Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Met de vut...]
Met de vut...
Dames en heren (en Bartho),

Ik heb besloten te stoppen met RSR. Mijn rang gaat naar retired leader, maar verwacht niet veel actiefheid meer.

De redenen?

-Mijn studie neemt te veel tijd in beslag.
-Ik speel geen RS meer.
-Ik heb genoeg van de n00bs. Sorry, maar het is zo.
-Ik heb andere hobbies, en ben toe aan wat nieuws.

Af en toe zal ik de forums nog wel afstruinen, en hier en daar eventueel een replytje neerzetten als ik het de moeite waard vind.

Succes allemaal,

Trekkie
Stats
Gepost door MacgyverGewist lid op 22-6-2005 16:02
Antwoorden:
Larsrangerb

Gewist lid

Jongens, waarom gaat RsR dood.
De harde kern, wat leaders betreft stopt, maar RsR kan gemakkelijk voortgezet worden, Drass, Rezer, Bartho E, Greg, Bamberg88, skiller, rutgermans en de andere mods/leaders, doen het allemaal erg goed op de site!
Voor oude mensen komen nou eenmaal nieuwe, zo gaat dat ook in een bedrijf!
Thul werkt aan de site en dat loopt ook allemaal perfecto, dus wat is dat nou met RsR bloed dood!
Zolang jullie geen vertrouwen verliezen blijven we toch goed lopen zolang er gewoon GOEDE leaders en mods zijn!
22-6-2005 22:32
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Thx voor het vertrouwen Larsbandit...iedereen doet zijn bestPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-6-2005 22:34
Josty

Retired Leader (R)

Het is inderdaad jammer om trekkie te zien gaan. Maar wat we niet moeten vergeten is dat hij al een tijd in de clan zit en er veel voor heeft gedaan. Keuzes worden gemaakt en hoe goed of slecht die voor jou zijn, je moet ze accepteren en respecteren (zolang ze op waarheid/ eerlijkheid berust zijn). Dus veel plezier en succes in de verdere tijd die je nu nog tegemoed gaat.

Bedankt voor het vertrouwen (zowel berust op waarheid als op sarcasme)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Conclusie:
Het zal zo blijven, no matter what.

Do you think I care?

In reactie op bepaalde leden:
I just love the issues of love.
22-6-2005 22:44
Bobsel

Rune Member (6.9)

Rutger en Bamby? No offence, en ik vind ze goede gasten maar als mods zouden ze niet mijn eerste keus zijn... dan ga ik juist eerder richting Greg Josty
En RSR gaat niet dood
*zucht*
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-6-2005 07:15
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

[Xedit]Sorry, ik was een beetje pissig[/Xedit]
*Nogmaals, Trekkie, jammer dat je leaved.....*

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-6-2005 07:31
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Hey folks.... Er zijn blijkbaar mensne bang dat RSR uit elkaar valt.
Don`t worry, ik zit hier al een jaartje of 3.5, sinds het begin, en heb er nooit over gedacht te stoppen.
En zolang ik er nog ben, blijft RSR ook. (Hey, ik host immers de site...)

Ow, er komen op dit moment geen nieuwe leaders.... Iedereen die in aanmerking komt, is er te stom voor (no offence guys Plaatje )
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-6-2005 08:32
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

veel succes met je studie en jammer dat je weg gaat.
tot mss die ene keer op het forumm dan.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
23-6-2005 09:40
Petertje93

Gewist lid

Jah, Trekkie, Je was volgens mij de laatste tijd ook niet zo vaak meer online en niet zo actief meer op het forum maar je deed je werk vond ik wel erg goed, tis jammer dat je weggaat maar het is niet anders.

P.S. Rsr gaat zeker niet dood, als er soms wat mensen weggaan dat is niet leuk maar er komen ook weer beteren bij.
23-6-2005 09:59
Tines4win

Gewist lid

Rsr leden zeuren te veel. Het is/was een leuke clan, en het wordt alleen maar minder leuk door al die zeurende mensen. Als iedereen minder zeurt (en lompe berichten post die nergens op slaan), zullen er minder mensen rsr verlaten en dan zal de gezelligheid ook toenemen. Want wat ik de laatste tijd van rsr heb gezien, zijn alleen maar zeurende flapdrollen die niets beters te doen hebben dan binnen 1 week 400 posts te verzamelen....
De leden verzieken zelf rsr vind ik. Maar je moet ook de goeie punten bekijken, er zijn ook hele aardige en leuke mensen op rsr hoorPlaatje.
En niemand hoeft te gaan slijmen bij een ander zo van: Ik vind dat Bamber leader moet worden enzo. Dat slijmen heeft helemaal geen zin, en het maakt je eigen reputatie er neit beter op.
23-6-2005 10:00
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Thulinma zei: Hey folks.... Er zijn blijkbaar mensne bang dat RSR uit elkaar valt.
Don`t worry, ik zit hier al een jaartje of 3.5, sinds het begin, en heb er nooit over gedacht te stoppen.
En zolang ik er nog ben, blijft RSR ook. (Hey, ik host immers de site...)

