Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Puzzle Solver]
Puzzle Solver
Yup, je leest het goed. Puzzle Solver.
Je weet wel, die vrolijke schuifpuzzels in RS?
Remember, die dingen die iedereen haat? (Of iedergeval de members onder ons Plaatje )

Well, ik heb een programma gemaakt wat niet alleen de snelste oplossing berekend, maar hem ook nog eens voor je invoert.
Jawel, your read correctly.
Het werkt zo:
- Download de Puzzle Solver
- Open hem. Kijk uit, hij maakt een tiental bestanden aan, waar je hem opent.
- Volg de intructies in het scherm wat je krijgt.
- Na het drukken op F3 (staat in de instructies!), zal de puzzle solver volautomatisch de hele puzzel in recordtempo oplossen.

Ok, ik heb hem maar 1X kunnen testen, en toen ging het nog niet helemaal goed (hij miste soms een klik, en ik moest handmatig naklikken waar de muis op stond...), maar ik denk dat alles nu werkt, laat me weten wat jullie resultaten zijn! Plaatje

Greets, Thul
PS: Deze komt binnenkort ook in het menu onder handig/leuk. Net zoals de eventplanner, btw.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 23-6-2005 08:42
Antwoorden:
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Compunick zei: good work ik speel geen rs maar toch,
en RSR heeft naar MIJ (niet naar greg) geluisterd over de eventplannerPlaatje
dus greg nu hebben we beiden geen stickey

Ik wist al lang dat het voorlopig was want het komt in het menu...
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-6-2005 12:48
Killerareso

Gewist lid

mhh ik heb hem getest. 2x zelfs en hij komt er niet uit. sry thul hij doet het niet

[edit] 3de keer gedaan. ik weet de fout. dat ding klikt te snel. die moet je wat langzamer zetten. dan kan hij het aan. want nu gaat dat ding gewoon sneller.

dus thul zet dat ding wat langzamer. dan iwl ik het nog wel een keer proberen
23-6-2005 13:27
Aleela

Gewist lid

quote:
Silvfo zei: Leuk ideetje Thul maar ik los ze altijd zelf op binnen 10 minuutjes maar ik heb al mensen gehoord die er een uur of langer over doen Plaatje

Als ik weer een puzzle krijg zal ik hem uittesten.

ik nu meestal ook vroeger deed ik er lang over maarja ik ga hem is uitproberen als ik een puzzle krijg alleeen stond er niet toen ik heb opende dat die de pagina niet kon weergeven Plaatje

greetz,
aleela
23-6-2005 13:53
Sir Mvl

Inactief

mooi gemaakt thul Plaatje

@aleela, je moet op) opslaan klikken je drukte waarschijnlijkl op uitvoeren, niet? want hij moet een tiental bestandjes aanmaken, dus als je op uitvoeren klikt kan die dat niet Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-6-2005 14:11
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Ok, voor de mensen die zeggen dat het een macro is, die zijn gewoon stom, want een macro is letterlijk het opnemen van muis/toetsenbord bewegingen, en weer afspelen.
Zijn deze opgenomen? Nee, ze worden gegenereerd. Dus is het geen macro. Niet dat jagex er blij mee is of zo, maar het overtreed de regels niet Plaatje

Ja, hij werkt ook voor de puzzels in de quests.

quote:
Killerareso zei: mhh ik heb hem getest. 2x zelfs en hij komt er niet uit. sry thul hij doet het niet

[edit] 3de keer gedaan. ik weet de fout. dat ding klikt te snel. die moet je wat langzamer zetten. dan kan hij het aan. want nu gaat dat ding gewoon sneller.

dus thul zet dat ding wat langzamer. dan iwl ik het nog wel een keer proberen

Tijdens mijn tests werkte hij wel goed, maar ok, ik zal em langzamer zetten voor de trage PCs onder ons Plaatje
Down em over 10 mins nadat ik dit post opnieuw voor de langzamere versie.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-6-2005 15:22
Nickalicious

Gewist lid

maar thul is een snelheidmetertje niet handig?
voor alle PC`s goedPlaatje
23-6-2005 16:25
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Het kan alleen met een vaste snelheid, door bepaalde scripts die ik gebruik Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-6-2005 16:54
Viper1215

Gewist lid

jah maar een probleempje dat is marcoing daarvoor word je gebannen of verwijderd dus....
24-6-2005 12:57
Dommebelge

Gewist lid

ik kan m niet downloade Plaatje
24-6-2005 14:06
Bloodgoat

Gewist lid

sorry, maar ik vind het een bagger ding, hij gaat het meeste van de tijd gewoon over een vakje heen zonder het aan te slaan, heb het een paar keer geprobeerd maar hij doet het niet, niks waard dus, typisch thul Plaatje

o en zeg niet dat mijn pc slecht is want hij is beter dan die van de doorsnee rsr'er hier weet ik toevallig.
24-6-2005 14:15
Blackmoon12

Gewist lid

quote:
Viper1215 zei: jah maar een probleempje dat is marcoing daarvoor word je gebannen of verwijderd dus....
als je daar bang voor ben moet je hem gewoon niet gebruiken Plaatje

enne ik ga gelijk ff een clue hale en um even uit teste.
25-6-2005 07:54
Dendries0

Inactief

quote:
Viper1215 zei: jah maar een probleempje dat is marcoing daarvoor word je gebannen of verwijderd dus....

zie post van thul hierboven. Kun je soms niet lezen.

Ik ga het eens even testen nu. Nu het trager gaat Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

25-6-2005 09:18
Ikkuh 00

Gewist lid

quote:
Bloodlover99 zei: Vraagje, werkt ie ook voor de puzzels in Itchlarin`s little helper en Monkey Madness?

werkt het bij monkey madness vrind wil het wetenPlaatje
25-6-2005 12:02
Kippendoder

Inactief

Ja, weer iets om NIET te downen...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
25-6-2005 13:27
Nickyvredevo

Gewist lid

waaromniet kippendodertje...
25-6-2005 18:16
Antwoord 16-30 van 39 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 9

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.