meer dan 10 dagen niet ingelogd heeft)

Dat waren dan de changes in de levels. Ik wil nogmaals Drass, Jessebreda, Mr extreem en Superjongen heel erg bedanken voor hun bijdragen aan RSR. Jullie zijn altijd welkom in RSR.

Greetz The Killer B
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 27-2-2004 15:10
Antwoorden:
Dark Prowler

Inactief

me is 8 woooooooooooooot
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-2-2004 15:16
Debesten

Gewist lid

en ik ook voor de 2de keer woooot PlaatjePlaatjePlaatje!nu gak welk weer actief zijn en ik speel nu ook weer runescape deze keerPlaatjePlaatjePlaatje
27-2-2004 16:19
Bobsel

Rune Member (6.9)

gefeliciteerd jonges ik zal waarschijnlijk nooit level 6 halen maarja ik denk dat het nu veel beter gaat word met die nieuwe 8s en 7s
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-2-2004 16:57
Zharlax

Rune Member (6.9)

Laten we het hopen ja.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
27-2-2004 16:59
Ohno

Rune Member (6.9)

Bwahahahha ik ben lekker 9 Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-2-2004 13:58
Antwoord 1-5 van 5 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.