Ow, er komen op dit moment geen nieuwe leaders.... Iedereen die in aanmerking komt, is er te stom voor (no offence guys Plaatje )

Hey dies goed... Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-6-2005 11:59
Tines4win

Gewist lid

Thul is gewoon nog boos dat iedereen ging stakenPlaatje. Hij wil nu alleenheersend dictator worden lol.
23-6-2005 12:02
666megaminer

Inactief

hm... jammer Trekkie, maar cya he, hopelijk kom je weer terug...

PS: thul moet ook eens ff die tabel hieronderupdate ;D
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
If you must file a complaint
Send it to Bill Gates

23-6-2005 16:06
Bamberg88

Gewist lid

[Bambedit] We houden et maar binneskamers Plaatje [/Bambedit]
23-6-2005 19:15
Bobsel

Rune Member (6.9)

quote:
Arnoud X122 zei: [Xedit]Sorry, ik was een beetje pissig[/Xedit]

Greetz,
Arnoud X122
Ik heb een rothekel aan jou... so what?
En jij kent Josty dus blijkbaar echt niet... hij heeft gewoon geen vertrouwen in jou, wat ik hem dus echt niet kwalijk kan nemenPlaatje
En hij is een goede vriend van mij een heel sociaal, en bovendien is hij 1 van de(als niet de) actiefste MAL`s, dus kijk eens rond voordat je oordelen velt!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-6-2005 20:45
Tt112

Rune Member (6.9)

quote:
Arnoud X122 zei: Pure, hierin ben ik het (voor het eerst:p ) met je eens.

Al ben ik niet gek op Josty, ik heb de laatste tijd gezien dat hij erg Sociaal is, wat een erg goed punt is voor een 7+.

Ik kan beter zeggen dat ik Josty niet mag, omdat ik zijn vriend Rezer niet mag, mede dankzij dat Rezer mij niet mag sinds de dag dat ik ooit 7 werd.

Bamberg, tja, ik vind hem zoals jij zegt gewoon niet geschikt voor 8+, hij heeft nl. geen vertrouwen in je als je lager als hem staat, een slechte Sociale Eigenschap, als er wat moet gebeuren is hij online, maar meestal(als er wel 10 ongekeurde badges staan), doet hij daar niks aan....

Gregor, vertrouwt je BIJNA altijd, is daarom een goede mod, let veel op als er wat moet gebeuren.
Logged alleen vaak uit als ik hem Pm met iemand die een ban moet hebben(my bad luck:p )

Rutger, tja, hier heb ik geen mening over, maar hij is te goed om iemand te bannen voor een akkefietje.

Greetz,
Arnoud X122

ten eerste moet der nu echt ff een belletje bij je gaan rinkelen dat er echt iets mis met je is als IK kom reageren.

zo nu dat gezegd is, waar zal ik beginne, hm ik weet wat, we beginne bij: JIJ HEBT GEEN REET TE ZEGGE!! de leaders bepalen wel of de mods goed zijn of niet, en ze gaan echt niet luisteren omdat 1 iemand zegt die vind ik niet goed en die ook niet. Kijk als een heleboel mensen et zegge dan is et et een ander verhaal, maar jij bent geen heleboel mensen he?

En weetje wat? je bent nog erger dan bartho!! Ik dacht eerst dat die et hoog in ze bolletje had, maar jij bent echt et aboslute toppunt, bartho had tenmisnte nog autoriteit, jij niet, dus je hebt geeneens et recht om je zo hoog in je bolletje te voelen.
(trouwens kan iemand em ff vastzetten met touwtjes zodatie niet wegvliegt, o wacht laat maar dat zou veel beter zijn)

wanneer dringt et nou eens tot je door dat je gewoon geen autoriteit hebt? Laat dat werk over aan degene voor wie et werk bedoelt is!
btw staat der niet een boete/straf op voor et spelen van ambtenaar? zouden we hier ook eens toe moeten passen he?

naja dat was wat ik te zeggen had, et kan me geen moer schelen of je et hiermee eens bent of niet, dit is wat ik vind. Punt uit.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
24-6-2005 00:10
Antwoord 31-45 van 51 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 6

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.